יום שבת, 05.10.2024 שעה 22:12

נעימי קלע 13 נקודות במשחק הבכורה שלו בטריומף

הגארד החל ברגל ימין את העונה, קבוצתו ניצחה 78:79 את פסבאליס במשחק הכנה. קאחה לבוראל ניצחה את מילאנו 85:89, לנגפורד והנדריקס בלטו

|
נעימי שמח. בכורה נהדרת לגארד (יוסי ציפקיס)
נעימי שמח. בכורה נהדרת לגארד (יוסי ציפקיס)

הופעת בכורה מוצלחת לגארד יובל נעימי בקבוצתו החדשה, טריומף מוסקבה. הגארד של הנבחרת הלאומית קלע 13 נקודות בניצחון של טריומף על פסבאליס הליטאית 78:79 במשחק אימון שנערך כחלק ממחנה אימונים בליטא לקראת פתיחת עונת 2012/13.

שחקן הפנים הקנדי, קייל לנדרי, הוביל את קלעי הקבוצה הרוסית עם 17 נקודות. סרגיי קראסב, בנו של ואסילי - רכז העבר האגדי של נבחרת רוסיה והכוכב העולה של הכדורסל הרוסי, הוסיף 12 נקודות בניצחון. טזמין מיצ'ל, שבעונה שעברה שיחק בהפועל חולון, קלע עשר נקודות למנצחת.

"כולם קיבלו אותי ממש יפה, כל השחקנים והצוות המקצועי ואני שמח שההתחלה הייתה חיובית", אמר נעימי. לגארד וטריומף מחכים עוד שלושה משחקי אימון בליטא ולאחר מכן צפויה הקבוצה לחזור לבירה הרוסית. 

עוד בכדורסל האירופי, קאחה לבוראל ויטוריה ניצחה את ארמאני ג'ינס מילאנו 85:89 במשחק ידידות. אנדרס נוצ'יוני ובראד אולסון הוליכו את הבאסקים עם 15 נקודות כ"א.

הסנטר הגרמני החדש, טיבור פלייש, הוסיף 13 נקודות לוויטוריה. שני האקסים המפורסמים של מכבי ת"א, קית' לנגפורד וריצ'ארד הנדריקס, הובילו את קלעי מילאנו כשלנגפורד סיים עם 18 נקודות והנדריקס הוסיף 13 נקודות. גם היווני המנוסה, אנטוניס פוטסיס, קלע 13 נקודות לאיטלקים.  

לנגפורד והנדריקס (יוסי ציפקיס)
לנגפורד והנדריקס. תורמים רבות לבירת האופנה האיטלקית (יוסי ציפקיס)
 

במשחק אימון מסקרן נוסף, ולנסיה גברה על קאחה סול סביליה 68:80. הרכש החדש מבדאלונה, פאו ריבאס, הוביל את ולנסיה עם 19 נקודות. מיודעינו בראיין אוסברי, אקס הפועל ת"א וברק נתניה, הצטיין בשורות סביליה עם 17 נקודות.            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */