יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:02

מכבי ראשל"צ הפסידה והודחה מליגת האלופות

כדוריד:הצהובים ספגו 36:20 מאלופת סלובקיה פראשוב בחצי גמר פיינל פור המוק' וינסו לכפר על כך עם עלייה לסיבוב ה-3 ביורוקאפ מול לואקר האיטלקית

|
אריאל רוזנטל. פגע בשוער והורחק (מור שאולי)
אריאל רוזנטל. פגע בשוער והורחק (מור שאולי)

החלום של מכבי ראשל"צ להעפיל לליגת האלופות נגוז, לאחר הפסד לטטראן פראשוב אלופת סלובקיה 36:20 בחצי גמר פיינל פור המוקדמות במסגרת בית 3. הערב (18:00) תנסה הקבוצה להשיג את הכרטיס לסיבוב השלישי ביורוקאפ האירופי (לצמד משחקים על העלייה לשלב הבתים במפעל השני בחשיבותו), כשתפגוש את לואקר האיטלקית שנוצחה במשחק המקביל 33:22 מול קונסטנצה הרומנית.

קונסטנצה, מארחת הטורניר, תפגוש בקרב המכריע על העלייה לשלב הבתים את פראשוב, אותה מדריך דיורדה ראשיץ', אביו של דייויד ראשיץ' המקשר של מכבי ת"א בכדוריד ושל אלכסנדר ראשיץ' כדורסלן נבחרת סרביה ומונטפסקי סיינה.

אלופת ישראל פיגרה 8:5 אחרי 22 דקות, אך אמיר לנגליב ודור גבע צימקו ונתנו הרבה תקוות לאולג בוטנקו בהופעת בכורה במשחק רשמי בקבוצה. פראשוב הגיבה מיד וירדה למחצית בהפרש של שלושה שערים - 8:11.

המחצית השנייה הייתה סיפור שונה. היא התחילה דווקא בהזדמנות של מכבי ראשל"צ לחזור, אבל אריאל רוזנטל שלח פנדל היישר לפנים של שוער פראשוב וספג אדום. מכאן המשחק השתבש. הסלובקים כבשו 4 שערים רצופים בפתיחת המחצית שהעלו את התוצאה ל-8:15. מכבי ראשל"צ עוד ניסתה לחזור, אבל הסלובקים ברחו ל-12:21 (42) והמשיכו ללחוץ על הדוושה, בדרך ל-13:23.

בוטנקו הוציא את מרבית שחקני ההרכב והעלה את הצעירים כדי לשמור כוחות למשחק מול האיטלקים והסלובקים הגדילו את היתרון ל-17:29 ו-18:31 ובסיום 20:36.

בוטנקו. הפסד בהופעת הבכורה הרשמית (מור שאולי)
בוטנקו. הפסד בהופעת הבכורה הרשמית (מור שאולי)
 

כבשו למכבי ראשל"צ: אמיר לנגליב, דניאל פרידמן ודור גבע 3 כ"א, עופר לוזון, עומר גרא ואריאל רוזנטל 2 כ"א, גל אברהם, פיליפ מריאן, חן בירנבאום, עמית סטלמן ויואב נאמן 1 כ"א.

יו"ר מכבי ראשל"צ, יוסי גבע: "היינו במשחק במחצית הראשונה. הם ברחו לנו קצת בקטע הראשון בגלל החטאות שלנו, אבל אחרי זה עוד חזרנו. פתחנו טוב את המחצית השנייה, עד האדום שקיבל אריאל. אם חן בירנבאום מרכז זה מסביר את הכל. חבל שזה נגמר ככה, אבל היה חשוב לנו מאוד לחלק את הכוחות כי האיטלקים קבוצה מאוד מכושרת שמשחקת טוב. אנחנו חייבים לעבור אותם כדי להגיע פסע משלב הבתים. בסוף הייתי חייב להרים להם את הראש, יש לנו משחק חשוב מול האיטלקים ונעשה את הכל כדי לנצח".
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */