יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:03

בן בסט ותומר חמד צפויים לפתוח מול לוקסמבורג

הנבחרת תתארח בלוקסמבורג בעוד כשבוע, גוטמן צפו לתת צ'אנס לחלוצי ברסט ומיורקה. לקראת הזימונים במוצ"ש, לא ברור מי מהליגיונרים יהיה בסגל

|
בן בסט ותומר חמד. יפתחו אצל גוטמן? (חגי ניזרי)
בן בסט ותומר חמד. יפתחו אצל גוטמן? (חגי ניזרי)

חלוץ ברסט עדן בן בסט צפוי לקבל, לראשונה בעידן אלי גוטמן, את ההזדמנות לפתוח במדי נבחרת ישראל במשחק מול נבחרת לוקסמבורג. בן בסט ששולב בהפסד לרוסיה היה אחד הטובים ביחס למה ששאר חבריו הציגו. החלוץ שמחכה זמן רב להזדמנות נמצא בכושר מצוין והדבר לא נעלם מעיני גוטמן.

בן בסט עשוי לשחק לצידו של חלוץ מיורקה תומר חמד שמצוי גם הוא בכושר טוב. גוטמן מתכוון ללכת על כל הקופה במשחק הראשון בלוקסמבורג בידיעה שרק ניצחון ישאיר טעם למשחק הגומלין שיערך בארץ כעבור 4 ימים.

לאור היכולת הפושרת של השחקנים הישראלים שמשחקים בליגת העל, גוטמן מתלבט האם להזמין ליגיונרים שאינם משחקים דרך קבע בקבוצות שלהם. בין השחקנים נמצא איתי שכטר שאם יוזמן עשוי לחכות על הספסל. השאלה המרכזית לקראת הזימון במוצ"ש מי מבין הליגיונרים לא יוזמן.

גוטמן, כמו אנשי ההתאחדות, יודעים היטב שרק שש נקודות משני המשחקים מול לוקסמבורג אמורים לתת מנת חמצן לקראת המשך הקמפיין ולקראת המשחק הגדול הצפוי בר"ג מול נבחרת פורטוגל. מאמן הנבחרת העדיף מאז ההפסד לרוסיה ולאורך כל התקופה האחרונה לא לדבר בתקשורת והוא יענה על שאלות העיתונאים במסיבת העיתונאים ביום שלישי שתתקיים בבית הנבחרות בשפיים.

גוטמן ואבוקסיס עם השחקנים. המאמן שותק (משה חרמון)
גוטמן ואבוקסיס עם השחקנים. המאמן שותק (משה חרמון)
 

המאמן הפנים שאם עד כה דרכו לא צלחה כפי שהוא ציפה רק שינוי קיצוני בקו המחשבה עשוי להביא לבשורות אחרות שהוא צפוי להיות חתום עליהם בקמפיין הנוכחי. ביום ראשון הקרוב, 7.10.2012, תחל מכירת כרטיסים למשחק באצטדיון הלאומי, וכן מכירת כרטיס משולב למשחקים ישראל - לוקסמבורג וישראל - פורטוגל, שיתקיים בסוף מארס.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */