יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:34

פתיחה נהדרת לנבחרת הנוער 3X3 באליפות העולם

חניכיו של דני גוט גברו על ברזיל, גרמניה וארה"ב, הפסידו לאיטליה והם במקום השני בתום היום הראשון באליפות הנערכת בספרד. גוט: "נהנים מכל רגע"

|
נבחרת הנוער 3 על 3 עם נבחרת ברזיל (איגוד הכדורסל)
נבחרת הנוער 3 על 3 עם נבחרת ברזיל (איגוד הכדורסל)

נבחרת הנוער של ישראל באליפות העולם 3 על 3, המונה ארבעה מתלמידי האקדמיה, שנתון 95: יוחאי צוקרמן, נטע סגל, אלי שיפטון ודור יורן, המריאה רק אתמול, בפעם הראשונה, לאליפות העולם הנערכת בספרד וכבר חניכיו של דני גוט עושים חיל.

הנבחרת אמנם החלה את הטורניר עם הפסד 14:11 לאיטליה, כאשר שתי דקות לסיום המשחק יצאו אלי שיפטון ודור יורן בשל עבירות והנבחרת נותרה עם שני שחקנים בלבד, אך השחקנים בכחול לבן לא נתנו להפסד לעצור אותם בדרך לשלושה ניצחונות רצופים.

אחרי המפגש מול איטליה פגשו חניכיו של גוט את ברזיל, עליה גברו 20:22 הודות לשלשה שחדרה לטבעת שנייה לסיום. לאחר מכן הייתה זו נבחרת גרמניה שנכנעה לישראלים, הפעם בתוצאה 17:11. במשחקם האחרון ליום הראשון גברו הכחולים-לבנים על ארה"ב החזקה 14:17.

מחר (שבת) ייפגשו הישראלים את שאר הנבחרות בבית: טורקיה (בשעה 13:40), ספרד (16:00) והונגריה (17:40). באליפות משתתפות 32 נבחרות מכל העולם, המחולקות ל-4 בתים (8 נבחרות בכל בית). על מנת להישאר בתמונה על הנבחרת לסיים במקומות 1-3 בבית.

הנבחרת בעלת המאזן הטוב ביותר בבית תעפיל אוטומטית לשלב רבע הגמר, בעוד מקומות 2-3 יעפילו לשלב שמינית הגמר, שם ישחקו משחק בודד בשיטת "נוק-אאוט". 4 המנצחות יעלו לשלב רבע הגמר שם יפגשו את הנבחרות שהעפילו אוטומטית, בשיטה דומה של משחק בודד.

דני גוט. מרוצה מחניכיו (יוסי ציפקיס)
דני גוט. מרוצה מחניכיו (יוסי ציפקיס)
 

מאמן הנבחרת, דני גוט, אמר בסיום: "מלבד המשחק הראשון שבו לקח לנו זמן להבין מי נגד מי ובעיקר עבירות שהשאירו אותנו עם שני שחקנים בלבד, אנחנו עושים עבודה טובה. אנחנו מנצחים נבחרות שעדיפות עלינו פיזית, אבל אנחנו מחפים על כך במשחק חכם ובאגרסיביות. זה לא קל לשחק ואחרי שעתיים לשחק שוב, אפילו אם מדובר במשחקים קצרים, אבל אנחנו נהנים מכל רגע".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */