יום שבת, 05.10.2024 שעה 07:15

שחר פאר: עושה הכל כדי לטפס חזרה לטופ 10

הטניסאית הגיעה לארוז ולחלק חבילות מזון במסגרת הפעילות של "פתחון לב" וסיפרה: "עובדת מבוקר עד לילה כדי שזה יקרה. לקחתי חודשיים חופש להתאוורר"

|
שחר פאר באירוע חלוקת המזון (משה חרמון)
שחר פאר באירוע חלוקת המזון (משה חרמון)

בין מאות המתנדבים שהגיעו היום (חמישי) למרכז הסיוע של עמותת ״פתחון לב״ במטרה לעזור לארוז ולחלק חבילות מזון לאנשים מעוטי יכולת לקראת ראש השנה, היה ניתן למצוא גם את המחבט מספר 1 של ישראל שחר פאר

פאר סיפרה על הפעילות ההתנדבותית: ״קיבלתי מייל מדליה האחראית וישר כשהיא שאלה אותי ממש התרגשתי. אלה אירועים שאני מאוד אוהבת להתנדב אליהם. קשה לראות אנשים נזקקים שבאים לקבל אוכל, אבל אלה החיים שלנו, צריך להיכנס לפרופורציות, ואלה הדברים שמכניסים לפרופורציות. אני מאוד שמחה להתנדב ולעזור. כל הכבוד לכל המתנדבים ולכל מי שקשור לארגון 'פתחון לב'". 

פאר הוסיפה: ״אני תמיד אופטימית, תמיד מנסה לעשות הכי טוב שלי. אני לא יכולה לצפות מה יהיה בעתיד. אני עושה את המקסימום, אני נהנת ממה שאני עושה וזה הכי חשוב״.  

על השאלה אם היא יכולה לטפס שוב לטופ 10 אמרה: ״תמיד אפשר, אין כזה דבר שאי אפשר. אני עושה הכל כדי שזה יקרה, מהבוקר עד הלילה. יש הרבה קשיים בדרך, כמו כל דבר בחיים. כרגע אני בהפסקה, לקחתי חודשיים חופש לאוורר את הראש, גם פיזית וגם מנטאלית. אחרי החופש אני רוצה לבוא כמה שיותר רעננה ומוכנה ולהתכונן כמו שצריך לשנה החדשה״.         

שחר פאר: אפשר לחזור לטופ 10.
   

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */