יום שבת, 05.10.2024 שעה 00:59

הנבחרת נחתה, נאתכו: יכולים לנצח את רוסיה בר"ג

השחקנים שסיימו ב-1:1 מול אזרבייג'אן חזרו לקראת המשחק ביום שלישי. הקשר: "כל מה שנגיד עכשיו לא משנה". ניסיונות להכשיר את ליאור רפאלוב

|
אלמוג כהן ובניון בנמל התעופה, הלילה (יניב גונן)
אלמוג כהן ובניון בנמל התעופה, הלילה (יניב גונן)

לאחר המשחק הראשון במוקדמות המונדיאל בו סיימה נבחרת ישראל ב-1:1 מול אזרבייג'אן, נחתה הלילה (בין שבת לראשון) הנבחרת בנתב"ג ומיד לאחר מכן עלו השחקנים לאוטובוס שהוביל אותם לבית מלון, ממנו ימשיכו את ההכנות לקראת המשחק מול רוסיה.

המאמן אלי גוטמן לא היה נקי מביקורות בעקבות תוצאת התיקו. ההחלטה לשלב ברגע האחרון בהרכב את גילי ורמוט על חשבון חן עזרא הייתה די תמוהה מאחר שקשר מכבי חיפה נראה טוב באימונים וההוכחה לכך הגיעה כאשר נכנס כמחליף והיה דומיננטי מאוד, מה שלא הספיק לנבחרת מעבר לתיקו.

מספר גדול של שחקנים היו מתחת לרמתם הרגילה ואחד מהם היה החלוץ, איתי שכטר, שלמעט הפתיחה, לא הצליח לייצר מספיק מצבים ולהיות דומיננטי כפי שמצפים ממנו. העובדה ששכטר לא שיחק בצורה סדירה הייתה בעוכריו של השחקן. שחקן נוסף שלא הביא את היכולות הטובות שלו מהמשחקים הקודמים היה קשר ויסלה קראקוב, מאור מליקסון, שנעלם לדקות רבות וגם הוא לא השפיע על המשחק.

נבחרת ישראל נחתה מאזרבייג'אן

גוטמן קיים אסיפה אחרי המשחק ואמר לשחקנים: “אין אחד שלא נתן כאן את התחת שלו, תרימו את הראש, אנחנו צריכים להתקדם ולהיות מוכנים למשחק מול רוסיה. זה משחק בו הקהל שלנו ידחוף אותנו ונצטרך לבוא מוכנים".

לוזון (יניב גונן)
לוזון מחויך (יניב גונן)
 

נקודות האור במשחק היו יואב זיו, ששיחק כמגן שמאלי וימשיך לקבל את האשראי מול רוסיה וכובש השער, הקשר ביברס נאתכו: "אני יכול להבטיח לכם שהשחקנים רצו לנצח ועשו הכל. הפס האחרון היה חסר לנו ואני חושב שגם הגיע לנו פנדל בסוף, אבל אין מה לעשות. כל מה שנגיד עכשיו לא משנה. ברור שאנחנו רוצים לנצח את כל הנבחרות "הקטנות" כביכול, אבל אני חושב שמזלזלים בנבחרות הללו יותר מדי. הראש שלנו כבר ברוסיה, אנחנו יכולים לנצח אותם בבית וזה מה שאנחנו רוצים לעשות".

גוטמן ואבוקסיס (יניב גונן)
גוטמן ואבוקסיס (יניב גונן)
 

"אני מאוכזב מכל משחק שאני לא מנצח", המשיך הקשר, "במיוחד במשחק שהיינו צריכים לנצח. יחד עם זאת, זה לא מגרש קל, להיפך - המגרש מאוד קשה ועדיין אני מאוכזב כי היינו צריכים לנצח".

חמד (יניב גונן)
אלברמן, חמד, מליקסון ודמארי (יניב גונן)
 

הקפטן, יוסי בניון, ששולב ברבע השעה האחרונה נמצא חזק בתמונת ההרכב והוא צפוי לפתוח מול הרוסים. הצוות הרפואי ינסה להכשיר למשחק את הקשר ליאור רפאלוב הפצוע שלא יצא למשחק מול אזרבייג'אן.

דמארי ושהר (יניב גונן)
דמארי ושהר (יניב גונן)
 

נאתכו (יניב גונן)
נאתכו (יניב גונן)
 

אלמוג כהן, בניון, שכטר ואוואט (יניב גונן)
אלמוג כהן, בניון, שכטר ואוואט (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */