מערכת ONE
|
מותג השינה הבינלאומי SIMMONS (סימונס) חתם על הסכם חסות עם קבוצת הכדורסל של מכבי תל-אביב בהיקף השקעה של 2.5 מיליון ש"ח.
החסות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הגופים לאורך העונות, הן בתחרות בין האוהדים, והן בפעילויות משותפות של שני המותגים ברשתות החברתיות. כמו כן, שיתוף הפעולה יכלול את השתתפות שחקני הקבוצה באירועים מרכזיים של המותג במהלך העונות.
לדברי ענבר ורדי, מנהלת השיווק של החברה בישראל, "שיתוף הפעולה הינו טבעי לחלוטין, כיוון שמדובר בשני ארגונים המובילים בתחומם וחולקים עקרונות משותפים, המושתתים על אורח חיים בריא".
על פי החברה המותג שם לו למטרה לשפר את איכות החיים עם שיפור חוויית השינה. סימונס משקיעה במחקר ופיתוח כדי שאנשים ברחבי העולם יוכלו לישון נכון. פירות המחקר והפיתוח מניבים חדשנות מתקדמת ביותר בעולם, אשר נשמרת תחת פטנטים בלעדיים וייחודיים של החברה.