יום שבת, 21.09.2024 שעה 06:00

אולימפיאקוס ניצחה את צסק"א, בארסה את פאו

טורנירי ידידות: אלופת היורוליג ניצחה 76:83 בשחזור הגמר משנה שעברה, 19 נק' לספאנוליס. הספרדים רשמו 80:85 מול סופו (15 נק') וחבריו החדשים

|
ספאנוליס מול קרסטיץ´. הוביל את היוונים (רויטרס)
ספאנוליס מול קרסטיץ´. הוביל את היוונים (רויטרס)

אלופת היורוליג, אולימפיאקוס, גברה הערב (שבת) על צסק"א מוסקבה 76:83 בשחזור של גמר היורוליג של העונה שעברה, שנערך במסגרת טורניר הידידות בקליארי שבאיטליה.

להבדיל מגמר הפיינל פור, הפעם אולימפיאקוס פתחה מצוין את המשחק והוליכה לכל אורכו בזכות רבע ראשון נהדר שהסתיים ביתרון 19:28 לזכותה. צסק"א התעשתה מבחינה הגנתית ברבע השני וצימקה את הפער ל-3 נקודות בלבד בירידה למחצית (37:40), אבל היוונים הצליחו לשמור על יתרונם עד לסיום.

וסיליס ספאנוליס הנהדר הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, פרו אנטיץ' הוסיף 12 נקודות ליוונים. סוני ווימס הצטיין בשורות צסק"א עם 26 נקודות, אנדריי וורונצ'ביץ' הוסיף 16 נקודות.

במשחק ראווה יוקרתי נוסף שנערך בטורניר סופיה בבולגריה גברה אלופת ספרד, ברצלונה, 80:85 על פנאתינאיקוס. ג'ו אינגלס האוסטרלי הוביל את הקטאלונים עם 18 נקודות בעוד ארזאם לורבק הוסיף 13. שארונאס יאסיקביצ'יוס קלע 7 נקודות ומסר 3 אסיסטים במשחק נגד האקסית.

סופו מול הירוקים. עבר אליהם וקלע 15 (יוסי ציפקיס)
סופו מול הירוקים. עבר אליהם וקלע 15 (יוסי ציפקיס)
 

את קלעי פנאתינאיקוס הובילו שני שחקנים שבעונה שעברה כיכבו בליגת העל הישראלית - סופוקליס שחורציאניטיס ודארווין קיצ'ן, אקס מכבי ראשל"צ, שקלעו 15 נקודות כל אחד. הילטון ארמסטרונג הוסיף 14 נקודות לסגנית האלופה היוונית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */