יום שישי, 20.09.2024 שעה 03:08

תקרית בנתב"ג: קאפלו התעמת עם המאבטחים

מאמן רוסיה ונבחרתו נחתו בארץ לקראת המשחק מול ישראל, האיטלקי סירב שאנשי אבטחה יעלו לאוטובוס. ב-20:00 המסע"ת ב-ONE TV LIVE

|
קאפלו ליד האוטובוס. תקרית בנתב
קאפלו ליד האוטובוס. תקרית בנתב"ג (יוסי ציפקיס)

אחרי הניצחון שלה על נבחרת צפון אירלנד 0:2 ביום שישי, נבחרת רוסיה נחתה הערב (ראשון) בנמל התעופה בן גוריון לקראת המשחק מול ישראל באצטדיון ר"ג בשלישי ב-20:00.

בעת העלייה לאוטובוס חלה תקרית בין המאמן האיטלקי של נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו, לצוות האבטחה כאשר קאפלו סירב בתוקף ששני מאבטחים יצטרפו לאוטובוס של הנבחרת הרוסית.

צוות האבטחה הבהיר כי מדובר בנוהל מקובל עבור כל הנבחרות שמגיעות לישראל. לאחר שיחה עם הנציגים הישראלים מטעם ההתאחדות, התרצה קאפלו ואישר את עליית שני המאבטחים ורק לאחר מכן יצא האוטובוס לכיוון בית המלון.

הרוסים ייערכו ב-20:00 את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק, אירוע שישודר ב-ONE TV LIVE.

כרגע עושה רושם כי איגור אקינפייב, אנדריי ישנקו, טאראש בורלאק, אנדריי ברזוצקי הוותיק, דימיטרי קומבארוב, אמגומד אודזוייב, קונסטנטין ז'יריאנוב, אלכסנדר סאמדוב, ויקטור פאיזולין, אלן דזגוייב ואלכסנדר קרז'אקוב יהיו אלו שיפתחו מול ישראל.

חלוץ הנבחרת, ויקטור פאיזולין, שכבש את השער הראשון מול צפון אירלנד, התייחס לטענות של התקשורת, כמו גם דבריו של קאפלו עצמו, כי הנבחרת לא הייתה במיטבה בשישי: "אין ספק שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל אנחנו לא ניראה ככה כל הזמן. אי אפשר להאשים את המגרש ביכולת שלנו. המטרה שלנו היא לנצח, ואני מאמין שניראה טוב יותר מול ישראל".

הנבחרת הרוסית נחתה בישראל

בהקשר לאימון שהופסק אמר החלוץ: "לא סיימנו את האימון מוקדם בגלל הגשם, הצוות המקצועי הסביר לנו מה הולך להיות. קשה להגיד שהיינו מרוצים שהאימון הופסק כל כך מהר, מזג האוויר זה פה זה דבר רגיל".

קאפלו (יוסי ציפקיס)
קאפלו בנמל התעופה (יוסי ציפקיס)
 

לסיום התייחס גם ליריבה הבאה ישראל, אותה הוא לא ממש מכיר: "למען האמת, אני לא מכיר אף אחד בנבחרת חוץ מביברס נאתכו ויוסי בניון. אומנם הפסדנו שם ב-2008, ולא ניצחנו שם הרבה זמן, אבל אם ישראל זו הקללה שלנו, אנחנו באים לשבור אותה".

ברזוצקי (יוסי ציפקיס)
ברזוצקי בדרך לאוטובוס (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */