יום חמישי, 19.09.2024 שעה 03:00

מכבי ת"א זכתה בגביע איגוד השופטים

הצהובים גברו 26:28 על הפועל ראשל"צ וזכו בתואר הראשון העונה. ראשיץ' שכבש 7 שערים: "בליגה זה ייראה אחרת". יו"ר מכבי: "מקווה שזה פתח לבאות"

|
עומר דבדה. תואר ראשון לצהובים  (איגוד הכדוריד)
עומר דבדה. תואר ראשון לצהובים (איגוד הכדוריד)

אחרי שניצחה בחצי הגמר את האלופה מכבי ראשל"צ, גברה היום (שישי) מכבי ת"א גם על מחזיקת גביע המדינה, הפועל ראשל"צ, 26:28, במשחק הגמר שנערך באולם אשלים וזכתה בגביע איגוד השופטים.

שחקני הפינות של מכבי, גיל פומרנץ שהצטרף בשבוע שעבר מאס"א ת"א, יחד עם טל בלכר, היו מהבולטים בהתקפה. גם הרכש החדש, הפיבוט אלכס פליסקין, שהגיע מבני הרצליה, היה מצוין בהתקפה, אבל מעל כולם שוב היה זה משחק מצוין של זנגה ג'ורג'ביץ', השוער הסרבי של מכבי. הסרבי השני, דוד ראשיץ', כבש 7 שערים. המחצית הראשונה הסתיימה ב-12:14 לזכות מכבי ת"א, שיתרון השיא שלה במשחק עמד על שישה שערי הפרש בדקות האחרונות.

"אני מרגיש קצת עייף, אבל מאוד מסופק", אמר דוד ראשיץ', המקשר הסרבי של מכבי. "זה היה מאוד חשוב לנו, רצינו לנצח ומהרגע הראשון זה לא היה קל. הם שיחקו טוב וקשוח, אבל מהשחקן הראשון ועד האחרון אצלנו, כל אחד נתן משהו".

הסרבי הוסיף: "אני חושב שכקבוצה זה חשוב מאוד עבורנו לפתוח טוב את העונה, ובטח לנצח קבוצות מובילות כמו מכבי והפועל ראשל"צ. כמובן שבליגה זה ייראה אחרת, אבל זה מגבש אותנו. יש לי כבוד גדול לשתי הקבוצות האלה, אבל לא משנה מי ישחק נגדנו - נבוא כדי לנצח ולעשות את העבודה שלנו, במטרה להשיג עוד תארים והצלחות".

 יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר: "מאז העידן החדש שלנו, זה תואר ראשון ואני מקווה שהוא פתח לבאות. היה לנו מאוד חשוב לקחת את זה. אנחנו שמחים מאוד, שנה טובה לכולם".

סביון החתימה את וסלינוביץ', רחובות את מתתיה
עוד בליגת ווינר, א.ס סביון החתימה את המקשר (יד שמאל) הסרבי, סלובדן וסלינוביץ' (27, 1.91 מ'). המרכז ג'ו מתתיה, ששיחק במכבי ראשל"צ, אס"א ת"א והפועל אשדוד, מצטרף לעירוני רחובות. מתתיה חוזר לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר גלעד מאור, לו מצפה משחק מסקרן מאוד במחזור הפתיחה מול מכבי ראשל"צ, הקבוצה אותה הוביל לאליפויות וגביעים בשנים האחרונות. מאור צירף עוד יוצא מכבי ראשל"צ, את השוער מתן ארווס.

מתתיה (מור שאולי)
מתתיה. עובר לרחובות (מור שאולי)
 

מאמן נבחרת ישראל הנכנס, דראגן ג'וקיץ', פגש היום את ראשי קבוצות הליגה וחברי הנהלת האיגוד, ופרש את משנתו לשיתוף הפעולה שיקדם את השחקנים, הנבחרת וסגל הזהב.
 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */