יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:41

ורמוט חולה, אבי לוזון: בניון ישחק בקמפיין הנוכחי

הקשר חולה ובנבחרת מקווים שיהיה כשיר למשחק מחר ב-21:00 בלוקסמבורג. יו"ר ההתאחדות דיבר לראשונה על ניפוי הקפטן: "לא נכנס לשיקולי מאמן"

|
גוטמן, אבוקסיס ולוזון.
גוטמן, אבוקסיס ולוזון. "לא סולל בונה" (חגי ניזרי)

נבחרת ישראל תקיים הערב (חמישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול לוקסמבורג באצטדיון ג'וזף בארטל, שבו יתקיים מחר ב-21:00 המפגש במסגרת מוקדמות המונדיאל.

עוד קודם לכן תקיים הנבחרת מסיבת עיתונאים שבה אמור לדבר הקפטן דודו אוואט שיחליף את יוסי בניון שנופה מהסגל. יושב-ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, יגיע ללוקסמבורג רק ביום המשחק ויצפה בו. מי שהצטרף לנבחרת הוא קשר סלטיק, בירם כיאל, שהחליף את אביחי ידין הפצוע בסגל. גילי ורמוט חש שלא בטוב. השחקן ייבדק לפני האימון ובנבחרת מקווים שיהיה כשיר שכן הוא מתוכנן לפתוח בהרכב.

לוזון התייחס לראשונה לאי הכללתו של בניון בסגל ואמר ל-ONE: "אני לא נכנס לשיקולים של המאמן, אבל אני יכול לומר שליוסי יש זכויות גדולות בנבחרת והוא עוד יחזור לשחק בקמפיין הנוכחי".

על המשחק מול לוקסמבורג אמר לוזון: "אני מאמין שהנבחרת תנצח. אני קונה כל ניצחון ולא משנה באיזו תוצאה". על השאלה אם איבוד נקודות במשחקים מול לוקסמבורג יביא לבניה מחודשת של הנבחרת השיב היושב-ראש: "אנחנו לא סולל בונה. מדובר בנבחרת שנפלה בבית קשה עם רוסיה ופורטוגל ובמצב כזה חשוב שלפחות נשמור על המקום השלישי שסיימנו בו בקמפיין הקודם".

גוטמן מספר על שיחת הטלפון עם בניון

המאמן אלי גוטמן יתרגל במהלך האימון המסכם את ההרכב שיעלה מול לוקסמבורג. ההערכה היא שלא יהיו שינויים גדולים לעומת ההרכב שתורגל ברביעי בבוקר לפיו במרכז ההגנה ישחקו דן מורי ואיתן טיבי. ההפתעה באה מכיוונו של גל שיש שאמור לשחק על חשבון יואב זיו.

בן בסט וטיבי (יניב גונן)
בן בסט וטיבי. צפויים לפתוח בהרכב (יניב גונן)
 

במוצאי שבת תחזור הנבחרת לארץ וכבר למחרת בשעות הערב תחל את הכנותיה לגומלין שיתקיים ביום שלישי באצטדיון רמת גן. בהתאחדות יחזיקו אצבעות לנבחרת במשחק הראשון, בתקווה שהנבחרת לא תמעד, מה שיביא לכמות זעומה של קהל לגומלין.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */