יום חמישי, 24.04.2025 שעה 18:38
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
6733-6831מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4540-4331הפועל חיפה5
3846-4131מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-3330מכבי בני ריינה1
3739-4030הפועל ירושלים2
3745-2930עירוני ק"ש3
3243-2530בני סכנין4
3141-2530עירוני טבריה5
3052-4330מ.ס אשדוד6
3048-2930מכבי פ"ת7
21 51-2530הפועל חדרה8

שכטר: הקהל של מכבי יכול להרוג אותה עם הלחץ

בוויילס עוקבים אחרי החתימה המפתיעה של ארנשואו במכבי ת"א וחלוץ סוונסי והנבחרת מנסה להסביר: "קצת מוזר שהוא בישראל. לא קל להבקיע כמוני"

|
איתי שכטר חוגג על רקע אוהדי מכבי ת
איתי שכטר חוגג על רקע אוהדי מכבי ת"א

אחרי פתיחת עונה סנסציונית, סוונסי של איתי שכטר נעצרה בשלושת המחזורים האחרונים, ואמש (שבת) רשמה הפסד ליגה שני ברצף, הפעם 3:0 בבית מול אברטון הלוהטת. שכטר עלה ב-20 הדקות האחרונות, אך לא הצליח לעזור לחבריו.

החלוץ התראיין לתקשורת בוויילס שרצתה לשמוע על קבוצות החדשה של חלוץ מכבי ת"א, רוברט ארנשואו. שכטר גם סיפר על ההתרשמות שלו מהכדורגל באנגליה, התקופה בגרמניה, והעתיד בסוונסי. "זה קצת מוזר לראות את ארנשואו מגיע לישראל, בדרך כלל השחקנים עושים את הדרך ההפוכה", פתח את דבריו החלוץ.

"יכול להיות שזה קורה כי אנשים לא מכירים את הליגה הישראלית, אבל זו ליגה מצוינת עם קבוצות שמגיעות לשלבי הבתים באירופה. נכון זה לא הפרמייר ליג או הליגה הספרדית, אבל היא עדיין ברמה טובה".

שכטר המשיך ופירגן דווקא ליריבה העיקרית שלו בזמן שהיה בהפועל ת"א, מכבי ת"א: "למכבי יש מנהל מקצועי מצוין, ג'ורדי קרויף והמון שחקנים טובים. ייקח לו זמן. אנשים ראו אותי מבקיע הרבה גולים בישראל וחשבו שזה קל, אבל זה ממש לא קל".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
אימון ראשון לארנשואו במכבי ת"א

החלוץ ממשיך: "יש לחץ גם במשחקים בישראל. אני שיחקתי עבור הפועל, אבל למכבי יש אוהדים מצויינים. הבעיה שהיא שכשלא הולך הם יכולים להרוג את הקבוצה שלהם עם הלחץ שלהם. יש להם בעלים מצוין (מיץ' גולדהאר) שעשה החתמות מצוינות והביא הרבה כסף, אבל זה לא הולך להיות להם קל".

לסיום התייחס החלוץ למעבר שלו מקייזרסלאוטרן לסוונסי, בה הוא מקווה לחזור ולהבקיע בצרורות: "לא היה קל, לקח זמן עד שקיבלתי את הויזה שלי. נסעתי לפאריס ואז היו לי משחקים עם הנבחרת. ביליתי במהלך החודש הזה בעיקר במטוסים וכמעט ולא הצלחתי להתאמן. עכשיו אני מוכן להתחיל לעבוד קשה ולהראות מה אני יודע".

שכטר חוגג עם החברים בגרמניה. רוצה לחזור לכבוש (GettyImages)
שכטר חוגג עם החברים בגרמניה. רוצה לחזור לכבוש (GettyImages)
 

"אין לי ספק שאני יכול לעשות את זה. שיחקתי עם הפועל בליגת האלופות נגד בנפיקה ליסבון, ליון וסלטיק והרגשתי טוב מאוד ברמות האלה. נשארתי בלאוטרן למרות שהיו לי הרבה הצעות, גם מהפרמייר ליג, ולצערי לקבוצה לא הלך טוב. אומנם לא הבקעתי הרבה בגרמניה, אבל אין לי ספק שאוהדי סוונסי יהיו מרוצים ממני".

שער עצמי במספרת עם העקב מ-16 מטר? צפו בפייסבוק שלנו

לכתבה זו התפרסמו 188 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 188 תגובות ב-90 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
90
צהוב מלידה23/09/2012 19:38
השב   •  01
89
עידו23/09/2012 19:07
השב   •  20
88
חיים רמון, בייביסיטר23/09/2012 18:40
השב   •  02
87
עמיאל23/09/2012 18:40
קודם אני מאחל לך שנה טובה שנת בריאות והצלחה מקצועית בע"ה.
דבר שני יש צדק בדבריך לגבי הלחץ של האוהדים על הקבוצה אבל יש לי תחושה שהאוהדים כל כך אוהבים את הקבוצה שמוכנים לספוג הכל בשקט הפעם, רק שנראה שהכיוון הוא נכון, לבנייה ולא רק לזכות בתואר.
השב   •  31
86
יואב23/09/2012 17:55
אף פעם לא ראינו לא רואים ולא נראה אותכם ממטר,גם אם תנצחו את כל הדרבים מכאן עד סוף העולם.
השב   •  00
85
יניר23/09/2012 17:39
1 10 שנים אתם כלום ושום דבר בארופה,
2 10 שנים אתם מקבלים הפסדים מהפועל
3ב10 שנים האלה אתם מוחקים חלוצים
4בשנות ה90 הייתם שחצנים מהנצחונות שלכם ומגיע לכם ה10 שנים השחונות האלה
5רוב הקהל של הפועל טוב,וחלק מאד קטן בשער 5 קצת קיצוני,כמו בכל קבוצה
בהפועל פשוט יותר יצירתיים,ברור שאני נגד מילים על השואה ואהובה,אבל אל תגזימו את אבי כהן כיבדנו ולא אמרנו מילה.
6השנה אני חושב שאנחנו יותר חזקים,כי בהתקפהובקישור אנחנו חזקים מאד,אין לכם כאלה שחקנים,ורמוט תמוז עומר דמארי,טל בן חיים ענק,אפילו את ההגנה של אתלטיקו סיבסב כמה פעמים(הייתי במשחק),בהגנה אולי אתם יותר טובים ובמגינים אתם יותר טובים,בקיצור יאללה הפועל
השב   •  38
יואב23/09/2012 17:47
השב   •  11
מכחיש23/09/2012 18:02
שאפשר להכחיש אם ממש רוצים:
1. זה אחד הטוקבקים המפגרים שראיתי
2. 10 שנים שלא קיבלת (ככה נראה) הותירו אותך מתוסכל מינית וחסר חיים
3. בשנות ה- 90 היתה לך הזדמנות אבל שמואל לא היה בעניין שלך
4. רוב הקהל של הפועל גאה, רק כמה קיצוניים בשער 5 רוצים כסף, מסרסרים באוהדים אדומים
5. אני מסכים. אתם קבוצת על!! אין עליכם, כל הליגה מפחדת מהפועל. אבל לא קצת הגזמת עם הסבסובים של ההגנה של אתלטיקו? מעט, אולי? קודם כל, אתלטיקו לא הגיעה אלא קבוצת נוער מחוזקת. ב'', היה לו מהלך אחד טוב (גם, לא ממש טוב, כי הוא לא יודע שאפשר גם למסור), לא יצא ממנו כלום ואף אחד לא התרגש, חוץ ממך (בטח גמרת במכנס)
השב   •  91
84
אש23/09/2012 17:33
כל המילים סלע הפועל באמת לא שייכים למדינה יש דרבי נגד הפועל פתאח
השב   •  20
א23/09/2012 18:18
עוד אנחנו תראה כמה ניגרים וערבים הבאתם אין לך דיבור גבר
השב   •  00
83
לרוץ לספר לחברה23/09/2012 17:33
ראינו אותך במשחק מול רוסיה כמו מזל"ט שאבד איתו הקשר
השב   •  20
dudi23/09/2012 19:51
ח גדול
השב   •  00
82
יואב23/09/2012 17:20
השב   •  10
81
משה שרבף23/09/2012 17:10
שכטר כדאי שתשתוק,תלמד מלגיונרים מקצוענים שעובדים קשה ולא מצייצים.ללא העיתונות אתה אפס מאופס,שתוק כבר,נמאס ממך.
החוכמה בכדורגל לא רק לדעת לטפל בכדור אלא לדעת והדגש על לדעת לשחק כדורגל ואת זה אין לך שחצן ומדליף שכמוך !
השב   •  10
80
שוקי23/09/2012 16:57
שיחזור לחור שהוא בא ממנו
השב   •  10
79
שו שו שולמית יבנה בלאומית!23/09/2012 16:49
כל הכבוד.
השב   •  10
78
ברק23/09/2012 16:12
שכטר אתה שחצן כמה שערים הבקעת מאז שעזבת את הפועל
כמה שערים כבשת בנבחרת מאז שאתה בנבחרת ירדנו לדרג ז'' אפס שכמוך
השב   •  30
77
10 צודק הפועל שונאי ישראל23/09/2012 16:04
השב   •  20
76
צהוב בדם23/09/2012 15:49
מה קרה שכטר? כבר התבססת כמלך השערים של אנגליה שיש לך זמן וחוצפה להתעסק עם הקהל של מכבי?!
השב   •  10
75
ירון23/09/2012 15:35
הדברים היחידים שיש לי בבית בצהוב..: נייר טוואלט ושקיות זבל.אתם המיץ של הזבל.. מתי כבר תפנימו שיש עליכם קללה.לוזרים!
השב   •  24
74
אדום גאה23/09/2012 15:34
מגיב 10 "החכם"
העובדות שאתה מציין פשוט אינם נכונות ומטעות.

1.במשך שנים מספר המנויים של הפועל גבוה משמעותית מזה של מכבי והאחרים!!
2.הקהל של הפועל נאמן יותר מכל קהל אחר.
אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן, איתי שכטר, ג''ון פנסטיל,הם רק חלק משמות של שחקנים שהקריירה שלהם נסקה (מקווה שאתה יודע מה פירוש המילה.)בזכות הפועל ובעיקר בזכות הקהל שנתן להם אורך נשימה אינסופי ועידוד ואהבה!
3.לגבי השיר "מייצגים את הפועל ולא את ישראל" - הקנאה שיש קבוצה וחצי בלבד שמצליחה באירופה (החצי זו כמובן מכבי חיפה) אוכלת את אוהדי מכבי במשך שנים וזה כל כך כיף לנו.

לסיכום - תחזרו בחזרה לחורים שהסתתרתם בהם בשנים האחרונות ויאללה הפועל!
השב   •  15
מכביסט23/09/2012 17:49
אבל, לא נרד לרמה הזאת, בניגוד אליך.
על סמך מה אתה קובע שהקהל של הפועל נאמן יותר מכל קהל אחר? אני מניח שתחושות בטן, די מטופשות, בשילוב של גאוות יחידה מטופשת של מפונקים שטופחו בתקשורת.הבלון הזה התפוצץ כל כך הרבה פעמים בעבר. כל ךכ הרבה נפגעים, למי יש כוח אליכם בכלל?
פעם ראשונה שאוהד הפועל מעלה את הטיעון (המטומטם לחלוטין כמובן) שאתם מייצגים את הפועל ולא את ישראל קשור לזה שמכבי או קבוצות אחרות לא מצליחות באירופה. מה הקשר?? בשנה שעברה גם ראיתי את השלט הזה, למרות שמכבי הצליחה יותר מכם (הדחה של פנא), אז??
לסיכום - יצאנו מהחורים שהסתתרתם בהם במיוחד השנה. אני מאחל לך שהעונהתשימו גול בדרבי (ועדיין תפסידו כמובן), אף פעם לא מאוחר מידי!
השב   •  00
73
צהוב כחול23/09/2012 15:20
אחרי שמבקיע שער מוציא כיפה מהגרב, חובש אותה ומקדש שם שמים. אבל מה? מחלל שבת בלי להסס. אנשים כאלה, לצערי, לא חסר.
השב   •  51
ע23/09/2012 15:43
השב   •  10
72
צהוב כחול23/09/2012 15:16
ותתפלל לבורא עולם. אתה לא מבין כלום בכדורגל. אייקיו אפס כמו לכל המאמינים.
השב   •  32
עידן23/09/2012 17:49
פרימיטיבים
השב   •  12
71
נטלי האדומה23/09/2012 15:00
הקנאה אוכלת אתכם,גם את הילדה היפה חתיכה העשירה החכמה והמוצלחת כולם שונאים ומחפשים את רעתה, שים לב לחושך שאוהדי מקקי וביטער,ס משרים על מדינתו הקטנה!
השב   •  02
70
אדמונית23/09/2012 15:00
לארצ למכבי.
השב   •  01
69
יוס כהן23/09/2012 14:50
אני כבר 10 שנים אוהד מכבי שרוף שער 11 ולפי דעתי אתה צודק מכבי אם מפסידים עושים הרבה לחץ ובזה אנחנו צריכים להשתפרר
השב   •  01
68
השחקן ה-1223/09/2012 14:50
יפה לו על הפרגון למכבי
השב   •  10
67
פסים אדום שחור23/09/2012 14:06
אחי מאה אחוז הפועל ת''א קבוצה פח עם אוהדי הצלחות אפסים שמרשים לעצמם להשתמש בקריאות מגעילות שכחו שבלחץ היו מביאים 500 איש לשער 5 הם כלום והזמן יוכיח את זה
השב   •  51
66
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 13:37
זה רק מראה שאין לך תשובה, נכון שהם אוהדים אבל הם לא מביעים דעה בתקשורת. באותה מידה, מיקי חיימוביץ אייל קיציס..
השב   •  30
65
שקד23/09/2012 13:31
השב   •  81
יש מצב23/09/2012 13:44
.
השב   •  20
64
חיים23/09/2012 13:27
מוטות ברזל מושלכים למגרש . הושלך רימוןליציע שפגע בילדה ופצע אותה . שחקנים מרביצים לשופט. שהורחקו ל 9 משחקים בערך.הורדת נקודות .. ועדיין לזה קוראים הקהל הטוב ? או קבוצה גדולה ?
ימי אריק אינשטיין בפתח!
השב   •  60
63
מושיק23/09/2012 13:23
ראשית .. אני מקבל את דבריך לגבי השלט.. אתם באמת צריכים להוריד אותו ודחוף.. לגבי השירים על השואה.. אתה לא יכול להגיד שזה כמה ביריונים בודדים.. זה כל היציע.. תתבישו לכם.. איכן הכבוד?
השב   •  40
תלמד לכתוב23/09/2012 15:29
אנלאפבית
השב   •  01
dudi23/09/2012 19:54
סע סע יא אפס מאיפה באת.
השב   •  00
62
יניב23/09/2012 13:23
שים לב שהקהל היחידי שמכה מרביץ ואלים כלפי יהודים,כן גם יהודים קטנים בני שמונה ותשע וגם כלפי יהודיות ילדות ונשים,זהו הקהל ''הפטריוטי'' זה שלא עושה צבא ולא משלם מיסים, של ב י ת ר י-ם!
השב   •  05
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 13:34
אני לא אוהד בית"ר, אבל עם כבר רשמת עליהם , אז עדיף אוהד בית"ר כמו שאתה מתאר אותו (וזה לא נכון) מאשר אנרכסטים שמאלנים גם כשהם משרתים , אח"כ הם משתחררים ומצטרפים לארגוני שמאל כדוגת שוברים שתיקה שבדרך קבע בוגדים במדינה
השב   •  00
61
דור אבני23/09/2012 13:20
דן מרגלית , בוני גינזבורג , רפי גינת , איציק זוהר - אנשי תקשורת מכביסטים שעלו לראש , בטוח יש עוד.
השב   •  04
60
עמיחי23/09/2012 13:14
1)השלכת רימון שפצעה את יוסי אבוקסיס =סגירת יציע!
2)נהמות גזעניות לעבר שחקן הפועל חיפה=עונש על תנאי.
3)שמחה לאיד על כך שקצינת משטרה נספתה באסון הכרמל =ללא תגובת בית הדין של ההתאחדות .
4)קריאות שטנה נגד מכבי ת"א בפולין לאחר ביקור שחקני הקבוצה במחנה השמדה =ללא תגובת בית הדין .
5)כתיבת כתובת נאצה וצלבי קרס בשערים של אוהדי מכבי ת"א .=סגירת יציעים.
כל זה מראה שלהפועל ת"א יש יחס מיוחד בהתאחדות -ושהחלטות בית הדין של ההתאחדות מכורות מראש.
השב   •  60
59
פעמיים דאבור23/09/2012 13:13
הגיע להפועל בלית ברירה כי גולדהאר בעונה הראשונה שלו לא רצה להשקיע. הוא מת להגיע למכבי ולכן מתחנף לאוהדים ולבעלים בכתבה הזו.
השב   •  50
ירון23/09/2012 15:31
על מה אתה מדבר ילד.?
השב   •  01
58
עומרי23/09/2012 12:22
אני לא מבין מה חלק מהאוהדים שלנו עפים פה?
הבנאדם שיחק בהפועל וסה"כ איכשהו ממש פירגן למכבי ולאוהדים שלנו למרות שהוא ממש לא חייב, אני לא רואה שחקן של מכבי שיחמיא להפועל מתישהו.
פשוט נמאס מחלק מהילדים שנמצאים פה וגם בשערים 10-11 יש לנו קהל מספיק גדול וטוב גם בלעדיכם.
בקשר לזה שאנחנו מלחיצים הוא צודק, זה קרה בעונות הקודמות מספיק פעמים לצערי ואני גם חושב שבמשחקים פחות טובים צריך פחות להלחיץ את השחקנים.
שכטר, אני לא מת עליך אבל באמת שכל הכבוד על הפרגון.
השב   •  40
57
ביתר אנאלפבתים23/09/2012 12:19
השב   •  36
אורי23/09/2012 12:31
השב   •  42
56
ליאור23/09/2012 12:19
השב   •  01
55
שער 8קבוע23/09/2012 12:17
השב   •  00
54
מושיקו23/09/2012 12:17
כל הזמן אתם בוכים האמת האוהדים הכי טובים הם של הפועל אבל הקבוצה הכי טובה שאיתה חיפה
השב   •  00
53
צהוב עולה23/09/2012 12:06
תגובה מס'' 10 גדול.!
השב   •  20
52
שלמה23/09/2012 11:57
כל הכבוד .שיחקת אותה
אני גאה בך !
השב   •  00
51
אדוניי שפירא23/09/2012 11:54
תקראו בתגובה 10
הוא רשם על כל הדברים שיש לכם ביציע לא על יחס ההפרש בדרבים כי אולי אתם יותר טובים מאיתנו בשנים האחרונות סבבה אתם מצליחים באירופה סבבה אתם קבוצה טובה סבבה ניצחתם אותנו ביותר דרבים סבבה
אבל לא קראתם את הדבר החשוב
ביציע שלכם יש דגלי קומוניסטים יש לכם דגל שרשום שמייצגים את הפועל ולא את ישראל
יש לכם שירים על שואה
יש לכם שירי נאצה על אנשים שמתו
אתם הגזמתם לגמרי חברים, סבבה זה ספורט ונכון אתם יותר טובים מאיתנו סבבה מקובל אבל כל השירי נאצה האלה מורידים אותכם לשפל ולא פלא שאתם הקבוצה הכי שנואה בישראל
אנחנו בעבר היינו הקבוצה הכי שנואה על מכבי חיפה היום זה בספק.
השב   •  40
גד23/09/2012 13:21
שאתם מכלילים את כל הקהל של הפועל בגלל קומץ מטומטם שקיים בכל קבוצה, כל קומץ והשיגעון שלו
השב   •  01
מנגו23/09/2012 17:05
השב   •  10
50
אדום23/09/2012 11:51
3
שכטר אתה כישלון. אין לך מה לחפש שם. תחזור להפועל.
השב   •  20
רמי23/09/2012 13:13
למה באירופה .כמה שערים הוא כבש בארץ האפס הזה
השב   •  00
49
אבי23/09/2012 11:45
חוץ מזה הוא לא עשה הרבה בקריירה שלו ובטח שלא כבש בצרורות. גם את את העונה הזו הוא יסיים עם פחות מחמישה שערים לצערי.

נכון להיום תומר חמד הוא החלוץ הבכיר ביותר בישראל ולמרות ששכטר עשה את עונת הפריצה שלו שנה אחת לפני חמד.
בזמן ששכטר מדבר על הצרורות שלו, חמד כבר עם 4 שערים.
השב   •  00
48
תמיר23/09/2012 11:44
מבחינה מקצועית אתה טועה בגדול. מאזן כל הדרבים הוא לטובת הפועל. המאזן בחמש או עשר השנים האחרונות, שזה מה שקובע - עדיף לך לא לדעת אותו.
לגבי כל שאר השטויות של שירים וכו'', הרי בוודאי הנך מכיר הרבה אוהדי הפועל.מישהו שאתה מכיר מסוגל להיות כל כך פסיכי ןפאטתי? יש כמה נערים בריונים ואלימים, ללא מסגרת חינוכית, פאשיסטים ומסוכנים, אשר מניפים את השלט האווילי לגבי ישראל, ואף אחד לא רוצה להתעסק איתם. זה שהם בחרו לפני מספר שנים לאהוד את הפועל, לא הופך אותנו לקבוצה אלימה ופסיכית כפי שהנך מנסה להציג. אנחנו באמת האוהדים היחידים שאינם יוצאים נגד השחקנים שלהם (ראה בית"ר אתמול ואתם בעשור האחרון) אלא מעודדים בכל מצב, ולכן אנו נחשבים לקהל הטוב ביותר. עד לפני שהפסיכופטים האלו הצטרפו היינו גם הקהל הכי שקט, הוגן וחננה שיש. נקווה שנצליח לפתור איך שהוא את הבעיה הזאת.
השב   •  13
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 12:52
לא כתבתי מילה בהקשר המקצועי.

שנית, תקרא את תגובה 19 ותבין בדיוק מה גרם לך לחשוב כמו שאתה חושב
השב   •  10
מוש23/09/2012 14:40
השב   •  00
מכביסט23/09/2012 17:32
וגם אני ניסיתי להרחיב עוד, אז אם בא לך תקרא. לגבי האגדה הנוספת שאתה מנסה לפמפם עכשיו שאתם הקבוצה היחידה שלא יוצאת נגד שחקנים שלה (נגד מי יצאו במכבי נתניה למשל?), גם היא, כמובן, לא ממש נכונה. רק העונה הקהל שלכם קילל את ידין ותמוז כשהם עוד שיחקו בהפועל. ואיזו הפתעה - תמוז גם נשאר. פתאום מעודדים אותו. מה לגבי נאתכו?? שוב תנסו לשכתב את ההיסטוריה. נאתכו עלה לשחק עם פיק ברכיים בגללכם. תקרא ראיונות שלו אחרי המעבר לקאזאן, כאילו השתחרר מהכלא. ואני יודע שבמכבי התופעה הזאת הברה יותר רווחת, לצערי, אבל אתם ממש כן יוצאים נגד שחקנים שלכם (אתם פשוט ב- 5 שנים האחרונות מצליחים באופן יחסי - קיזוזון וכמה לבנים, בשבילכם זאת הצלחה אדירה לפי התגובות שלכם, אז פתאום נראה לכם להמציא כל מיני "תחרויות" בין הקהלים.
לגבי הדרבים - למה המאזן ב- 5 או 10 הדרבים האחרונים?? אולי נלך על השלושה האחרונים? לי זה יותר מתאים אז יאללה! או את מאזן הדרבים בשנים 1991-1997, זה יצא ממש לטובתנו. קיבלתם שם שנה אחרי שנה רביעיות ושלישיות, על האפש, האמת? היה תענוג!
השב   •  10
47
ניב23/09/2012 11:44
עיתונאים, שווה בדיקה..
השב   •  00
46
צ''יפופו למורל23/09/2012 11:44
שב בשקט יא פישר קטן , חלוץ גדול אף פעם לא היית , עשית קריירה מנפילות ברחבה , נראה לאן יבעטו אותך בינואר
השב   •  00
45
דני הצהוב23/09/2012 11:42
אחרי שקרעת רשתות בגרמניה, אתה עובר לקרוע אותן באנגליה.
נו טוב.בוודאי אתה מתכנן על העתיד הטוב.המרופד.
תחזור כמו גילי ורמוט אחרי "ההצלחה בחול" להפועל - תקבל 700-800 אלף דולר.
אתה מפרשן את מכבי ?
מי נתן לך את האפשרות לזה?
אולי בגלל שיש לך הרבה זמן פנוי ? כי לשחק אתה לא משחק.
השב   •  30
44
אדום בדם23/09/2012 11:39
זה נכון שאני אדום אבל תאמת אני מרגיש שמקקי קבוצה מפחידה ועוד העונה תיקח טריפל
השב   •  00
43
ימני אדום בנשמה23/09/2012 11:37
השב   •  11
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 11:58
השב   •  12
ימני אדום בנשמה23/09/2012 16:36
אתה מתעסק בתפל ולא בעיקר.אני אוהד הפועל מגיל חמש אהבה טהורה של אוהד אמיתי לקבוצת כדורגל. אם בחרת לאהוד מכבי בגלל רוב כזה או אחר אז אתה כנראה לא אוהד אמיתי. לא ניכנס לזה ואני בטוח שאתה אוהב את הקבוצה שלך אבל תשאל את עצמך אם אתה לא שונא את הפועל יותר מאשר אתה אוהד את מכבי. גמר חתימה טובה.
השב   •  00
42
ימני אדום בנשמה23/09/2012 11:35
אוהדי מכבי נפתחים שוב כמו אבו נפחה שמזכירים את השם שלהם ומדברים נגד שכטר כאילו הם איזה ברצלונה עלק ״מי אתה שתדבר על מכבי״ מכבי זה בייצי קינדר שלי ותפסיקו כול פעם להזכיר את הקהל שלנו זה נראה כאילו אתם מנסים להוכיח שאנחנו לא קהל טוב וזה לא נראה טוב שדווקא אתם ואוהדי ביתר שעסוקים בלחרב את הקבוצה שלהם מדברים על הקהל שלנו
השב   •  21
41
ירוק מתון23/09/2012 11:32
כל מילה בסלע!
השב   •  50
40
ירון23/09/2012 11:31
1.בזכות העיתונאים קמנו מהקרשים? יש קומץ בהפועל שלא מתנהג כמו שצריך גם במכבי וביתר ובעוד קבוצות בארץ ובעולם מה לעשות?
2.שטויות במיץ-אם לא דרבי נגדנו וביתר הסופר קלאסיקו אנחנו קבוצה חשובה מאז ומעולם בשנות ה90 נקלענו למשבר מאז הירידה ועם סיני שחזר אלינו והרס אותנו, אבל תמיד היינו מועדון גדול.
3.מה לעשות שיש כמה אידיוטים שמניפים דגל בושה
4.יש אוהד אחד ששר שירים כאלה ועוד כמה ושוב זה קומץ זוועתי שאין מה לעשות.
מכירת כרטיסים-אתה לא מעודכן יש לנו 8000-9000 מנויים כל עונה מאז סוף עונת העגלקטיקוס אנחנו עוברים אתכם בלי בעיות בכלל.
לגבי שירי שואה אלפי אוהדי הפועל צועקים בוז, מה עם זה שאתם שרים לטועמה מחבל, מקללים ערבים, ואצלכם משחקים ערבים?
אתם גם לא טלית שכולה תכלת.
השב   •  43
צהוב עולה23/09/2012 12:07
השב   •  00
מוש23/09/2012 14:39
השב   •  00
מכביסט23/09/2012 17:26
בחלק מהדברים, לפחות לדעתי:
1. בהפועל אין קומץ כזה, אלא אלפים, וראו את זה מעולה בדרבי שהפסדתם בעונה שעברה. ההבדל בין ה"קומצים" של מכבי ובית"ר לזה שלכם, וזה בערך מה שמגיב 10 טען, זה שבתקשורת פמפמו על הקומץ של בית"ר ומכבי בלי סוף. לעומת זאת, לגבי הפועל מעדיפים בתקשורת להמשיך ולהתחנף אליהם עם תארים מגוחכים כמו "הקהל הכי טוב בארץ". וואללה? מי קבע?? על סמך מה - איכות או כמות? נראה מה יהיה עם הקהל של הפועל אחרי שתי עונות בינוניות-חלשות, בפעם האחרונה שזה קרה - ההתנהגות לא היתה משהו.
2. אני מסכים שהפועל תמיד היתה קבוצה גדולה, אבל גם בילדותי כשספרו את הקבוצות הגדולות זה היה קודם כל מכבי, חיפה ובית"ר ואחר כך הפועל (וגדלתי בשנות ה- 80 שבהם מכבי היתה על הפנים לעומת שלושת האחרות, מבחינת הישגים)
3. מה לעשות? לצאת נגדם! רמון, תאומים, שירזי, אלימלך, באדיר. מישהו? אולי הקהל עצמו?? לא, מה פתאום?? זה אתם לא תעשו. אתם (ואני שם אותך עם הקהל השפוי, לפחות עד שתוכיח אחרת) נותנים ל"קומץ" לעשות את הבלגן ולא מתעמתים איתו כי ככה נוח לכם, וזה בסדר, אבל בגלל זה כולם שונאים את הקהל שלכם בכל מקום (הכלל גסה, אבל נכונה במהותה)
4. אוהד אחד?? האמת, שאם זה נכון אז זה הרכש שמכבי או חיפה היו צריכות להביא. יחסית לאוהד אחד ששר שומעים אותו מעולה, והוא בא להופיע בכדורגל, כדורסל. הוא עושה גם בר מצוות?
5. לגבי כרטיסים - תראה לי נתונים של הבקרה. כל השאר - קשקוש! כל מיני אינטרסנטים כאלה ואחרים מוציאים מספרים מופרכים לתקשורת. אני לא אומר שאתה טועה, אבל תכוון אותי למקור הידע שלך, ואז אני אאמין. כרגע רואים בלומפילד חצי ריק (ויש בו כידוע פחות מ- 15 אלף מקומות), אז מוזר שיש לכם 9,000 מינויים.
6. המשפט האחרון שלך הוא זה שהסכמתי איתו יותר מהכל - גם אנחנו לא טלית שכולה תכלת. אנחנו גם לא מתימרים. אתם כן. ואתם לא לבד, עוזרים לכם בטיפוח הבועה הזאת עיתונאים ופרשנים שלא מסתירים את אהדתם לאדום. את האופי האמיתי, התבוסתני, האלים, העדרי, הרע כל כך ראינו בדרבי שהפסדתם בעונה שעברה. כן שופט, לא שופט, כאילו שלמישהו אחר היה אכפת (כי שופטים לא טועים בשום משחק, נכון. מה גם שהשופט פשוט לא טעה בשום החלטה, במקרה הטוב הפנדל היה גבולי, בטח לא טעות, ההרחקות לא רק שהיו מוצדקות אלא היו צריכות לקרות הרבה קודם).
השב   •  10
39
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 11:28
השב   •  00
38
הפועל23/09/2012 11:27
אני אוהד הפועל כפי שרואים. אם לשים רגע את השנאה הלגיטימית בצד יש אוהדים של מכבי שנעשה להם עוול בקביעה הזאת של אוהדים מלחיצים.
מי שעושה למכבי את השם הרע הזה זה אלפי אוהדים טרמפיסטים , אוהדי הצלחות שבאו בשנים הגדולות וברגע שמכבי נחלשה בעשר שנים האחרונות הפסיקו לעשות מנויים ונטשו את הקבוצה. כאלה שנהיו יותר "שונאי הפועל" מאשר אוהדי מכבי. כאלה שעכשיו שמכבי מתחילה להראות ניצוצות פתאום רצים לעשות מנוי.
יש גרעין של 3000 אוהדים של מכבי לא רעים בכלל שלא משנה כמה הפסדים הם ראו בדרבי הם היו תמיד מסתערים על הכרטיסים תוך שעה. כאלה שאכלו הרבה חרא (ויש לי לא מעט חברים כאלה) שנשארו פנאטים על הקבוצה ונסעו איתם לכל משחק. נכון, אין הרבה כאלה ולעומת הפועל זה מספר קטן יותר אבל כל אלה פוגעים להם בשם !!
הקהל של מכבי גם לא יהיה ברמה הכי גבוהה כל עוד הוא לא יהיה מאוחד. כל המתיחות בין השחקן לבין האוטראס פוגעת במה שהקהל הזה יכול לתת. בשביל קבוצה בארץ צריך ארגון אחד חזק שאוסף כספים, מטפל בכל הנושאים של הקהל ולא נמצא בתחרות עם עוד ארגון. אתם לא נאפולי או יובה כדי שיהיה לכם כמה ארגוני אוהדים.
אבל מה לעשות. המכביזם זה משהו מושרש. יש בו שחצנות ולפעמים גם טיפשות שפוגעת בקבוצה.
השב   •  22
מכביסט23/09/2012 17:05
גם אני מפרגן לבודדים שעדיין מגיעים ליציעי בלומפילד באדום, כדי להתפלל שפעם בעשר-עשרים שנה יהיה קיזוז ואולי נביא איזה תואר. אני גם מפרגן לשני האוהדים שלכם שנלחמים בקריאות השואה - אתם גברים! ובמונית שאתם באים איתה למשחקי חוץ, תמיד יש אווירה ממש סבבה, ביסלי, במבה, לפעמים אפילו שותים קולה ומריצים בדיחותא. למעשה, אני ממש אוהב אתכם! אתה יודע, כמו שאוהבים גרב משומשת ובלויה.
השב   •  10
37
אלעברה23/09/2012 11:27
אין מצב שיהיה. במקקי
השב   •  20
36
זיו23/09/2012 11:27
אך תמיד המקקיסטים מחפשים את הרע מההתססה של התקשורת
השב   •  32
35
שער 8קבוע23/09/2012 11:25
שכטר וכל שחקני הליגה וכל המאמנים שרוצים להוציא את השם המתוק מכבי ת''א לשתות ולגרגר אם מי ורדים. זה ברור שזה לא יחזור שוב. לשטוף ולגרגר אם מי ורדים תזכרו את זה,ייאלה יום טוב אחים
השב   •  40
34
ברק23/09/2012 11:25
פתח ויקיפדיה ותבין את משמעות הסמל..לפני שאתה משפריץ שטויות..
להזכירך חמוד..לפני 10 שנים יחס הדרבי היה בהפרש של 12 נצחונות למכבי.. להזכיר לך מה המאזן עכשיו?
בנתיים אתם מנצחים אותנו בעיקר בגביע הטוטו..ולפני דקה חמישית בדרבי בליגה אתם בפיגור..
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%A9_%D7%95%D7%94%D7%9E%D7%92%D7%9C
השב   •  53
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 11:32
אתה כ"כ מבולבל מהאמת שכתבתי ונפתסת לפטיש והמגל, מה עם כל שאר העובדות .
זה לא משנה מה הכוונה האמיתית של הפטיש והמגל, זה משנה שזהו סמלם של רוצחים ולכן יש להתנער מהדבר הזה, בדיוק באותה סיבה שיש להתנער מהסמל של הנאצים "הנשר" אין בעיה עם החיה עצמה- אידיוט.
השב   •  22
אורי23/09/2012 11:53
מי פה דיבר על כדורגל יא מאותגר שכלית? הוא דיבר על הקהל המגעיל שלכם יא אידיוט מטומטם.
השב   •  22
ברק23/09/2012 12:05
איך שמחתם בתיקו.איך שמחתם בתיקו.
"ורמוט.הרוש הודף..זהבי.וזה ברשת"
השב   •  42
מכביסט23/09/2012 17:02
רק מוכיחים את מה ש- 10 ואחרים כאן טוענים. אתם קהל של ילדים (רמז לקהל הצלחות), שלא מבינים יותר מידי, ומיד שמישהו "מאתגר" אתכם עם עובדה שלא מסתדרת לכם עם הדימוי הכל כך מפונק תקשורתית של "הקהל הכי טוב בארץ" אתם חוזרים לשטויות של תינוקות. כן, מאזן הנצחונות בדרבים הוא לטובתכם, לא זוכר התעסקות כזאת עם מאזן הנצחונות בדרבים עד שהפועל עברה, וגם זה הודות לפינוק תקשורתי בעיקר. אבל מאזן נצחונות מתעסק בעיקר בהיסטוריה, לא? ובהיסטוריה אין מועדון יותר גדול ממכבי בארץ (אליפויות, גביעים, אף פעם לא ירדה, אין מועדונים שמתקרבים לזה עדיין בארץ, וגם אם יש - זה חיפה ולא הפועל). המציאות היום זה שלא ניצחתם דרבי יותר משנה ולא הבקעתם בדרבי בליגה (כן, כן, הצלחתם להבקיע גול ולהפסיד בגביע השוקו - אתם גדולים) אפילו יותר זמן מזה.
השב   •  11
33
באסטיאן שווינשטיגר23/09/2012 11:21
כי הוא לא באמת הרבה יותר טוב ממנה כמו שהוא חושב שהוא.
בכל זאת למרות שהוא מדבר הרבה ובעיקר שטויות אני מקווה שיצליח באנגליה ושיעשה בנבחרת משהו סוף סוף.
השב   •  10
32
טום23/09/2012 11:19
השב   •  47
נירו23/09/2012 11:27
השב   •  32
אבי23/09/2012 11:37
השב   •  11
31
ערבי23/09/2012 11:16
השב   •  10
30
שלומי23/09/2012 11:11
בגלל אנשים כמוך הנבחרת שלנו על הפנים! ״הכדורגל נולד באנגליה ,גדל בברזיל ,ומת בישראל ! ותחשבו על זה !
השב   •  32
אבי23/09/2012 16:09
השב   •  01
29
צהוב אמיתי23/09/2012 11:06
השב   •  41
טיקי-טאקה23/09/2012 11:22
השב   •  11
אחד שיודע23/09/2012 11:46
אוהדי מקקי כל כך מתוסכלים שתל אביב היתה ונשארה אדומה
השב   •  11
28
שי23/09/2012 11:03
הוא צודק.
אנחנו קהל מלחיץ והרבה אמרו את זה ואני מדבר על שחקנים והנהלות קודמות.
יוסי מזרחי ורן בן שמעון הזיעו במכבי כמו שלא הזיעו בחיים שלהם כבר במסיבת העיתונאים הראשונה.
יש לחץ ואין מה לשקר למזלנו הגיע ג''ורדי ואוסקר שלא סופרים אותנו ואולי זה מה שיעזור.
השב   •  20
27
נירו23/09/2012 11:01
מה הוא דוחף את האף האדום הזה.
השב   •  20
26
ביבי גק ניקלסון אל פאצינו הסנדק שפיגל ושיא 55555 א23/09/2012 10:59
ותלחם בשבילינו בנבחרת לפחות
השב   •  30
25
יהודי23/09/2012 10:59
לא רואה ממטר את שכטר
השב   •  20
24
מכבי23/09/2012 10:51
השב   •  00
23
אתה חלוץ צוללן רחבות23/09/2012 10:46
תעשה משהו כבר .שנתיים לא פוגע אתמול לבד מול שוער מחטיא עולה עם נעליים כתומות עם השם שלו כאילו הוא מראדונה
השב   •  60
22
לא חשוב שמות23/09/2012 10:43
אין פלא שהם המשיכו לעודד הם במשך עשרות שנים התרגלו להפסיד ואם לרגע קט הם התבלבלו וחשבו שהפועל קבוצה גדולה העתיד יוכיח להם שהם קבוצה נחותה
השב   •  41
21
מכבי ת"א סם החים23/09/2012 10:42
לא משחק 10 דקות בשני משחקים
השב   •  51
אתה מסומם ממכבי23/09/2012 11:03
השב   •  12
חוזליטו הצהוב23/09/2012 12:05
עלוב נפש..
השב   •  11
שרון לוינסון23/09/2012 16:36
יותר מבניון
השב   •  11
20
אלירן עטר23/09/2012 10:42
השב   •  20
אני23/09/2012 12:29
איתי שכטר לא שדד זקנות, לא פרץ לבתים ולא פרץ למכוניות כמו אלירן עטר
השב   •  12
מכביסט23/09/2012 16:55
לאנוס 2 בנות בשבדיה גם דה סילבה
השב   •  21
19
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 10:38
תנסו לקרוא עם ראש פתוח.
שאלתם את עצמכם מתי או יותר נכון למה דבק בנו הסטיגמה "קהל מלחיץ".

התשובה בקצרה: בדיוק כמו שהצליחו להדביק לבית"ר "קהל אלים-משוגע", ולהפועל משום מה הדביקו "קהל תומך".
לכל קהל יש חלק שתומך , חלק שמלחיץ וחלק ש"משוגע", השאלה היא איזה חלק הכי מיוחצן או יותר נכון למי יש אינטרס להבליט ולפמפם במשך שנים דווקא את החלק הזה באותה קבוצה??

מרגע שמבליטים דווקא חלק מסוים באותה קבוצה נוצר מה שנקרא "נבואה המגשימה את עצמה" למי שלא מכיר את המושג, הכוונה שאוהדי בית"ר מאמינים שהם באמת יותר "משוגעים" ואז הקהל מתנהג בהתאם- הנורמלים מגיעים פחות וכל מי שרוצה להרגיש "משוגע" אוטומטית יזדהה עם בית"ר והנה קיבלנו נבואה שהגשימה את עצמה.
אותו דבר עשו לקהל "המלחיץ" של מכבי שהתחיל להתנהג בהתאם, למרות שדווקא במכבי קם הארגון הראשון בארץ שמעודד ללא תנאי ובכל מצב "השחקן ה-12" , אבל שוב הסטיגמה והנבואה חזקים מהמציאות, ואת החלק הזה דאגו להצניע.
ולסיום הפועל שזוכים לאתרוג תקשורתי מחבק, שמבליט את התמיכה ומצניע את האלימות, השוואה, האבוקות שגוררות קנסות, הגזענות, השירים על ירושלים בירדן, מכבי בתאים, שער 11 גטו, השלט שמייצגים את הפועל ולא את ישראל שלאף אחד אין אומץ להוריד אותו כבר שנים, בדגש על המשחקים שלהם באריופה, על תנועות שמאל רדיקליות שנמצאות עמוק עמוק בשער 5 שמעתם? לא? ברור שלא! יש דברים שלא תשמעו בתקשורת האדומה.

הלוואי שלכל מי שיש קצת שכל בראש, יבין שכדאי להפסיק לשחק לידיים אדומות ואין צורך להתרגש מעוד אדום שבמודע או שלא במודע משמר את הסטיגמה הפעם על הקהל "המלחיץ" של מכבי.
חתימה טובה .
השב   •  716
אמת23/09/2012 10:49
השב   •  31
מכבי23/09/2012 11:34
השב   •  21
טום23/09/2012 11:41
אבל גם אתה בוחר לראות רק חלק קטן וסטיגמה שנדבקה לאורך השנים. אני בטוח שאם תברר היכן שירתו אוהדי הפועל תמצא יותר לוחמים ממה שאתה חושב. אבל אתה בוחר להסתכל על 14 ילדים מבולבלים שמדברים שטויות. ולא שאר הקהל המתורבת לא מעוניין לפתוח איתם בתגרה בגלל שלט שהם תולים או שטויות שהם אומרים. אותי למשל לא תשמע אומר "שואה למכבי" כשאני יודע ששני החברים הכי טובים שלי ועוד חברה שנלחמנו יחד יושבים שם. וכמוני הרוב.

לגבי קהלים, למכבי יש את המורשת הכי מכובדת והמון הצלחות - מה שגרם ליצירת דורות של אוהדי הצלחות אם תרצה ואם לא. לא כולם כמובן.

לגבי בית"ר - גם שם יש המון אוהדים מתורבתים ואנשים טובים ואחים. אבל כמו שאמרת וצדקת אנשים "משוגעים" בחרו להזדהות והם עושים שם רע.

ובוא נסתכל רגע מזווית נטרלית - ויש גם אוהדי מכבי ובית"ר שאולי לא יאהבו את זה אבל הסכימו איתי. הקהל של הפועל הוא קהל נאמן ומדהים . מה שקרה במשחק האחרון לא ראיתי דבר כזה מאף קבוצה בעולם (להוציא את ליברפול). רחי מתי פעם אחרונה הקהל של מכבי רק עודד יותר אחרי שמכבי ספגה גול או תבוסה?

אבל לסיכום - אחי זה רק ספורט ואנשים מעורערים הוציאו את הכל מפרופורציה.

אני אוהד הפועל, שירתתי כלוחם, הצבעתי לימין, אני מייצג את ישראל, נכד לניצולי שואה וציוני - תנסה לראות אותי כהקהל של הפועל כי כמוני יש עוד אלפים.

תמצא חבר אוהד בית"ר שהוא לא אלים, לא קיצוני וספורטיבי ושים אותו שייצוג לבית"ר.

ונצא אוהד מכבי אמיתי, שלא אוהד הצלחות, ולא שם יותר מידי לחץ והוא ייצג את הקהל.

בחיאט זה רק ספורט - יש לישראל דברים יותר חשובים להתעסק בהם.

לגבי מכבי חיפה? לא יודע איפה הם משחקים בכלל. חח סתם סתם כנ"ל ז-ה ר-ק ס-פ-ו-ר-ט !!

ועכשיו בטח יקפצו כמה אוהדי הפועל בני 12 שיכתבו שאני מתחזה - לא להתייחס אליהם הם יתבגרו מתישהו (אני מקווה)

גמר חתימה טובה לכל עם ישראל!
השב   •  113
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 12:39
קשה למצוא אוהד הפועל שמדבר לעניין, אבל בכל זאת , המסר המרכזי הוא שאתם נהנים מחסינות תקשורתית שבנתה אתכם, במשחן התוצאה אתה אולי צודק, אבל השאלה הגדולה מה גרם למצב הזה, וזה המסר המרכזי.

קח דוגמא , התקשורת בשנה שעברה החליטה שיש מחאה והתחילה לדחוף אותה, ואז באמת הייתה מחאה, והשנה התקשורת כבר לא דוחפת את המחאה ופתאם אין מחאה. אתה מבין? זה לא שבשנה האחרונה הסתדרו כל הבעיות הכלכליות , זה רק מראה לך את כוחה של התקשורת, ובדיוק באותה שיטה הפכתם לכאילו "קהל תומך" שבתכלס גם בית"ר וגם מכבי כבר שנים הולכים אחרי הקבוצות שלהם למרות הכישולנות ולמרבה הפלא מעולם מישהו לא דיבר על כך.
ולסיומת תראה איזה תמיכה קיבלתם למחאה (שאף אחד לא הבין על מה??) מול טביב, נראה לך שמכבי או בית"ר היו מקבלים תמיכה במחאה נגד יו"ר קבוצה , ועוד מחאה שהרבה פעמים חצתה את הקווים האדומים.
אתם בועה שחייה על גלי התקשורת , תפנים.
חתימה טובה
השב   •  71
דור אבני23/09/2012 12:43
לא רק שהוא יתפלא על מספר אוהדי הפןעל שמשרתים בקרבי בצבא , חד-משמעית לאוהדי הפועל יש את אחוזי הלוחמים הכי גדול בליגה . אין ויכוח על זה. בגדוד מילואים שלי יש רוב לאוהדי הפועל.
אגב מספר 2 בעניין זה אוהדי חיפה , אחריהם בפיגור גדול - מכבי , ואחריהם בפיגור ענק - בית"ר.
גמר חתימה טובה
השב   •  15
אבג23/09/2012 14:03
השב   •  00
עומר23/09/2012 15:31
"חתימה טובה"
השב   •  12
מכביסט23/09/2012 16:40
אתה? בגדוד מילואים? אתה נשמע כמו ילד בן 12. באמת? "חד משמעית"? אני מניח שערכת מחקר בנושא, איפה הוא פורסם ב"אצבעוני"?? מה שכתבת מגוחך ומופרך, וממשיך ומחזק את הטענה שאוהדי הפועל (בהכללה) חיים בסרט שפומפם על ידי נציגיהם בתקשורת שזה הקהל הכי טוב בארץ. פח. תשאל את אדהם שביטה, בפעם הבאה שתפגוש אותו ביציע, אם הוא עוד הולך למשחקים.
השב   •  31
דוטרה ושטרכמן24/09/2012 17:28
השב   •  10
מכביסט24/09/2012 17:30
אני לא מכיר אחד אוהד מכבי שהוא אוהד הצלחות.. מכבי כבר עשר שנים בלי הצלחות אז איך זה הגיוני?? מקווה שהשנה זה ישתפר, חוץ מזה אם היו למכבי כאלה הם עברו לאהוד את מכבי חיפה ולא נשארו לאהוד את מכבי תל אביב, לא כל אוהד משנות התשעים הוא אוהד הצלחות וחלק אוהדים כי גם מגיל קטן, באש ובמים!
השב   •  00
מכביסט24/09/2012 17:30
אני לא מכיר אחד אוהד מכבי שהוא אוהד הצלחות.. מכבי כבר עשר שנים בלי הצלחות אז איך זה הגיוני?? מקווה שהשנה זה ישתפר, חוץ מזה אם היו למכבי כאלה הם עברו לאהוד את מכבי חיפה ולא נשארו לאהוד את מכבי תל אביב, לא כל אוהד משנות התשעים הוא אוהד הצלחות וחלק אוהדים כי גם מגיל קטן, באש ובמים!
השב   •  00
18
צהוב בדואי בדם23/09/2012 10:37
אל תגיבו לפי כותרת,הוא אמר דברים נכונים,למכבי יש קהל מצויין ,אבל באמת שהוא מלחיץ לפעמים שזה לא הולך.
השב   •  190
17
אודי23/09/2012 10:32
או שאתה פצוע או שאתה על הספסל.בנבחרת אתה בקושי זז.רק פה גדול יש לך.שב בשקט ותתאמן יותר חזק.
השב   •  120
ביבי גק ניקלסון אל פאצינו שפיגל ושיא 555555 אפס23/09/2012 10:36
השב   •  40
16
ביבי גק ניקלסון אל פאצינו שפיגל ושיא 555555 אפס23/09/2012 10:30
חתיכת טיפש מי אתה שתדבר על מכבי כישלון חרוץ
השב   •  81
שרון לוינסון23/09/2012 16:34
השב   •  10
15
דובילרו23/09/2012 10:29
בכלל אתה בכושר שיא בעונות האחרונות, כמעט בעטת כבר פעמיים העונה, יש לך תפוקה התקפית של ליברו שלא עובר את החצי ותפוקה הגנתית של גולר שלא חוזר בחיים אחורה. מה שיזכרו ממך בסוף הקריירה זה איבודי כדור באגף ועמידה עם ידיים על המותניים לראות איך דודו אוואט מקבל עוד נקניקיה.
השב   •  70
14
חמודי מיפו23/09/2012 10:28
השב   •  71
13
בבר23/09/2012 10:28
השב   •  27
12
מיקו23/09/2012 10:28
אי אפשר לקלל אחרי כל מסירה לא טובה,כמובן שאני לא מדבר על כל הקהל אבל 80% הם כאלה
השב   •  62
11
אני23/09/2012 10:17
השב   •  70
10
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 10:15
כמה עובדות שאתפלא אם מישהו יערער עליהם.
1- לקהל של הפועל יש הכי הרבה עיתונאים (שמאלנים) שכותבים עליו- בן כספית, עמנואל רוזן, 2 הליצנים שכותבים במוסף תל אביב בידיעות, עוד ליצן שרושם בזמן תל-אביב, אלי ישראלי ברדיו, ויש עוד הרבה. בשורה התחתונה בזכות אותם עיתונאים הקהל הזה קם מהקרשים ובנה לעצמו שם נאמן בניגוד לעובדות

2- לפני ההצלחה של הפועל באירופה עם קשטן, הפועל לא נחשבה אפילו קבוצה גדולה בארץ, לפניה החשיבו את הפועל פ"ת, הפועל חיפה, וכמובן שלושת הגדולות.

3- כבר שנים מתנוסס דגל בכל משחק- "מייצגים את הפועל ." ולאף אחד אין אומץ להוריד אותו, תהיו בטוחים שבשום קבוצה אחרת זה לא היה מחזיק מעמד.

4- רק בהפועל שרים נגד העיר ירושלים (לא הקבוצה) ,צוחקים על יהודים שמתו באסון ורסאי, ועל יהודים שמתו בתאונות כדוגמת אבי כהן ז"ל, והבת של חבר ההנהלה במכבי שנהרגה בטיסה. בשום קהל אחר לא שמעתי שירים כאלה על יהודים שנהרגו.
5- בשער 5 קיימים ארגוני שמאל רדיקלי.
6- בכל שנה מכבי מוכרת יותר כרטיסים ומינויים מהפועל חוץ משנה אחת, כולל ב10 שנים האחרונות, למרות ההצלחה חסרת התקדים של הפועל מול אכזבה קבועה בצד הצהוב, ולנו עוד הדביקו (האלה מסעיף 1) קהל של הצלחות, הצלחות? איפה?
7- במשחק הבית הלפני אחרון לא הגיעו יותר מ7000 אוהדים לבלומפילד, לא יאומן!! וזה אחרי 3 גביעים, הרכב מתחזק, בלי טביב, קיצור בלי שום תירוץ.
8- התמיכה בקבוצה שכאילו שייכת להפועל גם בהפסדים, איפה ההייתם אחרי ההפסד האחרון בדרבי דקה 90, אחרי דקה היציע התרוקן, שלא לדבר על הדרבי בעונה שעברה שכלל הכל חוץ מתמיכה שלכם בקבוצה שלכם.
9- הפועל מניפים בגאווה את סמל הקומוניזם הפטיש והמגל, הקומוניזם היה אחראי למותם של 100,000,000 , למי שהתבלבל מהאפסים, מאה מיליון אנשים. יותר מהנאצים. אין לכם בושה??
להבדיל תנועת בית"ר שינתה את מדיה מחום לכחול לאחר שהנאצים אימצו לעצמם את החום למדי האס,אס, למרות שתנועת בית"ר קדמה לאס.אס, יש"ו. רק אתם נאחזים בסמרטוט האדום בגאווה.

10- אוהדי הפועל היחידים שמרשים לעצמם להשתמש בשוואה,
"מכבי לתאים", אבי כהן נאצי", שער 11 גטו"

בסיכום אתם אולי הקהל הכי שפל בארץ, שאוהד בעיקר את עצמו, שמקבל גיבוי מהתקשורת לכל דבר שנעשה (לדוגמה ההסתה
השב   •  25433
א.ש23/09/2012 10:42
השב   •  202
מכביסט23/09/2012 10:43
צודק במאה אחוז
השב   •  164
משה23/09/2012 10:45
תמשיכו להיות קהל של הצלחות!
השב   •  1839
משה23/09/2012 10:45
תמשיכו להיות קהל של הצלחות!
השב   •  1028
חנן ממן23/09/2012 11:01
אחרי סעיף 2 הפסקתי לקרוא.ח אין לך בושהjQuery15107113389354199171_1348390614946 מכבי כבר 10 שנים כבר לא קבוצה גדולה.. אתם לא מםסיקים לסבול להיות מושפלים כל דרבי. להזכיר לך את החיתולים והסמרטוטי רצפה.מה עשיתם באירופה שהפועל דרג שני ומייצגת מס 1 בארץ כל השנים. מי אתם בכלל?..? תמשיכו לסבול ולקבל בראש .קהל מעורר רחמים.!
השב   •  1229
דון פאפינו23/09/2012 11:01
כל מילה בסלה אהבתי יותר מעניין מהכתבה
השב   •  211
אדום בורדו23/09/2012 11:09
1) בעשור האחרון הקבוצה ה"גדולה", ה"אימפריה" מכבי ת"א לקחה סה"כ 3 גביעים, בזמן שהפועל לקחה שתי אליפויות + 6 גביעים (עשור שכלל 2 דאבלים!)

2) בעשור האחרון מכבי-עלק אימפריה-ת"א עברה תקופה של 4 שנים ללא ניצחון על הפועל

3) מאזן הניצחונות בדרבים בכל הזמנים הוא לטובת הפועל. כן, ניצחנו אתכם יותר פעמים.
שאני אחזור על זה שוב?

4) הדירוג של מכבי באופ"א ביחס להפועל הוא כ"כ בזיוני, שאפילו כואב לי הלב עליכם לציין אותו כאן

5) מכבי "בית קברות לחלוצים" ת"א - זו לא עוד סטיגמה, לא עוד אימרה: בעשור האחרון חיסלתם את הקריירה ל-90 אחוז מהחלוצים שהיו לכם בקבוצה.

6) אוהדי מכבי הם היחידים שהביאו טיטולים למשחק של הקבוצה שלהם, במקום לעודד אותם.

7) מכבי ת"א היא אלופת הקיץ הנצחית. וזו העובדה הכי מוצקה שאני יכול לתת לך.

8) רק אוהדי מכבי מאמינים שהקבוצה שלהם לא סופרת את הפועל, בזמן שכל נתון סטטיסטי שקיים מראה את ההפך המוחלט (למעט האליפויות שיש לכם משנות המנדט הבריטי שבן גוריו היה החלוץ שלכם)

9) מכבי ת"א היא הקבוצה היחידה בהסטוריה של הכדורגל הישראלי שהושקעו בה סכומי עתק מטורפים של כ-120 מליון שקל, והקבוצה בסוף מסיימת במקום השישי.
הישג לתפארת!

10) מכבי ת"א היא הקבוצה היחידה שיש לה שחקן ששודד זקנות.
השב   •  1845
היהלום23/09/2012 11:15
איפה העונשים על מה שהם עושים במקום אחר באירופה כל הממשלות היו עושות מעשה
השב   •  201
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 11:24
תמשיכו לתגובה 19 ותקבלו את התמונה המלאה
השב   •  121
אודי23/09/2012 11:25
מה קרה אין לכם מה להגיב בעניין אז אתם ישר עוברים להשמצות?! סבבה לא הבאנו תואר ב-10 שנים האחרונות(לא בדיוק מדוייק זכינו באליפות לפני 9 שנים) ואנחנו עדיין מעודדים את קבוצתנו. בכל מקרה עדיין לא ראיתי שום תגובה שלכם לעניין על מה שהוא כתב,כי גם אתם יודעים שזה נכון.הקהל המסריח במדינה,שזוכה לגיבוי מהתקשורת האדומה.
השב   •  132
אניימה23/09/2012 11:30
ואני שונא אותם
השב   •  81
ירוק מהדרום23/09/2012 11:31
ישר כח! הם מתחזים לקבוצת כדורגל - צריך להכריז עליהם כמפלגה בראשות אחמד טיבי. נראה כמה מנדטים יביאו בבחירות האחרונות.
השב   •  112
אסי23/09/2012 11:39
שכחת את הבובה לשורה באמת קהל שפל
השב   •  111
אדום עולה23/09/2012 11:56
ב4 שנים האחרונות הפועל מכרה הכי הרבה מנויים בליגה והביאה את כמות האוהדים הכי גדולה, אוהד מכבי מדבר על תקשורת? אתה חושב שחצי מהתקשורת לא אוהדת מכבי? אומנם בזכות הכדורסל אבל אוהדת מכבי!, אין שום שירים על אסון ורסאי, אבי כהן ואולטראס אף פעם לא אמר שהוא ארגון שמאל רדיקלי, יש לך עובדות על הקומניזם? אתה יודע בכלל מה מסמל הצבע האדום? השקרים שלך לא יובילו אותך רחוק!
השב   •  713
אוהד23/09/2012 12:02
השב   •  21
צהוב עולה23/09/2012 12:04
השב   •  11
רז23/09/2012 12:07
לגבי מספר 9- הקומוניזם היה אחראי למותם של מאה מיליון איש? שקר. אני רוצה להזכיר לך שברית המועצות הקומוניסטית (רוסיה של היום) נלחמה נגד גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה, והייתה אחד מהגורמים העיקריים להבסתה של גרמניה הנאצית. עם זאת, המשטר הקומוניסטי הוא משטר אפל, בזיוני, שרצח בשם האידאולוגיה כמליונים מהאזרחים שלהם. אז אתה רואה אני לא בא לכן להגן על המשטר הקומוניסטי, אלא על ההיסטוריה והעובדות. דרך אגב סטאלין- מנהיג המפלגה הקומוניסטית- הפעיל לחץ חסר תקדים בזמנו באו"ם על מנת לאפשר הקמת מדינה יהודית.
השב   •  70
לא משנה !23/09/2012 12:13
השאר זה שטויות אין ספק בכלל שהיא (הפועל תא)יותר מצליחה מהקבוצה שלך באירופה ובארץ ב30 שנה האחרונות מה לעשות שחיפה עדיין משאירה אבק לכולם על ביתר ? = ימין ראדיקלי ! (שמאל רדיקלי ? לא קיים יצור כזה בארץ !(ספק גם לגבי השמאל ) חוסר טקט יש לכולנו ! פוליטיקה וספורט ? יש רק פוליטיקה !
השב   •  15
אוהד23/09/2012 12:32
כול מילה נכונה ומבוססת
השב   •  31
תל אביב אדומה23/09/2012 12:36
זה שאתה קורא לשקרים עובדות לא הופך את זה לנכון.
1- כבר הרבה זמן שהפועל לא ''שולטת בתקשורת''. אני מציע לך לספור את כל העיתונאים ולבדוק מה אחוז אוהדי הפועל מהם. ההפך ממה שכתבת הוא הנכון, בתקשורת עכשיו יש יותר אוהדים מקבוצות אחרות (מכבי, בית"ר, חיפה וכו'') שמשמיצים את הפועל משנאה או מאינטרסים אישיים (רק לפני כמה ימים נתנו לבן זקן לכתוב פה טור שכולו השמצות על גוטמן).

2. זה פשוט שקר. הפועל תמיד נחשבה קבוצה גדולה גם כשלא זכתה באליפויות בשנות ה-90. אולי הפועל לא הייתה קבוצה חזקה (כמו הבדיחה שאתה אוהד בשנים האחרונות) אבל תמיד הייתה מביאה קהל גדול.

3. יש קיצוניים שמאמינים בשלט הזה ותולים אותו. רוב הקהל מתנגד לזה ואין שום סיבה להוריד להם את הדגל (זה יכול להוביל למאבק פיזי וגם למען האמת, אם היית יודע מה הכוונה שלהם בדגל הזה לא היית אומר את השטות הזאת).
4. צביעות מגעילה. בית"ר שרים ''תל אביב עולה באש'' (תל אביב עיר עם אוכלוסייה יהודית דומה לירושלים). הקהל שלכם שר על אבא של ביבראס אחרי שנפטר ועוד אינספור דוגמאות (אבא ביבראס לא יהודי בעצם הוא לא בן אדם אז זה בסדר).
5. ביציע המזרחי קיימים ארגוני ימין רדיקלי (אם אפשר לקרוא לזה ארגון בכלל). בכלל אני לא רואה בזה בעיה. כל אחד והדעות שלו.
6. שקר מוחלט. בכל השנים האחרונות הפועל מכרה יותר מנויים ממכבי ובכולן הפועל סיימה עם ממוצע הקהל הביתי הגבוה בליגה (אתה לא כל כך חכם אז אסביר לך שזה אומר מעל מכבי).
7. אם אתה מתכוון מול הפועל חיפה אז אתה מדבר שטויות. הייתי במשחק הזה והיו יותר מ-7000 צופים. למעשה זכורים לי משחקי בית שלכם שהבאתם פחות מ-5000 צופים. אגב, עצם העובדה שאתה שולל תירוץ של ''הקבוצה לא מצליחה'' רק מראה שאתה אוהד הצלחות, כמו רבים מהקהל שלך.
8. לא הייתי במשחק אז אין לי מושג. זה היה גביע הטוטו שלא מעניין יותר מדי אנשים ולפי מה שאני יודע אחרי הדקה ה-90 נגמר המשחק. אתה מצפה מהאוהדים שישנו באיצטדיון?
9. זה הסמל של הפועל (שמבוסס על הפטיש והמגל). דרך אגב, אם היית יודע מה זה קומוניזם לא היית אומר את זה. זה שרודן אימץ לעצמו את הקומוניזם וטבח במיליונים לא הופך את הקומוניזם עצמו לפסול.
10. שוב, רוב הקהל נגד זה. אם לא היית טורח לשקר בקביעות בתגובה שלך גם היית מציין שכמתחילים לשיר שי
השב   •  119
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 12:42
תקשיב לעצמך ותבין שאתה אידיוט
השב   •  21
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 12:44
תביא נתונים, אני לא מצאתי ולכן כתבתי על סמך מעקב שאני עושה כבר שנים, ומי שקורא וצריך להאמין לאחד משתינו אתה כבר יודע שאף אחד לא יאמין לשקר האדום בתל אביב
השב   •  31
חיים23/09/2012 13:18
השב   •  10
תל אביב אדומה23/09/2012 13:29
אם לא היית טורח לשקר בקביעות בתגובה שלך גם היית מציין שכמתחילים לשיר שיר שואה הקהל מגיב בבוז ומשתיק אותם. חוץ מזה אני לא רואה איך זה יותר גרוע מקללות רגילות אבל עזוב את זה (ותעשה לי טובה, אל תגיב לי עכשיו תגובה שמתעלמת מכל מה שכתבת שתתן לי הרצאה על מעשי הנאצים).

ולסיום אומר לך שהקהל של הפועל הכי טוב בארץ, וזה נאמר על ידי אנשי ספורט אובייקטיבים. רק לפני כמה ימים הייתה כתבה ב-ONE על שחקני ליגת העל ואוהדי כל הקבוצות ובאופן מפתיע הרוב המוחץ מאוהדי הקבוצות ומשחקני ליגת העל קבע שהקהל של הפועל הכי טוב בליגה. למעשה גם בהרבה משחקים של הפועל אתה יכול לשמוע שדרים אומרים שהקהל של הפועל הכי טוב בארץ (ולא רק ג''ימי טורק שאוהד הפועל) אף על פי שזה לא ''פוליטיקלי קורקט'' להגיד דבר כזה, אבל בכל הם אומרים את זה כי זה פשוט עובדה.
אני יודע שאתה מקנא בהצלחה של הפועל בשנים האחרונות ובכך שכולם מהללים את הקהל שלה, אבל תעשה לכולנו טובה, תשמור את הקנאה הזאת לעצמך.
השב   •  44
אדיר ירוק23/09/2012 13:48
ואוהדי הפועל יודעים את זה רק מתכחשים לעובדות.
השב   •  21
יהודה23/09/2012 14:04
השב   •  01
מקווה שתפסיקו לצנזר23/09/2012 14:16
השב   •  12
מוש23/09/2012 14:37
מזכיר לכם את סוריה ועיראק.
השב   •  31
מוש23/09/2012 14:37
השב   •  01
תל אביב אדומה23/09/2012 14:46
לקרוא תגובה אחרת שלך שבה אתה אומר פחות או יותר את אותן השטויות? כמו שביקשת, הגבתי לכל אחת מהטענות שלך ושללתי את כולן עכשיו כשאין לך אף תגובה לעניין אתה מנסה להסיח את הדעת באמצעות עוד השמצות.
אתה בסך הכל דמגוג לא חכם.
השב   •  21
מכביסט23/09/2012 14:58
השב   •  01
יוסף23/09/2012 15:23
השב   •  20
יניר23/09/2012 16:09
השב   •  10
נועם23/09/2012 17:14
השב   •  11
מכביסט חולה צהבת- זהרו ממני23/09/2012 19:38
השב   •  10
דוטרה ושטרכמן24/09/2012 17:25
למה אתה סתם ממציא שטויות? יש עובדות בשטח, מכבי כל עונה מביאה את אחוזי הקהל הגדולים בליגה ומוכרת את כמות המנויים הכי גדולה בליגה ועם זאת שהיא לא לקחה אליפות כבר 10 שנים!! תבין כמה קהל יש לנו לעומת של הפועל! מכרנו יותר מנויים ממה שהפועל מכרה בלי אליפות ובלי גביע!
השב   •  00
9
מכביסט23/09/2012 10:14
תביא כבוד למדינה, אוהבים אותך, התקופה שלך בהפועל נגמרה, יש לך את זה! (תל אביב צהובה ימניאק)
השב   •  132
8
שכטר מושתן קטן.23/09/2012 10:14
וגם אז היית צריך קיזוז כדי לגנוב אליפות בזויה ופסולה.
השב   •  363
7
מכביסט23/09/2012 10:13
השב   •  44
6
בושה.23/09/2012 10:11
בינתיים אתה בדיחה עצובה באירופה,ואתה פותח את הפה שלך?
השב   •  173
5
צהוב בשיגעון23/09/2012 10:09
השב   •  51
הצחקת אותי23/09/2012 11:05
כמה פעמים הלוזר הזה ניצח עם הפועל את מכבי?
השב   •  04
4
הוגה דעות23/09/2012 10:07
שחקן פח
השב   •  141
3
עידן23/09/2012 10:07
מכבי צודקת שהקהל של הפועל לוזרים שהם מעודדים את השחקנים בפיגור 3-0 ?
השב   •  186
אייל23/09/2012 10:32
גם לנו יש כבוד אבל
השב   •  52
2
יאללה מכבי23/09/2012 10:07
תתרכז במה שאתה יודע,להחטיא והרבה..כי מאז הגועל בקושי כבשת וגם בנבחרת התברברת.אל תחזור לפה שונאים אותך.

תשתדל לא לרדת ליגה
השב   •  4410
דום דום23/09/2012 11:12
סתומים הוא שיבח אותכם הוא אמר שאתם קבוצה טובה וקהל טוב ובעל בית שמשקיע הרבה כסף אז אולי תחשבו שמנקודת המבט של השחקן על הדשא אתם באמת מלחיצים ! תחשוב כבר כמה זמן אתם לא באירופה למרות כל הרכש !
השב   •  62
השחקן ה-1223/09/2012 14:49
מכבי בעונה שעברה הייתה באירופה
השב   •  00
1
אבי23/09/2012 10:06
לא בקייזרסלאוטרן
לא בסוואנזי
וגם לא בנבחרת
השב   •  785
ביבי גק ניקלסון אל פאצינו שפיגל ושיא 555555 אפס23/09/2012 10:50
אפס מאופס רק מדבר עם האף למעלה ממש צנוע
השב   •  122
טמיר23/09/2012 12:52
מספיק עם הלחץ הלא בונה הזה חאלס,סבלנות!!
השב   •  40
גיל23/09/2012 13:13
הסיבה ששכטר לא הצליח בלאוטרן היא שהוא בכלל רצה לחתום בליברפול שרצתה אותו אבל רונן חשב רק הכסף שהוא יקבל מזה שהוא יעביר את שכטר וורמוט בתכלס שכטר סיכם את תנאיו בליברפול אבל קצב רצה שהוא ישחק בגרמניה
השב   •  10
מכביסט23/09/2012 16:10
השב   •  00
מכביסט23/09/2012 16:11
בדיוק בגלל זה גם ברוכיאן לא הגיע לליברפול אלא לליגת המילואים בפולין.
השב   •  00
רביבו23/09/2012 17:24
הוא לא הצליח כי הוא לא מספיק טוב לרמות האלה
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */