יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:16

נבחרת הדייויס ביפן, וינטרוב: אווירה מעולה

סלע, רם, ארליך ו-וינטרוב כבר בטוקיו לקראת מפגש פלייאוף העליה לבית העליון בעוד 4 ימים. אייל רן: "נעשה הכל כדי לחזור לטופ, השחקנים מחוייבים"

|
וינטרוב. ישראל רוצה לחזור לבית העליון (יניב גונן)
וינטרוב. ישראל רוצה לחזור לבית העליון (יניב גונן)

עוד ארבעה ימים לקראת מפגש גביע הדייויס בין ישראל ליפן במסגרת פלייאוף העלייה לבית העליון. הנבחרת הישראלית כבר נחתה בטוקיו, ופתחה בהכנות לקראת המפגש החשוב שיחל במשחקי היחידים ביום שישי, 14 בספטמבר בשבע בבוקר שעון ישראל.

מול דודי סלע , אנדי רם, יוני ארליך ואמיר וינטרוב יתיצבו שלושה שחקני טופ 100, הנמצאים בשיאם. קאי נישיקורי, גו סואדה וטסומה איטו, הם הנבחרת היפנית הטובה מזה שנים רבות והם מחפשים עלייה היסטורית לבית העליון.

הנבחרת הישראלית מודעת לכך, אבל מקפידה לשדר אופטימיות לקראת סוף השבוע. אין ספק שהלכידות והתמיכה ההדדית בתוך הנבחרת ישחקו תפקיד מרכזי במפגש, כפי שתיאר זאת אמיר וינטרוב: "נורא חם פה ולח ברמות אחרות, אבל העיקר מבחינתו הוא שיש אווירה מעולה בנבחרת וכולנו ציפייה למפגש. קיבלו אותנו מאוד יפה ואנחנו מאוד אוהבים את המגרש. אמנם הקהל הישראלי לא יהיה לצידנו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

הקפטן אייל רן הגיע כבר בסוף השבוע לטוקיו. כשהאפשרות לחזור שוב לבית העליון עומדת על הפרק, עולים ברן זכרונות מתוקים מהמעמד: "אני נרגש לקראת המפגש הקרוב. אחרי ניצחון על פורטוגל, אנחנו שוב קרובים לבית העליון. כבר חווינו את החוויה המדהימה הזאת, להיות בטופ של המפעל, ונעשה הכל כדי לחזור לשם".

הנבחרת עוד לא הספיקה לבחון לעומק את השחקנים היפנים, אך הקפטן הישראלי בהחלט יכול להעיד של שחקניו שלו: "כל השחקנים שלנו מאוד מחויבים לדייויס ואני כמובן שמח על כך. אני מקווה שהמחויבות הזאת תביא לתוצאות בסוף השבוע".

אייל רן חוגג (יניב גונן)
אייל רן. "נרגש מהמפגש הזה" (יניב גונן)
 

כאמור, גם בשבת יצטרכו חובבי הטניס להשכים קום, כדי לראות ב-07:00 בבוקר את מפגש הזוגות. ביום ראשון, ערב ראש השנה, יתקיים יום משחקי היחידים השני באותה שעה.

ביום חמישי בבוקר תיערך הגרלת המשחקים, אם כי ברור שביום הראשון יפגוש סלע המחבט מספר אחת של ישראל את גו סואדה, היפני מספר שתיים ואילו קאי נישיקורי, היפני מספר אחת, 18 בעולם ישחק מול אמיר וינטרוב. ההגרלה תקבע איזה צמד יעלה ראשון למגרש.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */