יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:15

רוסיה מגיעה והקהל לא: איפה אוהדי הנבחרת?

20 אלף אוהדים בלבד הבטיחו את מקומם ב-20:00. כרטיסים ליציעים המערביים מחכים בקופות ואצטדיון מלא נראה רק כשרונאלדו יגיע לכאן

|
אצטדיון ר
אצטדיון ר"ג. לא יתמלא מול רוסיה

כמה קהל יגיע היום (שלישי) ב-20:00 לעודד את נבחרת ישראל במשחק החשוב נגד נבחרת רוסיה? מי שחושב שאצטדיון ר"ג יתמלא, כדאי שיחשוב שוב. בניגוד לטירוף שסבב את הנבחרת בשנים קודמות בתקופות של אברהם גרנט ושלמה שרף, הפעם משום מה האוהדים אדישים לנבחרת ולא ממהרים לרכוש כרטיסים.

מי שנכנס לקופות "לאן" שמוכרות כרטיסים למשחק, מגלה כי נכון לעכשיו עדיין נותרו כרטיסים לשערים 1 ו-4 (יציעים מערביים) שנחשבים אטרקטיביים יחסית במחיר של 110 ש"ח לכרטיס.

כמו כן, גם ליציעים המזרחיים אין בעיה למצוא כרטיסים, כאשר גם ליציע המרכזי 11-12 עדיין נותרו גם כרטיסי מבוגר וגם כרטיסי ילד/חייל, דבר שלא היינו רגילים אליו בעבר, בעיקר כשמדובר על משחק מול יריבה חזקה כמו נבחרת רוסיה. אולי פעם חיכינו למבצעי שיווק של רשתות מזון גדולות כדי לזכות להגיע למשחק של הנבחרת, רק שהפעם לא כך הדבר.

ההתאחדות מצידה מנסה לעשות הכל כדי למשוך קהל למגרש. מדוברת ההתאחדות נמסר: “כ-20 אלף אוהדים כבר הבטיחו את הגעתם לאצטדיון. במקביל המכירה בעיצומה, הן בקופות האצטדיון ובמשרדי הכרטיסים, ההתאחדות לכדורגל , שחקני הנבחרת והצוות המקצועי קוראים לאוהדי הכדורגל להגיע למגרשים ולעודד את הנבחרת במשחקה החשוב מול רוסיה".

עם זאת ולמרות הקריאה של ההתאחדות ושל שחקני הנבחרת להגיע, אוהדי הנבחרת, שהוכיחו לא פעם שהם ממלאים אצטדיונים במשחקים גדולים, לא רצים לקופות וכרגע ההערכות האופטימיות מדברות על 25-30 אלף צופים שיגיעו.

שכטר: בניון בשבילנו זה עמוד האש

יש לציין כי בקמפיין הקודם עם לואיס פרננדז, הנבחרת לא הצליחה למלא את ר"ג, כאשר נגד מלטה היו כ-20 אלף צופים בלבד. המשחקים נגד יוון, לטביה וגאורגיה שוחקו בבלומפילד ורק בהפסד לקרואטיה התקרבנו לתפוסה מלאה. כמו שזה נראה כעת, בשביל לראות את האצטדיון הלאומי מלא, ניאלץ להמתין לביקור של רונאלדו ופורטוגל במארס בישראל.

ההתאחדות ביחד עם הספונסרים תכננו הפנינג ענק ובנוסף בית קפה שיפתח על ידי הספונסר, "עלית". כמו כן תינתן גלויה חתומה על יד שחקני הנבחרת, גלויה שיקבל אוהד שיקדים להגיע לאצטדיון.

אוהדי הנבחרת (יניב גונן)
אוהדי הנבחרת. לא מתנפלים על הכרטיסים (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */