יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:38

רעידת אדמה בנבחרת: בניון ובן חיים לא בסגל

המהפכה של אלי גוטמן החלה: הקפטן והבלם לא זומנו לקראת לוקסמבורג, גם שכטר בחוץ. עטר, אבוחצירא, ניר ביטון, קינן וידין בפנים

|
יוסי בניון. לא בסגל של נבחרת ישראל (יוסי ציפקיס)
יוסי בניון. לא בסגל של נבחרת ישראל (יוסי ציפקיס)

רעידת אדמה בנבחרת ישראל: אלי גוטמן החל במהפכה שלו לקראת צמד המשחקים של הכחולים-לבנים מול נבחרת לוקסמבורג במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. הקפטן יוסי בניון והבלם טל בן חיים לא זומנו למשחקים שייערכו ביום שישי הקרוב וביום שלישי שלאחר מכן.

זו הפעם הראשונה שבניון לא נכלל בסגל בגלל סיבה מקצועית. גוטמן שוחח עם בניון והודיע לקפטן טלפונית על ההחלטה לשחררו מהסגל. מי שאמור להחליף את בניון כקפטן הוא השוער דודו אואט שאמור לפתוח בהרכב. גם חלוץ סוונסי, איתי שכטר, לא בסגל.

גוטמן החליט ללכת על קו אחיד לפיו רק שחקנים שמשחקים באופן קבוע בקבוצות שלהם יהיו בסגל נבחרת.

גוטמן זימן לראשונה את חלוץ עירוני קריית שמונה, שמעון אבוחצירא ואת חלוץ מכבי תל אביב, אלירן עטר. גם תומר חמד ועדן בן בסט זומנו.

כבר לאחר המשחק מול רוסיה היה ברור שגוטמן מתכוון לערוך מספר שינויים קיצונים. ההחלטה להדיח את בניון ואת בן חיים, שניים מהמובילים בסגל הנבחרת, לא באה בהפתעה בגלל המדיניות אותה התחיל ליישם גוטמן.

אלירן עטר חוגג (יוסי ציפקיס)
אלירן עטר. בסגל של נבחרת ישראל (יוסי ציפקיס)
 

הסגל המלא
שוערים: דודו אוואט (מיורקה), דני עמוס (קריית שמונה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים). הגנה: יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), אלעד גבאי (קריית שמונה), איתן טיבי (מכבי ת"א), דן מורי (ויטסה ארנהיים), דקל קינן (מכבי חיפה), שיר צדק (קריית שמונה), יואב זיו (מכבי ת"א), גל שיש (בוורן).

קישור: מאור מליקסון (ויסלה קראקוב), חן עזרא (מכבי חיפה), אביחי ידין (מכבי חיפה), מהראן ראדי (מכבי ת"א), גל אלברמן (מכבי ת"א), ניר ביטון (מ.ס. אשדוד), גילי ורמוט (הפועל ת"א), ביברס נאתכו (רובין קאזאן). התקפה: אלירן עטר (מכבי ת"א), שמעון אבוחצירא (קריית שמונה), תומר חמד (מיורקה) ועדן בן בסט (ברסט).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */