יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:17

פאביו קאפלו: הדרך שלנו לברזיל עוד ארוכה

מאמן רוסיה התייחס לסיכויי נבחרתו לאחר ה-0:4 הענק בחוץ על ישראל: "לא התוצאה חשובה, אלא הרוח הגבית שקיבלנו מהניצחון. נגד פורטוגל יהיה שונה"

|
אלכסנדר קרז´אקוב חוגג על חשבון ישראל (שי לוי)
אלכסנדר קרז´אקוב חוגג על חשבון ישראל (שי לוי)

נבחרת רוסיה לא האמינה שהדברים יילכו לה כל כך בקלות, אבל התוצאה הסופית - 0:4 על נבחרת ישראל, הוכיחה שהבדלי הרמות בין הנבחרת של פאביו קאפלו לזו של אלי גוטמן, גדולים. גדולים מאוד.

הרוסים לא השאירו לישראל שום סיכוי וכבר אחרי 20 דקות הוליכו 0:2, למרות ששניים מהכוכבים, אלאן דזגוייב ו-ויקטור פאיזולין, נותרו על הספסל. עד לסיום הוכפלה התוצאה ולאחר שני משחקים לרוסיה יש 6 נקודות ומאזן מושלם.

מאמן הנבחרת, פאביו קאפלו, אמר בסיום: "כבשנו ארבעה שערים נפלאים. אני מאוכזב כי שלושה שחקנים שלנו לא סיימו את המשחק. התחלנו מצוין את המשחק ולאחר מכן ישראל השתפרה".

"עוד לא הבטחנו את המקום בברזיל, הדרך עוד ארוכה. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק אבל נגד פורטוגל מדובר באופרה אחרת. הניצחון הזה חשוב לא רק בגלל התוצאה, אלא בגלל הרוח הגבית שהוא נותן, אני מאוד שמח".

בניון: רוסיה הייתה טובה מאיתנו

פאביו קאפלו. טייל עם נבחרתו בר&qout;ג (שי לוי)
פאביו קאפלו. טייל עם נבחרתו בר"ג (שי לוי)
 

לסיכום אמר המאמן: "אני מאוד מרוצה מ-6 הנקודות ומ-6 השערים שהבקענו, אבל אני יותר מרוצה שלא ספגנו בכלל. אנחנו במגמת שיפור אבל הדרך היא מאוד ארוכה, יש לנו בסך הכל שני משחקים מוצלחים. הוטחה נגדנו ביקורת אחרי המשחק מול צפון אירלנד. הצגנו יכולת נהדרת ואני מאוד מרוצה מכך".  

השער של קרז´אקוב (משה חרמון)
השער של קרז´אקוב (משה חרמון)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */