יום שבת, 05.10.2024 שעה 22:17

רם: לא האמינו בנו, נסענו קטנים וחזרנו גדולים

טניסאי הזוגות נחת לאחר הניצחון הגדול של נבחרת הדייויס ביפן: "לא נתפס מה שאנחנו עושים כבר שש שנים". וינטרוב: "הגוף כואב, אבל יש אושר גדול"

|
אמיר וינטרוב בשדה התעופה (חגי ניזרי)
אמיר וינטרוב בשדה התעופה (חגי ניזרי)

לאחר שסחף את נבחרת הדייויס הישראלית חזרה לבית העליון, נחת הלילה בישראל אמיר וינטרוב, גיבור הניצחון הסנסציוני ביפן שהביא במו ידיו שתי נקודות מופלאות לנבחרת הטניס.

וינטרוב שעלה למקום ה-214 בעולם בדירוג זכה לקבלת פנים מרגשת ממשפחתו ועוד עשרות אוהדים שבאו להריע ולתת לו את הכבוד המגיע לו. הטניסאי שחזר ממסע משחקים של כמה חודשים, נחת על מנת להתאושש מהעונה ולהמשיך ולהתקדם, בתקווה שהיכולת הנפלאה שהפגין ביפן תבוא לידי ביטוי גם בטורנירים הקרובים.

וינטרוב אמר: "האמת שכואב לי כל הגוף, אבל קיים הרבה אושר שעדיין לא שקע בפנים. אני לוקח כמה ימים לנוח, וחוזר לסבב, צריך להמשיך לשחק ולעלות בדירוג. עכשיו אנחנו כבר לקראת סוף שנה ויש לי בסה"כ עוד שני טורנירים, שהבא הוא בעוד שלושה שבועות. אני צריך כמה ימים בבית, כדי לטפל בעצמי ולעשות פיזיותרפיה, אחרי שהייתי שלושה חודשים בחו"ל. מקווה שאצליח להמשיך עם המומנטום והביטחון".

המחבט מספר 2 של ישראל התייחס גם לגבי ההגרלה של הבית העליון שתתקיים ביום רביעי: "כל נבחרת שנקבל בהגרלה תהיה קשה אז לפחות שזה יהיה בישראל, שיהיה הפנינג כמו שצריך. מה שבטוח קל זה לא הולך להיות".

גם אנדי רם, שביחד עם יוני ארליך לא איכזבו והביאו את הניצחון והנקודה היקרה במשחק הזוגות, נחת גם הוא: "אנחנו מ-2007 במרכז הבמה, על הנייר לא היינו שווים בית עליון מבחינת דירוג, ואנחנו כבר שש שנים שם וזה לא יאומן, לא נתפס מה שאנחנו עושים. כיף להיות חלק מהנבחרת הזאת, הייתה אווירה לא טובה לפני המשחקים, אמרו שאין לנו למה לנסוע, אף אחד לא האמין בנו, אבל הוכחנו ועשינו את זה בגדול".

וינטרוב: הגוף כואב אך יש אושר גדול

"וינטרוב נתן תצוגה בלתי רגילה, דודי נתן לנו המון ביטחון במשחק נגד נישקורי וזה רק חוסר מזל שהוא לא ניצח. יוני ואני עשינו את העבודה איכשהו בפוקס, אני על רגל אחת ויוני שהיו לו שלוש או ארבע רגליים במשחק הזה. נסענו קטנים ויצאנו גדולים, אנחנו מאוד גאים. מגיע קרדיט גדול לכולם. הצוות המקצועי, הקפטן אייל רן והמאמן נועם בר, כיף להיות חלק מהדבר העצום הזה".

אנדי רם: &qout;יוני שיחק עם שלוש או ארבע רגליים&qout; (חגי ניזרי)
אנדי רם: "יוני שיחק עם שלוש או ארבע רגליים" (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */