יום שבת, 05.10.2024 שעה 06:58

אלי גוטמן צפוי לזמן את ניר ביטון לנבחרת ישראל

היכולת המביכה בפתיחת הקמפיין, הובילה את המאמן לשינוי גישה. התכנון: התבססות על שחקנים שמשחקים באופן קבוע בליגת העל ואימון אחת לשבועיים

|
ניר ביטון. יוקפץ מהצעירה לבוגרת? (יוסי ציפקיס)
ניר ביטון. יוקפץ מהצעירה לבוגרת? (יוסי ציפקיס)

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, מגבש בימים אלה תוכנית מגירה בעקבות היכולת שהציגו חניכיו מתחילת מוקדמות המונדיאל ומשנה גישה. על פי התכנון, גוטמן יבצע מהפכה גדולה בסגל הנבחרת ויבסס אותו יותר על שחקנים שמשחקים באופן קבוע בליגת העל, ופחות על ליגיונרים.

הכוונה היא לשחקנים כמו קשר מ.ס אשדוד, ניר ביטון, ואחרים. המטרה היא לזמן כמות גדולה של שחקנים מליגת העל לאימונים בארץ אחת לשבועיים, דבר שלא יכול להתבצע בכל זמן שהנבחרת מתבססת על ליגיונרים.

בנוסף, שחקנים מחו"ל שלא משחקים באופן סדיר, לא יקבלו את האפשרות לשחק בנבחרת. אחת התופעות המדאיגות שהייתה עד כה, היא שגוטמן האמין באותם שחקנים, אבל אלה לא ידעו להחזיר לו במגרש.

גוטמן נחוש בדעתו שלא להרים ידיים ולבנות תלכיד שיביא תוצאות משופרות כבר בשני המשחקים מול לוקסמבורג בחודש הבא. ההתאחדות ממשיכה לתת לו גיבוי מלא כדי לאפשר לו לעבוד כפי שהוא מוצא לנכון.

גוטמן יסיים בכל מקרה את הקמפיין הנוכחי מתוך רצון להטביע את חותמו ואת דרכו, מה שבסופו של דבר, עשוי בסיטואציה מסויימת, לסלול את דרכו לקדנציה נוספת.

נועם גרשוני הוא ספורטאי השנה? לחצו כאן כדי להצביע ואולי תזכו בפרסים

בניון: רוסיה הייתה טובה מאיתנו

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */