יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:41

קופל לפיב"א: הנבחרת לא יכולה לשחק ביום כיפור

יו"ר איגוד הכדורסל שלח לנשיא פיב"א מכתב והבהיר שהנבחרת, שעשויה לשחק ביורובאסקט 2013 בכיפור, לא תשחק ביום זה. ביקש לא לשחק בראש השנה

|
אבנר קופל עם נשיא פיב
אבנר קופל עם נשיא פיב"א אירופה, אולפור רפנסון

פחות משבועיים עברו מאז שנבחרת ישראל העפילה לאליפות אירופה, שתתקיים בסלובניה בספטמבר 2013, והיום (חמישי) שיגר יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, מכתב דחוף לנשיא פיב"א אירופה, מר אולאפור ראפנסון, בו הוא מבהיר שנבחרת ישראל לא תוכל לשחק ביום כיפור, שיחול ביום שבת ה-14.9.12.

במכתבו הסביר קופל לנשיא פיב"א אירופה שעבור נבחרת המייצגת את מדינת ישראל אין זה אפשרי ולכן איגוד הכדורסל הישראלי מבקש לשחק בערב יום הכיפורים עד השעה 15:30 או במוצאי יום הכיפורים אחרי השעה 21:30.

במכתבו פירט קופל מהי משמעות יום כיפור בישראל ועד כמה מדובר ביום קדוש וחשוב ביהדות ובמדינת ישראל.

בנוסף, ביקש קופל מראפנסון לאפשר לנבחרת ישראל לציין את ראש השנה ולא לשחק במהלך החג. האיגוד מבקש שהנבחרת תשחק ב-4 בספטמבר, ערב ראש השנה שהוא גם יום הפתיחה של האליפות, עד השעה 15:00 ובנוסף שהמשחק השלישי של הנבחרת יתקיים ביום שישי ה-6.9 עד השעה 15:00 או לחלופין במוצאי שבת ה-7.9 אחרי השעה 20:30.

שחקני הנבחרת חוגגים. ישחקו בכיפור וראש השנה? (יוסי ציפקיס)
שחקני הנבחרת חוגגים. ישחקו בכיפור וראש השנה? (יוסי ציפקיס)
 

הגרלת אליפות אירופה תתקיים ביום ראשון ה-18.11 בלובליאנה ואת האיגוד ייצג בה המאמן הלאומי אריק שיבק. עד סוף השבוע הבא אמורה פיב"א לקבוע את קבוצות הדירוג לקראת האליפות. 24 הנבחרות המשתתפות יחולקו ל-6 קבוצות איכות ובהגרלה הן יוגרלו לארבעה בתים בני 6 קבוצות כ"א.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */