יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:07

"אזרבייג'אן חזקה, היא סיימה בתיקו מול ישראל"

אחרי ה-1:2 הקשה על לוקסמבורג, פורטוגל תארח את האזרים ב-22:15. קוסטודיו, לו שייך הציטוט שבכותרת: "יהיה קשה". פוגטס: "לא רק רונאלדו"

|
קוסטודיו:
קוסטודיו: "ננסה להשאיר את הנקודות בבית" (רויטרס)

קצת אחרי שנבחרת ישראל תפגוש את נבחרת רוסיה למשחק השני במסגרת מוקדמות המונדיאל, פורטוגל, שבמחזור הראשון גברה 1:2 על לוקסמבורג, תארח היום (שלישי, 22:15) בביתה את אזרבייג'אן שסיימה ב-1:1 עם ישראל.

הפורטוגלים נראו לא טוב מול לוקסמבורג ואף נקלעו לפיגור, אך הראו אופי והצליחו להפוך את התוצאה בדרך לניצחון 1:2. בעקבות זאת, נבחרת הסלסאו דרוכה מאוד ואינה מקלה ראש באזרים.

"לא הייתי מרוצה מהדרך מול לוקסמבורג, אך מהתוצאה כן וזה מה שחשוב", אמר המאמן פאולו בנטו, "אזרבייג'אן נבחרת חזקה, יש לה שחקנים טובים ומהירים בקישור שיעשו לנו בעיות. אנחנו צריכים לשחק עם סבלנות ולהשיג שלוש נקודות נוספות בדרך למפגש מול רוסיה, היריבה הכי קשה שלנו בבית".

קשר בראגה, קוסטודיו קסטרו, הוסיף: "מחכה לנו משחק קשה מאוד. אזרבייג'אן סיימה בתיקו מול נבחרת ישראל וזה אומר שהיא נבחרת טובה. נעשה את המקסימום כדי להשאיר את הנקודות בבית".

"פורטוגל זה לא רק כריסטיאנו רונאלדו", אמר מאמן האזרים, ברטי פוגטס, "מדובר בנבחרת חזקה עם שחקנים מצוינים. ננסה לעשות את המיטב, אולי להפתיע ולהוציא תוצאה טובה".

רונאלדו (רויטרס)
רונאלדו. לא מפחיד את פוגטס (רויטרס)
 

במשחק נוסף שייערך בבית של ישראל צפון אירלנד ולוקסמבורג, שהפסידו במחזור הראשון לרוסיה ופורטוגל, ייפגשו ביניהן.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */