יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:39

סטפון לאזמה חתם לעונה אחת בפנאתינאיקוס

פורוורד מכבי ת"א לשעבר (29, 2.03) ישחק ביוון. בעונה הקודמת העמיד ממוצעים של 10.9 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2 חסימות באוברדיורו הספרדית

|
לאזמה במכבי. יפגוש אותה במהלך העונה? (GettyImages)
לאזמה במכבי. יפגוש אותה במהלך העונה? (GettyImages)

שחקנה של מכבי ת"א לשעבר, סטפון לאזמה (29, 2.03), חתם בפנאתינאיקוס היוונית, כך ע”פי אתר היורובאסקט. הפורוורד מגאבון חתם לשנה אחת בפאו המתחדשת, שנפרדה מהמאמן זליקו אוברדוביץ', לאחר 13 שנים.

לאזמה, בוגר מכללת מסצ'וסטס, שיחק במכבי ת"א לפני שלוש עונות והרשים בעיקר ביכולותיו האתלטיות וההגנתיות, אך נפצע בשלהי העונה ברגלו ולא יכל לעזור למכבי במאבק על האליפות, אותה הפסידה לגלבוע/גליל.

לפני שנתיים חתם בספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, אך נאלץ לבטל את החוזה בשל בעיות הקשורות לדרכונו האמריקני ונאלץ לשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA.

בעונה שעברה לאזמה חזר לאירופה ושיחק במדי אוברדיורו מהליגה הראשונה בספרד. ממוצעיו בליגה החזקה ביבשת עמדו עמדו על 10.9 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2 חסימות למשחק. בקיץ הנוכחי ניסה לאזמה לחזור לליגה הטובה בעולם כששיחק עם בוסטון סלטיקס בליגת הקיץ, אך בסופו של דבר מצא את עצמו אצל הירוקים מאתונה.

למכבי תל אביב הגיע לאזמה לאחר ששיחק בשורותיה של פרטיזן בלגרד הסרבית. ללאזמה רשום ברזומה גם ניסיון קצר בליגה הטובה בעולם. הפורוורד האתלטי נבחר במקום ה-46 בדראפט 2007 ע"י גולדן סטייט, אך את ההזדמנות קיבל דווקא ממיאמי היט (16 משחקים בשלהי עונת 2007/08).

סטפון לאזמה (GettyImages)
סטפון לאזמה. ישחק ביוון (GettyImages)
 

בעונתו היחידה בשורות מכבי העמיד לאזמה ממוצעים של 6.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-19 דקות למשחק ביורוליג כשבליגה המקומית העמיד לאזמה ממוצעים דומים. את העונה סיים עם 8.4 נקודות (63% לשתיים), 4.4 ריבאונדים ו -1.7 חסימות ב-19 דקות ממוצע למשחק,

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */