יום חמישי, 19.09.2024 שעה 03:10

אמיר וינטרוב: אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלי

המחבט מספר 2 סיכם את הניצחון על איטו ביפן: "הסרב שלי עבד, השתמשתי בכל סוגי החבטות". סלע, שהפסיד לסואדה: "הוא היה אגרסיבי, הגיע לו לנצח"

|
וינטרוב. יום מוצלח מאוד למחבט מספר 2 (יניב גונן)
וינטרוב. יום מוצלח מאוד למחבט מספר 2 (יניב גונן)

נבחרת הדייויס של ישראל פתחה היום (שישי) את ההתמודדות שלה ביפן מול הנבחרת המקבילה על המקום בבית העליון. אחרי שדודי סלע הפסיד במשחק המוקדם לגו סואדה, הגיע אמיר וינטרוב ורשם ניצחון מרשים על טססומה איטו בדרך ל-1:1 בתום היום הראשון.

וינטרוב סיכם: "הייתי מופתע כשנישיקורי לא עלה, אבל התרכזתי בעצמי. הפציעה שלו היא חדשות טובות עבורנו. גם מול איטו לא היה קל, אבל נישיקורי היה מדרגה גבוהה מאוד אם היה עולה. הסרב שלי עבד טוב מאוד היום, לא נשברתי כל המשחק, השתמשתי בכל סוגי החבטות, שיניתי מהירויות של הכדור והייתי חזק מהקו האחורי. זה אחד הניצחונות הטובים שלי בקריירה".

היכנסו וביחרו את אנשי השנה

דודי סלע המשיך: "תחילת המשחק שלי הייתה קשה עבורי, הכדורים שלי היו קצרים מדי וסואדה היה אגרסיבי. במערכה השנייה הרגשתי טוב יותר על המגרש אבל סואדה היה יציב ולא נתן לי נקודות קלות. במערכה השלישית הייתי הרבה יותר אגרסיבי וסואדה התעייף וחשבתי שאם זה ימשיך כך אנצח אבל אז הוא שבר מוקדם במערכה הרביעית והגיע לו לנצח".

קפטן ישראל, אייל רן, סיכם את היום הראשון: "1:1 זו תוצאה מצויינת עבורנו, המומנטום שלנו ונוכל להמשיך איתו. אמיר שיחק מצוין ואני סומך על אנדיוני. אנחנו כבר מנוסים מאוד במשחקי הדייויס ויודעים שבמפגש כזה הכל יכול לקרות".

דודי סלע: &qout; (יניב גונן)
דודי סלע: "הוא שבר מוקדם במערכה הרביעית והגיע לו לנצח" (יניב גונן)
 

גו סואדה היפני אמר: "הייתי חייב להביא את הנקודה, היית בלחץ להביא את הטניס הטוב שלי. זה היה משחק קשה וזה ניצחון גדול מאוד מבחינתי. התעייפתי במערכה השלישית וסלע שיחק טוב יותר, הייתה נקודה במחלוקת במערכה השלישית שהוציאה אותי מריכוז. אבל במערכה הרביעית חזרתי להיות אגרסיבי וניצחתי".

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */