יום שישי, 20.09.2024 שעה 22:37

ניצחון על סלובקיה יעלה את הנבחרת ליורובאסקט

בשל ניצחון גרמניה על שבדיה, לכחולים לבנים תהיה הזדמנות מצויינת לסגור סיפור כבר ב-21:00. שיבק: "אין שינוי בגישה, רוצה שנציג כדורסל מהנה"

|
עומרי כספי. הנבחרת תעלה? (משה חרמון)
עומרי כספי. הנבחרת תעלה? (משה חרמון)

בעוד שנבחרת ישראל נמצאת בשלבים המכריעים של מוקדמות אליפות אירופה הקיץ מסביב עוסקים כולם דווקא בשאלה הגדולה כיצד תבטיח הנבחרת את מקומה באליפות אירופה בקיץ הבא. אמש התברר כי שני המשחקים מול הנבחרת החלשה בבית, סלובקיה, אכן נחשבים ולפיכך יספרו בסך הכולל של הניצחונות אם הנבחרת תסיים במקום השלישי ותצטרך לפזול אל עבר היריבות הממוקמות במקום השלישי בבתים האחרים.

הספקולציות הרבות סביב ההנחה הרווחת כי הניצחונות מול סלובקיה לא יספרו הובילו את איגוד הכדורסל לשחרר היום (שבת) הודעה כי בשלב זה הם בוחרים להתעלם מכל ההודעות הלא רשמיות בנוגע לשיטת העלייה מהמקום השלישי וכי ימתינו להודעה הרשמית מפיב"א אירופה שתתקבל רק ביום שני.

כל ההודעות שהתקבלו עד כה, היו בשיחות טלפון בין בעלי תפקידים כאלו ואחרים בשני הגופים ובאיגוד עומדים על כך שרק הודעה רשמית ובכתב תהיה סוף פסוק בנושא. למרות זאת באיגוד העמידו לנבחרת יעד לסיים במקום השני בבית ולא להזדקק לחישובים כלל כדי להעפיל לאליפות אירופה, מה שאומר שהכחולים לבנים יצטרכו לנצח בשני המשחקים האחרונים שנותרו להם מול סלובקיה הערב (21:00) וסרביה בחוץ בשלישי כדי לעלות אוטומטית מהמקום השני.

התאחדות הכדורסל בסרביה החליטה להעביר את המשחק מול ישראל ביום שלישי לאולם פיוניר המיתולוגי. ההודעה הראשונית הייתה שהמשחק יתקיים בבלגרד ארינה, אולם הסרבים גילו שאינם מסוגלים למלא את האולם הענק ב-20 אלף צופים והחליטו להעביר את המשחק המכריע על המקום השני בבית א' לאולם פיוניר שתכולתו כ-7,000 צופים והוא צפוי להיות מלא.

מאמן הנבחרת, אריק שיבק, שהופתע אף הוא לשמוע על שיטת המשחקים השונה ממה שחשבו מתרכז במשחק הערב מול הסלובקים שהגיעו ארצה בלי השחקנים הבולטים שלהם: "אין שינוי בגישה מבחינתנו. זה משחק ביתי אחרון בקמפיין הזה, ואנחנו רוצים לגמור אותו בצורה מכובדת וטובה. עשינו תוצאות יפות, אנחנו משחקים כדורסל טוב ומהנה וזה מה שאני רוצה שנעשה הערב".

טיוס: גאה לשחק מול הקהל של הנבחרת

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */