יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:39

אגה רדוונסקה תפגוש את פטרובה בגמר ביפן

טורניר טורי פאן פסיפיק: הפולניה הביסה את קרבר 1:6 ו-1:6 ותפגוש בקרב על התואר את היריבה בת ה-30 שהדיחה את סטוסר עם 4:6 ו-2:6

|
אגה רדוונסקה חוגגת. תזכה בתואר? (רויטרס)
אגה רדוונסקה חוגגת. תזכה בתואר? (רויטרס)

אגה רדוונסקה מפולין ונדיה פטרובה מרוסיה עלו הבוקר (שישי) באופן משכנע לגמר טורניר הטורי פאן פסיפיק ביפן. רדוונסקה, אלופת השנה שעברה, עלתה ב'זון' מטורף והביסה תוך 59 דקות את השישית בעולם, אנג'ליקה קרבר מגרמניה 1:6 ו-1:6. רדוונסקה, שחוזרת לעצמה בגדול אחרי חודשיים חלשים, ירתה 20 ווינרים וביצעה רק ארבע טעויות בלתי מחויבות מול אחת הטניסאיות החזקות בסבב השנה. הגרמניה אגב הביסה באותה תוצאה את אחותה של אגה, אורסולה בשמינית הגמר.

יריבתה בגמר תהיה נדיה פטרובה בת ה-30, שחוזרת לכושר נפלא אחרי כמה שנים חלשות. פטרובה, 18 בעולם, שהייתה בעבר טניסאית טופ5, ניצחה את סמנתה סטוסר האוסטרלית, 4:6 ו-2:6, תוך כדי שהיא שוברת את האוסטרלית שלוש פעמים ולא מאבדת את ההגשה אפילו פעם אחת. עבור פטרובה זה יהיה הגמר ה-23 בקריירה ובאופן די מפתיע לוותק שלה בסבב, הגמר היוקרתי ביותר. ב-22 הגמרים הקודמים היא השיגה 11 תארים.

"ידעתי שאם סמנתה ניצחה אתמול את מריה שראפובה, אני אצטרך להיות בשיאי כדי לנצח ואני חושבת ששיחקתי מצוין" ,אמרה פטרובה שבאופן נדיר עבורה גברה על שתי שחקניות טופ10 בטורניר אחד וכדי לזכות בתואר תצטרך לנצח שחקנית טופ10 שלישית.

עבור סטסור מדובר בהופעה מאכזבת, אחרי שהייתה בשיאה אתמול מול שראפובה והיא תנסה להשיג תוצאה טובה בטורניר בייג'ין בשבוע הבא כדי להיכנס לאליפות סוף השנה של הסבב ברגע האחרון.         

נדיה פטרובה. חוזרת לכושר הנהדר שהייתה בו בעבר (רויטרס)
נדיה פטרובה. חוזרת לכושר הנהדר שהייתה בו בעבר (רויטרס)
 
    

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */