יום שבת, 06.07.2024 שעה 05:02

מריו יליניץ': יש בהרצליה קבוצה ששווה פיינל פור

הענק הקרואטי מוכן לדרבי מול רמת השרון מחר ב-20:00 ולמפגש מול מרקו ווקצ'יביץ': "משחק בעל משמעות מיוחדת". הפועל ראשל"צ תפגוש את מוצקין

|
יליניץ´ מהרצליה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
יליניץ´ מהרצליה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

אחרי פגרה בת שבוע, ליגת ווינר בכדוריד חוזרת מחר (רביעי) עם המחזור השלישי, כשבפתח שני מפגשים מעניינים מאוד - הדרבי של השרון בין בני הרצליה לרמת השרון (20:00), והמשחק בין מחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ למכבי קריית מוצקין (19:45).

"זה משחק בעל משמעות מיוחדת", אמר לקראת הדרבי המרכז החדש של רמת השרון, מרקו ווקצ'יביץ', שיערוך בו הופעת בכורה. ווקציביץ', ששיחק בליגות האלופות של אירופה ושל אסיה (הגיע ממודר מערב הסעודית), הוא בכלל סרבי שמשחק בנבחרת מקדוניה.

מולו יעמוד הענק הקרואטי (2.01 מ') של בני הרצליה, מריו יליניץ', המבקיע הראשי שלה עד כה, שסבור: "מתסכל מאוד להפסיד פעמיים בהפרש של שער (להפועל ראשל"צ ולקריית מוצקין), אבל יש בהרצליה קבוצה ששווה פיינל פור". אגב, שני הזרים המצויינים נפגשו לפני כמעט שנתיים לדרבי ביניהם כששיחקו בבונדסליגה האוסטרית, והפעם הם מבהירים: "אנחנו חייבים לנצח".

הפועל ראשל"צ עם שני ניצחונות ליגה, תפגוש את מוצקין שהשיגה את הראשון שבהם במחזור האחרון, ושתיהן ניצחו את בני הרצליה בהפרש של שער (28:29 הפועל, 24:25 מוצקין). מוצקין השלימה את הסגל שלה, כשצירפה את הפיבוט מירלם בצ'ירוביץ', שמשלים טריו זרים סרבי, לצד המאמן הסרבי נדצ'ו מאטיץ'. תוסיפו את הסגל המקומי הסופר מוכשר, את אורן מאירוביץ' שוער הנבחרת, את ברק עמר ומאור אפוטה, ואת המרכז ולדי קופמן לצד המקשרים דושאן בוזוליאק ואיגור ראדוייביץ', האם הצפוניים יפתיעו?

"הרצליה היא הכבשה השחורה שלנו. לא ניצחנו אותם בליגה מאז שהם עלו לליגת העל, ואחרי הניצחון נגד הרצליה השחקנים מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה", מדגיש ולדי קופמן, ומפרגן למאמנו שהדריך בעבר את נבחרת לוב: "המאמן מאטיץ' שידרג את הקבוצה בכמה רמות, ואותי בפרט. כל אימון איתו הוא חוויה. הזרים שלנו צעירים שפשוט באים לעבוד קשה. הם התחברו ממש טוב לישראלים. המטרה שלנו היא לצבור כמה שיותר נקודות, וקודם כל להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר".

עידן מימון (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
עידן מימון. פוגש את מוצקין (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
 

הפועל ראשל"צ תמשיך להופיע בסגל חסר (ללא הפצועים יותם טל ודניס זאכרוב, וערן צרפתי המורחק). "אנחנו קבוצה חדשה, יש לנו פאזל טוב בתור קבוצה וכיום אנו עובדים על החיבור" אמר הפיבוט דן מירקוס. "מבחינתנו מדובר במשחק בית וכל אחד כזה אנו באים לנצח. ברור שהם יבואו עם מוטיבציה גבוהה אבל נבוא ונמשיך במגמה החיובית שלנו. אני עובד היום על החלק שלי בפאזל ואני בטוח שבהמשך עם החיבור הקבוצה כולה תיראה מצוין". 

ביום שישי יושלם המחזור בעוד דרבי איזורי, זה של בקעת אונו בין א.ס סביון לבין הפועל קרית אונו/גני תקווה. האלופה מכבי ראשל"צ תארח את סוגרת הטבלה מכבי ארזים ר"ג, ושתי נציגות השפלה עירוני רחובות ונס ציונה יתארחו בשני צידי האיילון בת"א, בהדר יוסף אצל מכבי ובאוניברסיטה אצל אס"א, בהתאמה.            

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */