יום שבת, 21.09.2024 שעה 00:30

האמריקאים עדיין בחיים, הצ'כים קרובים לגמר

דייויס: האחים בראיין גברו על גרנויירס ולופס וצימקו ל-2:1 את המפגש מול הספרדים, שינסו לסגור סיפור. צ'כיה עלתה ל-1:2 בארגנטינה בחצי הגמר השני

|
הבראיינים על החימר בספרד. יש סיכוי? (GettyImages)
הבראיינים על החימר בספרד. יש סיכוי? (GettyImages)

נבחרת הדייויס של ספרד קיוותה להבטיח כבר היום (שבת) את העפלתה לגמר גביע דייויס, אך כשלה, נבחרת צ'כיה עלתה ליתרון מבטיח מול ארגנטינה, אך זהות הפינליסטיות בגמר גביע דייויס 2012, נדחתה ליום ראשון.

ארה"ב נשארה בחיים כשהאחים בראיין, האלופים האולימפיים, ניצחו את מרסל גרנויירס ומארק לופס על החימר בחיחון שספרד 3:6, 6:3, 5:7 ו-5:7 במשחק הזוגות וצימקו את הפיגור של נבחרת הדייויס האמריקאית ל-2:1. ספרד, מחזיקת הגביע, מגיעה ליום האחרון כשהיא צריכה ניצחון אחד, כשדוד פרר ינסה לסגור עניין מול ג'ון איזנר הענק ואם הוא לא יצליח, יהיה צריך ניקולס אלמגרו לגבור על סם קווארי.

בחצי הגמר השני עלתה צ'כיה ל-1:2 בחוץ מול ארגנטינה, לאחר שתומס ברדיך וראדק סטפאנק גברו 3:6, 4:6 ו-3:6 על קרלוס ברלוסק ואדוארדו שוונק. ברדיך ינסה לגבור על חואן מרטין דל פוטרו במשחק הרביעי כדי להעלות את הצ'כים בפעם השנייה ברצף לגמר. אם הוא לא יצליח, ייפגשו סטפאנק ומונאקו הארגנטיני במשחק המכריע.

במשחקי הפליאוף על העלייה לבית העליון ישנה בינתיים רק הכרעה אחת. בלגיה תשחק בבית העליון אחרי 0:3 קליל על שבדיה החלשה. ז'ין ז'ולין רוג'ר ורובין האסה מהולנד, הפתיעו את רוג'ר פדרר וסטניסלס ואורינקה משוויץ במשחק הזוגות עם 4:6, 2:6, 7:5 ו-3:6 וצימקו ל-2:1 מול השוויצרים העדיפים, שבוודאי יסגרו עניין עם ניצחון של פדרר מול האסה.

דוד פרר. יקווה לנצח את איסנר כדי לא לתת לאמריקאים לחזור ל-2:2 (רויטרס)
דוד פרר. יקווה לנצח את איסנר כדי לא לתת לאמריקאים לחזור ל-2:2 (רויטרס)
 

אוסטרליה עלתה ל-1:2 בחוץ מול גרמניה כשכריס גוצ'יונה ולייטון יואיט ניצחו את פיליפ פצ'נר ובנג'מין בקר, 3:6, 2:6, 6:2 ו-6:7. צ'ילה החלשה נשארה בחיים באיטליה כשצימקה ל-2:1 אחרי ניצחון בזוגות של פול קאפדוויל וג'ורג אגייאר על דניאל ברצ'יאלי ואנדראס ספי, 4:6, 6:4, 4:6 ו-2:6. במשחק נוסף קזחסטן עלתה ל-1:2 מול אוזבקיסטן.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */