יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:40

"ישראל צריכה לשמוח מהתיקו שהיא חילצה"

באזרבייג'אן התאכזבו מאוד מה-1:1. סובאסיץ': "הפסדנו שתי נקודות נגד יריבה חלשה מאיתנו", ז'אבדוב: "אם נדבר בכנות, ישראל זו נבחרת שצריך לנצח"

|
שפונגין רודף אחרי ז´אבדוב (azerisport.com)
שפונגין רודף אחרי ז´אבדוב (azerisport.com)

נבחרת אזרבייג'אן לא האמינה למזלה הטוב. אמנם טעות של השוער קמרן אגייב העניקה לישראל יתרון, אך מאותה דקה היא פשוט השתלטה על מרכז המגרש מול נבחרת שנחשבת לטובה ממנה, ישראל, הישוותה ולא הייתה רחוקה מלהשיג שער שיקנה לה ניצחון בבאקו סנסציוני. זה הסתיים ב-1:1 מאכזב מבחינתם.

מאמנם של האזרים, ברטי פוגטס, היה מרוצה, אך הרגיש תחושת החמצה: "השחקנים הראו אופי, חבל שלא ניצחנו. אמרתי לפני המשחק שאם לא נעשה טעויות, ננצח. עשינו טעות אחת ולכן סיימנו בתיקו".

פוגטס המשיך: "ישראל שיחקה רע כי אנחנו גרמנו להם להיראות רע. היא לא יכלה לייצר התקפות. כל אחד יכול לעשות את הטעות שעשה אגייב. הוא השוער הטוב ביותר במדינה והוא הוכיח זאת בעבר. אני לא אחליף אותו בגלל טעות אחת. הוא אדם, לא רובוט".

ראוף אלייב, שהוחלף במחצית השנייה, לא הצליח לשלוט על העצבים שלו, שבר את הגג של הספסל המקומי ואף נפגע בידו. פוגטס לא מתכוון להעניש אותו על כך: "אני לא אקנוס אותו, אני דווקא שמח שהוא לא אהב את העובדה שהוחלף".

שוער אזרבייג'אן, קמרן אגייב, הודה בסיום בטעות שהובילה לשער של נאתכו: "עשיתי טעות. ראיתי את הכדור, אבל הוא קפץ ממש לפני ולא יכולתי להדוף אותו. שאר השחקנים לא אמרו לי כלום, אבל ידעתי שאם נפסיד, זה באשמתי. אני שמח מאוד שהצלחנו להשוות".

קשר האזרים, אלכסנדר צ'רטוגנוב: "אי אפשר להגיד שישראל למדה אותנו ממש טוב. אם הם היו יודעים בדיוק מה אנחנו נעשה, הם היו מנצחים".

אלברמן (ONE)
אלברמן מול האזרים. צ'רטוגנוב: "אם ישראל הייתה לומדת אותנו טוב, היא הייתה מנצחת"
 

חלוץ הנבחרת, ברנימיר סובאסיץ', אמר: "הפסדנו שתי נקודות. ישראל צריכה להיות שמחה מאוד מכך שהיא הוציאה תיקו נגדנו. הם היו חלשים מאוד. נילחם באותה הצורה גם נגד פורטוגל, את לוקסמבורג אפשר לנצח".

חברו לחוד, איסקנדר ז'אבדוב, הוסיף: "התוצאה מאכזבת כי אם נהיה כנים, את ישראל אפשר וצריך לנצח. הם לא חזקים. חבל מאוד שלא הבנו את זה יותר מוקדם במשחק".

ומי שבכלל היה מרוצה, הוא האבי לוזון של האזרים, יו"ר ההתאחדות, רובנג אבדולייב: "היה משחק ממש טוב, הקהל שהגיע נהנה. לפי דעתי, זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר של הנבחרת שלנו בהרבה זמן. יש לנבחרת של פוטנציאל וראו זאת. פורטוגל? הכל יכול לקרות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */