יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:36

שידור חי ב-ONE: משחקי מכבי תל אביב ביורוליג

הגולשים יוכלו לעקוב אחר הצהובים של דייויד בלאט לאורך העונה האירופית גם בסמארטפון ובטאבלט. מיד בסיום המשחקים יועלו תקצירים לאתר

|
אוחיון ואליהו. חי ב-ONE (יוסי ציפקיס)
אוחיון ואליהו. חי ב-ONE (יוסי ציפקיס)

ימי חמישי מאז ומתמיד היו שייכים למכבי ת"א. על פי המסורת, אוהדי ספורט מכל המדינה יושבים מול המסך באותו יום על מנת לצפות באחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה מנסה להעפיל לפיינל פור אירופי נוסף. כעת, גם מי שלא נמצא מול טלוויזיה, יכול לעקוב אחרי המבצעים של יוגב אוחיון וההטבעות של שון ג'יימס ותתכוננו לחורף חם במיוחד.

לראשונה, נעביר באתר ONE את כל משחקי מכבי בבית ובחוץ בשידור ישיר באתר האינטרנט בחינם וללא תשלום, כאשר ניתן יהיה לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט. מיד בסיום המשחקים יעלו לאתר התקצירים. הספתח הוא המשחק המסקרן מול מלאגה. מלבד משחקי מכבי, גם התקצירים של שאר משחקי היורוליג יעלו לאתר בסיום.

הצהובים עברו מתיחת פנים בקיץ האחרון. על הקווים אמנם ממשיך דייויד בלאט, אך לא מעט פרצופים חדשים ילבשו צהוב העונה. ריקי היקמן וגיאורגי שרמאדיני הגיעו מאיטליה, ניק קיינר מדלי מספרד, מלקולם תומאס מארה"ב, דייויד לוגאן מיוון וסילבן לנדסברג ומורן רוט נשלפו מהליגה הישראלית.

יוגב אוחיון, שעשה את הפריצה הגדולה בעונה שעברה והפך לאחד הגארדים המובילים באירופה נשאר אחרי סאגה ארוכה בקיץ, במהלכה חתם בלוקומוטיב קובאן הרוסית, כאשר גם דווין סמית', גיא פניני, ליאור אליהו ושון ג'יימס ימשיכו ללבוש את החולצה הצהובה.

שחקן בפוקוס: הכירו את ריקי היקמן

מכבי הוגרלה לבית מוקדם נוח יחסית ולא צפויה להיתקל בקשיים מיוחדים על מנת להעפיל לטופ 16. מלאגה וסיינה הן שתי היריבות העיקריות שלה על המקום הראשון בבית, כאשר פרוקום סופוט, אלבה ברלין ושאלון יספקו בהעפלה לשלב הבא.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */