יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:38

ורמוט: נוקאאוט, לא ציפינו לחטוף ארבעה שערים

הלם בנבחרת ישראל בעקבות התבוסה 4:0 מול רוסיה. קשר הפועל: "הסיכויים ירדו משמעותית". בניון: "בלתי אפשרי להפתיע ביכולת כזו", נאתכו: "התפרקנו"

|
לוח התוצאות שאומר את הכל (משה חרמון)
לוח התוצאות שאומר את הכל (משה חרמון)

נבחרת ישראל מלקקת את הפצעים אחרי ה-4:0 המביך והמשפיל מול רוסיה באצטדיון רמת גן במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014.

אחרי שני מחזורים נמצאת החבורה של אלי גוטמן עם נקודה אחת בלבד אך מעבר לסטטיסטיקה היכולת החלשה היא זו שאמורה להדליק נורות אדומות. השחקנים לא סיפקו את הסחורה, הקהל הגיב בשריקות וקריאות "ביזיון, ביזיון" והשאלה היא לאן ממשיכים מכאן.

קפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון, אמר בסיום: "שיחקנו מול נבחרת טובה מאיתנו, הם היו יותר טובים מהרגע הראשון, אין מה לעשות. שחקנים רצו וניסינו הכל. ידענו מראש שרוסיה ופורטוגל הכי טובות בבית, לא התעלנו על עצמנו. אני לא חושב שאמרנו כשראינו את ההגרלה שנעלה, ידענו שאנחנו דרג שלישי ורק אם נפתיע נוכל לעלות אבל בלתי אפשרי להפתיע ביכולת כזו".

בניון הוסיף: "אין קשר בין היכולת המקצועית לבעיות חברתיות, היינו צריכים להביא הכל למגרש, גוטמן ניסה לעודד אותנו ואמר שזו נבחרת יותר טובה מאיתנו. קיבלנו גולים יותר מדי בקלות, לומדים מטעויות ונמשיך הלאה. מגיעה לאוהדים שבאו מילה טובה, אנחנו מתנצלים וזה לא מה שרצינו שיקרה. לא היינו מספיק טובים".

בניון: רוסיה הייתה טובה מאיתנו

גילי ורמוט: "יש שקט ואכזבה בחדר ההלבשה, היה נוק אאוט היום ולא ציפינו שזה יקרה. אין ספק שהם טובים אבל בטח לא ציפינו לקבל ארבעה שערים, זה מה שיש. אחרי היום הסיכויים ירדו משמעותית אבל עוד חודש יש לנו פעמיים לוקסמבורג, אנחנו חייבים 6 נקודות ונבוא לעשות את העבודה".

ורמוט (משה חרמון)
ורמוט. "זה מה שיש" (משה חרמון)
 

ביברס נאתכו סיכם: "התפרקנו, זו לא תוצאה ששיש כל משחק. קרה בדיוק מה שהרוסים רצו ואנחנו לא אבל עכשיו זה מאוחר מדי. מה שהכריע את המשחק היה הגול הראשון שספגנו, אם נגיד שנעלה זה יישמע מופרך אבל צריך לבוא למשחקים הבאים ולשחק את הכי טוב שאנחנו יכולים. היה מקרה ששווייץ הפסידה בשני המשחקים הראשונים ועלתה. תודה רבה לקהל שעודד כל המשחק, אנחנו מצטערים ומקווים להחזיר להם. את האמת, הרוסים יותר טובים מאיתנו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */