יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:03

באנגליה חנכו בית נבחרות, הודג'סון: נקווה לשיפור

המתקן נפתח, המאמן מקווה: "אולי נייצר שחקנים טובים יותר". בתפריט: מגרש על שם שירר וחדר הלבשה של שם גאסקוין. גם בקהאם ובובי צ'רלטון זכו לכבוד

|
מגרש האימונים על שם אלן שירר (GettyImages)
מגרש האימונים על שם אלן שירר (GettyImages)

נבחרת אנגליה לא מצליחה להביא תואר מאז זכתה בגביע העולמי ה-1966, או 46 שנה אם נרצה להיות מדויקים. גם ביורו האחרון באוקראינה ופולין נבחרת שלושת האריות שוב אכזבה וסיימה את דרכה ברבע הגמר אחרי קרב פנדלים מול נבחרת איטליה.

כעת בממלכה פותחים בית נבחרות חדש, ממש כמו נבחרת ישראל, בתקווה שהוא יביא את השינוי המיוחל. אולי פתאום אנדי קארול יידע לתת פס, או סטיבן ג'רארד ופרנק למפארד יוכלו לשחק ביחד. המטרה היא כמובן הכשרת דור העתיד, שאולי לשם שינוי יצליח להביא הישגים ברמה הבינלאומית.

המרכז הלאומי לכדורגל סט.' ג'ורג'ס פארק ייקרא המתקן, ולטקס הפתיחה הזומנו הדוכס מקיימברידג', כמו גם קפטן הנבחרת, סטיבן ג'רארד והמאמן רוי הודג'סון. 

הסוויטות ייקראו על שמו של סר בובי צ'רלטון, חדרי ההלבשה ייקראו על שם פול גאסקוין (זה רציני?) ובריאן רובסון. גם דייויד בקהאם, פיטר שילטון, בובי מור, ובילי רייט יזכו לכבוד כשייקרא חלק כלשהו במתקן על שמם.

סט. ג´ורג´ס פארק. יעזור להביא תואר? (GettyImages)
סט. ג´ורג´ס פארק. יעזור להביא תואר? (GettyImages)
 

עלותו של הפרוייקט הייתה 120 מיליון ליש"ט, ונבחרת אנגליה כבר הספיקה להתכנס בו לקראת צמד המשחקים שלה מול סן מרינו בבית (שישי) ופולין בחוץ (שלישי). הודג'סון מברך על המהלך וסיפר: "יש לנו כאן מתקן בו נוכל לפתח מאמנים טובים יותר דבר ראשון, ובתקווה, גם שחקנים טובים יותר".

בית הנבחרות האנגלי (GettyImages)
מגרש מקורה בבית הנבחרות האנגלי (GettyImages)
 

האחראי על פיתוח הכדורגל בהתאחדות האנגלית, סר טרבור בוקינג, (בעברו שחקן ווסטהאם) מסכים גם הוא לחשיבות המתקן: "אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לשפר את היכולת והאיכות של השחקנים שיש לנו, נצטרך להתחיל בלעלות את אחוז השחקנים האנגלים בפרמייר ליג מ-35 ל-45, ואחרי זה ל-55 וכן הלאה".

בית הנבחרות האנגלי (GettyImages)
ואיך הם יסתדרו בלי ג'קוזי ובריכות כמובן (GettyImages)
 

בינתיים, נפגש הודגס'ון עם מאמן נבחרת הרוגבי של אנגליה, סטיוארט לנקסטר, ממנו הוא מנסה ללמוד שיטות לשפר את הנבחרת: "במונדיאל 2010 הם לא הצליחו והוא היה חייב למצוא דרך חדשה לשפר את שחקניו. הוא הראה לי מצגת פאוור פוינט שהדהימה אותי ושיטות חדשות לשפר את היכולת המנטלית של השחקנים".

בית הנבחרות האנגלי (GettyImages)
ויש גם אולם (GettyImages)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */