יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:06

מסי מפחד מפרו: אנחנו חוששים מהמשחק הזה

אחרי שכבש בכדור חופשי אדיר מ-35 מטר, כוכב ארגנטינה סיכם את ה-1:3 על פראגוואי עם חשש. פקרמן על ה-0:4 של קולומביה מול אורוגוואי: "הדרך נכונה"

|
מסי בטירוף. למה פרו מפחידה אותו? (רויטרס)
מסי בטירוף. למה פרו מפחידה אותו? (רויטרס)

ערב אדיר של כדורגל התרחש הלילה (בין שישי לשבת) בדרום אמריקה. ארגנטינה, הפייבוריטית לסיים ראשונה בבית, התקשתה, אך גברה בביתה 1:3 על פראגוואי משערים של אנחל די מריה, גונסאלו היגוואין וליאו מסי.

הפרעוש, שכבש בבעיטה חופשית אדירה מ-35 מטרים, אמר לאחר המשחק: “זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, אנחנו חוששים מהמשחק בפרו בשבוע הבא. חשוב לנו שאנחנו מובילים את הבית, זה נותן לנו ביטחון לקראת ההמשך". מסי בכושר נהדר במדי הנבחרת ויש לו כבר 9 שערים בחמש הופעות בנבחרת בשנת 2012. אגב, ארגנטינה ניצחה בכל המשחקים.

נבחרת קולומביה התפוצצה על אלופת הקופה אמריקה, אורוגוואי והביסה אותה 0:4 עם שער נהדר של החלוץ הלוהט באירופה, רדאמל פלקאו, צמד של גוטייארס ועוד שער זוניגה.

מאמנה של קולומביה, נסטור פקרמן, שהשיג 6 מ-9 הנקודות האפשריות מאז החל לאמן את הנבחרת, אמר: “היו לנו כמה חודשים טובים ביחד, אנחנו נמצאים בדרך טובה. הראנו שאנחנו יכולים לנצח כל נבחרת, היינו צריכים ניצחון כזה בשביל הקהל שלנו. אם נשמור על היכולת הזו, נילחם בכל הכוח על מקום במונדיאל".

מהעבר השני מאמן אורוגוואי, אוסקר טבארס, היה מאוד מאוכזב: “הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא לשכוח את המשחק הזה". על היריבה אמר: “הם השתפרו ללא ספק, הם ילחמו על העלייה למונדיאל".

פלקאו. לוהט גם בקולומביה (רויטרס)
פלקאו. לוהט גם בקולומביה (רויטרס)
 

התוצאה השאירה את אלופת הקופה במקום הרביעי, שתי נקודות בלבד מאחורי ארגנטינה המובילה. קולומביה עלתה למקום החמישי, נקודה אחת בלבד מאחורי אורוגוואי.            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */