יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:06

אזרנקה ושראפובה עלו בקלות לחצי גמר בייג'ין

הרוסיה כפתה 0:6 ו-0:3 על קרבר, שהחליטה לפרוש. הבלארוסית הביסה את אופרנדי. בגברים, ג'וקוביץ' וטסונגה עלו. טוקיו: מארי מול ראוניץ' בחצי

|
אזרנקה מכוונת למקום אחד בדיוק (GettyImages)
אזרנקה מכוונת למקום אחד בדיוק (GettyImages)

שתי הראשונות בעולם, ויקי אזרנקה ומריה שראפובה, עלו היום (שישי) בקלות לחצי גמר טורניר הנשים הגדול בבייג'ין.

מריה שראפובה, שקירטעה בתחילת הטורניר, עלתה עם תצוגת שיא מול השישית בעולם ואחת השחקניות החזקות של העונה, אנג'י קרבר מגרמניה, והביסה אותה 0:6 ו-0:3 כשקרבר ללא סימני פציעה, החליטה פשוט לפרוש, כנראה כדי למנוע דאבל בייגל.

שראפובה הגיעה למשחק, מול יריבה שניצחה אותה העונה בפאריס ופשוט התפוצצה עם טניס אגרסיבי ועם תצוגה נוסח "סרינה וויליאמס בשיאה", השאירה את השישית בעולם המומה.

שראפובה תשחק בחצי הגמר מול נה לי הסינית שמול הקהל הביתי שלה הדיחה את השלישית בעולם ואלופת השנה שעברה, אגה רדוונסקה מפולין, עם 4:6 ו-2:6. עם הניצחון הזה הבטיחה לעצמה לי את המקום השמיני והאחרון באליפות סוף השנה של הסבב בעוד כמה שבועות באיסטנבול.

אזרנקה הביסה 2:6 ו-0:6 את רומינה אופרנדי, הפתעת הטורניר משווייץ. שלא כמו שראפובה, לאזרנקה הספיקה תצוגה סולידית למדי מול אופרנדי שלא רגילה להגיע לשלבים הגבוהים בטורנירים מהסוג הזה. אזרנקה תשחק בחצי הגמר מול מריון ברטולי מצרפת שניצחה את קרלה סוארס נבארו מספרד 0:6, 6:2 ו-4:6 אחרי שנבארו הוליכה כבר 0:3 במערכה השלישית.

שראפובה (רויטרס)
שראפובה. נוק אאוט (רויטרס)
 

בין הגברים בטורניר המקביל, נובאק ג'וקוביץ', השני בעולם, טייל לחצי הגמר עם 1:6 ו-2:6 מול יורגן מלצר האוסטרי. הסרבי ישחק בשלב הבא מול פלוריאן מאייר הגרמני שגבר 3:6 ו-4:6 על זה ז'אנג המפתיע מסין בעל הכרטיס החופשי. ג'ו ווילפריד טסונגה מצרפת, המדורג שלישי, ניצח 3:6 ו-2:6 את מיכאל יוז'ני הרוסי. טסונגה ישחק בחצי הגמר מול פליסיאנו לופס הספרדי שניצח את סאם קווארי מארצות הברית 6:4, 4:6 ו-4:6.

טוקיו: מארי מול ראוניץ' בחצי הגמר
בטורניר טוקיו, עלה האלוף האולימפי ואלוף ה-USOPEN, אנדי מארי לחצי הגמר אחרי ניצחון קשה על סטניסלס ואורינקה משווייץ 2:6, 6:3 ו-2:6. מארי עלה ל-4:8 בראש בראש מול השווייצרי, ורשם את הניצחון ה-50 שלו העונה והעשירי ברצף. מארי שמגן על התואר מהשנה שעברה, יפגוש בחצי הגמר את הענק הקנדי מילוש ראוניץ' שתפס יום מדהים עם 24 אייסים והעיף את המדורג 3 בטורניר ו-9 בעולם, ינקו טיפסרביץ' עם 7:6, 2:6 ו-6:7 אחרי 7:9 דרמטי בשובר השוויון של המערכה השלישית.

מארי בטירוף (רויטרס)
אנדי מארי. מול ראוניץ' (רויטרס)
 

קאי נישיקורי, הכוכב המקומי המדורג 17 בעולם, השיג את אחד הניצחונות הגדולים שלו כשעבר ברבע הגמר את תומאש ברדיך הצ'כי עם 5:7 ו-4:6. הצ'כי מדורג שביעי בעולם ושני בטורניר. נישיקורי ייאבק על מקום בגמר הטורניר הביתי מול מרקוס בגדטיס מקפריסין שגבר על דימטרי טורסנוב מרוסיה שעלה מן המוקדמות 2:6 ו-4:6.

אסור לפספס
נגן הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */