יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:22

ערוץ 10 ישדר את משחקיה של מכבי ת"א ביורוליג

אחרי תקופה של חוסר ודאות, חתמו הצהובים על הסכם עם גוף משדר. מזרחי: "בטוחים שיהיה שידור ברמה גבוהה". מערוץ 10 נמסר: "מדובר בעוגן חשוב"

|
אוחיון ואליהו. ישודרו בערוץ 10 (יוסי ציפקיס)
אוחיון ואליהו. ישודרו בערוץ 10 (יוסי ציפקיס)

אחרי תקופה ארוכה של חוסר וודאות הוחלט הערב (רביעי) כי ערוץ 10 ימשיך לשדר את מכבי תל אביב ביורוליג גם במהלך העונה הקרובה לאחר ששני הצדדים הגיעו להסכמה סופית, וזאת על אף מצבו הקשה של הערוץ.

המשחק הראשון ייערך ב-11 באוקטובר בספרד, מול מלאגה. עונת 2012-2013 של היורוליג תהיה ארוכה יותר ועל פי השיטה החדשה - שראשי מכבי היו מיוזמיה - תכלול לא פחות מ-24 משחקים עד שלב משחקי ההצלבה (8 משחקים יותר מבעונה שעברה), וקבוצה שתגיע לפיינל פור בלונדון תשחק העונה בין 29 ל-31 משחקים ביורוליג.

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, התייחס להסכם החדש עם ערוץ 10: "אנחנו שמחים שמשחקיה של מכבי תל אביב במסגרת היורוליג ישודרו גם השנה בערוץ 10 ובטוחים שהערוץ יפיק שידורים ברמה הגבוהה ביותר, כפי שעשה בעונות הקודמות".

מערוץ 10 נמסר: "שידור משחקיה של מכבי ת"א מבטא את הרצון שלנו להביא לציבור הצופים אירועי ספורט משמעותיים. מנתוני העונות הקודמות למדנו שניתן לצפות לרייטינג דו ספרתי במשחקי היורוליג של מכבי ושמשחקים אלו מושכים לצפייה קהל מגוון שעיקרו צופים בגילאי 12-54. משחקיה של מכבי ת"א ביורוליג יהוו גם השנה עוגן חשוב בלוח השידורים שלנו".

אמש ניצחה מכבי ת"א את משחקה הראשון בגביע ווינר מול הפועל אילת בשלב רבע הגמר וכבר מחר יוכלו האוהדים הצהובים לצפות שוב בקבוצתם כאשר יפגשו את מכבי חיפה המארחת בחצי גמר טורניר קדם העונה - גביע ווינר.

צפו במכבי דורסת את הפועל אילת

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */