יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:46

יעקב הלל: אתלטיקו מהקבוצות הטובות בעולם

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם הסקאוט של הפועל לקראת המשחק ב-20:00: "כל שחקן שם בצבע, אבל באים לנצח"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

יעקב הלל: "לאתלטיקו מדריד שחקנים ברמה עולמית"
הערב בתוכנית התכוננו למשחקים של נציגותינו בליגה האירופית. הפועל תל אביב תארח בבלומפילד את מחזיקת הליגה האירופית, אתלטיקו מדריד, שתגיע ללא כוכביה ואילו האלופה עירוני קריית שמונה תפגוש את סגניתה של אתלטיקו במפעל, אתלטיק בילבאו, בספרד.

הסקאוט של הפועל תל אביב, יעקב הלל, דיבר לקראת המשחק מול אתלטיקו מדריד: "תמיד שאנחנו עולים לשחק אנחנו רוצים לנצח. אתלטיקו מדריד מהקבוצות הטובות בעולם כיום. בבלומפילד עשינו דברים טובים בעבר ואולי נצליח לעשות זאת גם הפעם. כל שחקן בסגל של אתלטיקו ברמה עולמית. כל שחקן בצבע. אני חלק מהצוות המקצועי כי ניצן נמצא פחות פיזית".  

גילי ורמוט עם באדיר (משה חרמון)
גילי ורמוט עם באדיר. הפועל תנסה להפתיע את אתלטיקו (משה חרמון)
 

גילי לנדאו: "אנחנו מקווים להופעה מכובדת מול בילבאו"
מאמן עירוני קריית שמונה, גילי לנדאו, דיבר מספרד לקראת המשחק מול אתלטיק בילבאו בליגה האירופית: "אנחנו מגיעים למשחק מול הבאסקים עם רוח גבית. צברנו ביטחון בקמפיין. ברור שאנחנו אנדרדוג והם הפייבוריטים. ניצחון שלנו יהיה סנסציה כמובן, אנחנו מקווים להופעה מכובדת. רף הציפיות מהקבוצה מוגזם. אני לא כל כך מאמין בשלב הזה של העונה ברוטציות. יכולת התיאום מאוד חשובה בשלב הזה. מטבע הדברים קבוצה אלופה רוצה להמשיך בכך. טרם הגענו לחצי מהפוטנציאל".

לנדאו הוסיף: "אנחנו בדרך טובה ונכונה, אנחנו מסתכלים בעיניים לקבוצות שאנחנו משחקים נגדן. אם לא נהיה מספיק עירניים, אנחנו יודעים מה יכול לקרות באצטדיון בבילבאו. מדובר במשחק קשה מאוד. היא ספגה 12 שערים בארבעת המשחקים האחרונים בליגה וזה נותן לנו תקווה. איזי שירצקי שאפתן אבל הוא גם ריאלי. הדרישה שלו היא לשחק כדורגל מנצח. הסגל שלנו סגור. מסתפקים במה שיש ומרוצים".

גילי לנדאו (עמית מצפה)
גילי לנדאו: "מסתפקים במה שיש ומרוצים" (עמית מצפה)
 

דקל קינן: "אני לא נמצא בכושר שיא, אני מודה"
דיברנו על מכבי חיפה שלא מצליחה להתרומם. אחרי שהשיגה נקודה בודדת מתשע אפשריות בליגה, הקשר האחורי החדש של הקבוצה, ג'ואל דמאו, נפצע ועדיין אך יהיה בסגל כבר בשבת.

הבלם החדש-ישן של מכבי חיפה, דקל קינן, דיבר על חזרתו: "אני בר מזל שקבוצה בסדר גודל של מכבי חיפה קיבלה אותי בדלת פתוחה. כמובן שציפיתי להישאר יותר זמן באנגליה, אבל בסיטואציה שנוצרה זה הדבר הכי טוב עבורי. אין קבוצת כדורגל בעולם שאין בה תחרות. אני לא נמצא בשיא הכושר שלי ואני לא מתבייש להודות בזה. התאמנתי ברמה גבוהה עד כה. מבחינה גופנית אני מרגיש טוב. אני יודע שיש הבדל גדול בין אימון למשחק וזו החלטה של הצוות המקצועי אם אפתח או לא". 

קינן הוסיף: "אני מרגיש בן בית במכבי חיפה, זו התחושה שנותנים לי. כשהחלטתי לחזור לארץ היו לי הצעות נוספות לא רק מחיפה, אבל ברגע שהבנתי מראובן עטר שהוא מעוניין בי לא היה לי ספק שאני חוזר. הליגה השנייה באנגליה תפורה עליי. כשהגעתי לקרדיף שיחקתי קרוב ל-25 משחקים. הגיע מאמן חדש ונפגעתי מכך, אבל זה כדורגל. לא טעיתי כשיצאתי לאנגליה, טעמתי סגנונות חדשים. כמובן שציפיתי לשחק יותר".

דקל קינן (משה חרמון)
דקל קינן: "בר מזל שחיפה רצתה אותי" (משה חרמון)
 

הבלם המשיך: "עקבתי אחרי חיפה. אף אחד לא ציפה שהיא תהיה עם נקודה אחת אחרי שלושה משחקים. מזלנו שהליגה ארוכה ושיש לנו קבוצה מוכשרת. שתי התל אביביות חזקות מאוד וישנן עוד מספר קבוצות גם כן. תהיה ליגה קשה, זו ליגה שקשה להצליח בה. אני רוצה להשאיר בפניי את כל האופציות פתוחות ולא מן הנמנע שכבר לפני הקיץ נאריך את החוזה".

טל בורשטיין: "אני נורא רוצה לחזור לשחק"
שחקן העבר של מכבי תל אביב, טל בורשטיין, שהודיע על פרישה מכדורסל, דיבר על היום שאחרי. 

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר לאחר שפרשת?
"לוקח את הילדות לגן ולבית הספר, הולך לשחות וזהו. הפרישה באה לי די בבום אבל הספקתי לחשוב. אולי אלך לעשות קורס מאמנים, אולי אלמד כל מיני דברים. אין לי כיוון שאני נעול עליו".

בורשטיין (משה חרמון)
טל בורשטיין בוכה במסיבת העיתונאים בה הודיע על פרישה (משה חרמון)
 

החלטת לפרוש בגלל הפציעה?
"ברור, אך ורק בגלל המצב הגופני. מאוד מדגדג לי כשאני רואה כדורסל. הייתי רוצה לחזור לשחק. אני עדיין לא ברמה של דריק שארפ מבחינת כמות מסיבות הפרישה. היו שבועיים מאוד אינטנסיביים וזה לא בשבילי, אני לא אוהב את הדברים האלו. נחמד וכיף לדעת כמה מעריכים אבל זה מעלה ומחזיר המון זיכרונות ורגעים. אני רוצה לרדת מזה כדי להשאיר את זה מאחוריי".

מה עם ג'וב במכבי תל אביב?
"נראה, אני עדיין לא יודע. לא הציעו לי שום דבר. אני לא מצפה שיציעו לי מאף אחד חוץ מהמשפחה שלי ומהחברים. אם יפנו ויתאים לי ולהם אז בשמחה".

מה דעתך על הקפטן החדש, גיא פניני?
"אני מקווה שהוא יעשה זאת בצורה טובה. ששאלו אותי אמרתי שלדעתי צריך להיות גיא או ליאור אליהו. למזלי אני לא צריך להחליט. יש לגיא אופי שמתאים ואם בונים עליו לעתיד אז הוא יכול להתאים".

גיא פניני (חגי ניזרי)
גיא פניני. בורשטיין מפרגן (חגי ניזרי)
 

מה דעתך על סאגת יוגב אוחיון?
"אני באמת באמת לא יודע כלום. אני ניזון מהתקשורת. אני מאמין שאפשר לחזור לשחק במכבי גם אם היה קצת מו"מ מלוכלך. משאירים את הדברים מאחור ויוצאים לדרך חדשה. השאלה אם רוצים".

מה דעתך על עומרי כספי? כישלון או הצלחה?
"כישלון בטוח לא. הקפיצה שהוא נתן בעונה הראשונה הגבירה את הציפיות אצל כולם. אוהבים לעשות את זה אצלנו במדינה. אני חושב שהוא כן מצליח. הוא אף פעם לא יהיה סופרסטאר, אבל כן שחקן לגיטימי ולשחק דקות לא מועטות במשך שנים רבות".

מי המאמן שהכי השפיע עליך ואת מי לא סבלת?
"שלושה מאמנים השפיעו עליי. ארז אדלשטיין, פיני גרשון ודייויד בלאט. ידוע שהיו לי עליות וירידות עם פיני.

פיני גרשון (יניב גונן)
פיני גרשון (יניב גונן)
 

לירון דיאמנט: "עברתי התעללות בבית"ר ירושלים"
לירון דיאמנט ששוחרר מבית"ר ירושלים וחתם במכבי הרצליה, מלא בכעס. דיברנו עם החלוץ שדיבר על מאמנו אלי כהן.

"זה התחיל עם זה שאמרו לי שאני לא יוצא למחנה האימונים עם הקבוצה", התחיל דיאמנט לספר את שעבר עליו בבית"ר ירושלים. "אלי כהן אמר לי שהוא לא רוצה אותי. עברתי התעללות בבית"ר ירושלים, היה לי חוזה. לפי דעתי הוא לא רצה אותי על רקע אישי".

מה עבר עליך שעברת יחס משפיל והתעללות?
"זה התחיל יום לפני מחנה האימונים, הוא שלח אותי להתאמן בצד. הצטרפתי למחנה יום אחרי שהוא התחיל עם מאמן הכושר ולא עם הקבוצה. שותפתי בשני המשחקים במחנה האימונים והבקעתי שני שערים, אך חזרנו לארץ והיחס הזה המשיך. הדיבורים (של אלי כהן) לא במקום ולא השתתפתי באימונים. למרות זאת הגיע המחזור הראשון ובגלל שלא הגיעו שחקנים שהוא רצה, שותפתי וכבשתי עוד שער. הוא נתקע בלי שחקנים ואני הייתי לרשותו".

לירון דיאמנט (משה חרמון)
לירון דיאמנט. לא נהנה בתקופה האחרונה בבית"ר (משה חרמון)
 

דיאמנט המשיך לספר את שעבר עליו: "ביום שאחרי - שום דבר. דיבור משפיל, לא משתתף באימונים. הוא השעה אותי ואמר לי לא להתקרב למתחם. הוא השפיל אותי ליד השחקנים. ניסיתי להתלונן אצל איציק קורנפיין ושיתפנו את ארגון השחקנים, אבל זה לא עזר. הגעתי למצב שגם אם אני רוצה להוכיח את עצמי, אני לא יכול. החלטתי להרים ידיים. כנראה שהוא שולט במערכת יותר ממה שהוא צריך לשלוט".

מה שקרה אחרי זה היה כנראה צפוי: "קראו לי לוועדת משמעת וקיבלתי קנס על תנאי. התלבשתי לאימון והוא אמר לי שהוא לא רוצה אותי פה. 'לא מעניין אותי מה איציק אמר', כך הוא אמר לי. יש דברים כאלה? ציפיתי מאלי כהן לקצת יותר כבוד".

לאן אתה ממשיך מכאן?
"הכנתי את עצמי למצב הזה כי ידעתי שזה מה שהולך לקרות. רציתי להישאר בבית"ר אבל כנראה שזה לא ייצא לפועל. ישבתי עם עופר טלקר ושמעתי דברים טובים, שהוא בונה עליי. אני רוצה לשחק ולהבקיע. הלוואי ואוכיח את עצמי במכבי הרצליה. אולי עוד אחזור מהדלת הראשית לבית"ר ובעזרת השם אלי כהן לא יהיה שם. אני מאחל לבית"ר הצלחה, אני מאוד אוהב את הקבוצה. כל השחקנים פירגנו לי".

אלי כהן (משה חרמון)
אלי כהן. דיאמנט לא אהב את היחס (משה חרמון)
 

יו"ר ארגון השחקנים, אריה אלטר, מסר ל-ONE: "דיברנו עם קורנפיין, גם עם חיים רביבו, אבל זה לא עזר והוא המשיך לקבל יחס משפיל".

כמו בכל תוכנית גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגלי'צים והשמענו הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */