יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:17

סך הפרסים במרתון טבריה עלה ל-1.83 מיליון ש"ח

רץ אשר ישבור את שיא המסלול במירוץ שייערך ב-10.1 יזכה בפרס גבוה של 100 אלף דולר. אלוף ישראל יהנה מ-20 אלף ₪ ו-40 אלף אם ישבור את השיא הישראלי

|
מרתון טבריה. סך הפרסים עלה משמעותית (מאור דייטש)
מרתון טבריה. סך הפרסים עלה משמעותית (מאור דייטש)

סך הפרסים שיוענקו במרתון טבריה הקרוב שייערך ב-10.1 עלה משמעותית ויגיע ל-1.835 מיליון ₪. שבירת שיא המסלול לגברים (2:07.30 שעות) תעניק פרס כספי גבוה במיוחד של 100 אלף דולר, בעוד אצל הנשים כדי לזכות בסכום זהה יהיה על הרצות לרדת מ-2:22 שעות.

גם הפרסים למנצחים הישראלים של המרתון, הנחשב גם לאליפות ישראל בענף, הוגדלו משמעותית ואלוף ישראל לשנת 2013 יכניס לחשבון הבנק שלו 20 אלף ₪ (לעומת 12 אלף ₪ בשנה שעברה), שבירה של השיא הישראלי תזכה ב-40 אלף ש"ח.

העלאת הפרסים הגיעה לאחר יוזמה של יו"ר טוטו-ווינר, צחי פישביין, שכבר בסיום המירוץ בשנה שעברה הודיע כי יעלה בפני הדירקטוריון את הנושא.

יו"ר איגוד האתלטיקה, שלמה בן גל, מסר בתגובה: "העלויות של קיום מרתון הן גבוהות מאוד. הוועדה המארגנת שכוללת את העירייה ואיגוד האתלטיקה, משקיעה מחשבה רבה על מנת לדאוג לרווחת הרצים. אנחנו מעדיפים להשקיע פחות בצד הפרסומי והשיווקי ולכפר על כך בהשקעה במתן פרסים למשתתפים. הרצים המקצוענים מתפרנסים מהתחרויות הללו ואנחנו רואים לנכון לתגמל אותם על ההשקעה הגדולה".

שלמה בן גל (יוסי ציפקיס)
שלמה בן גל. "משקיעים מחשבה כדי לדאוג לרווחת הרצים" (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */