יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:11

אליפות ארה"ב: אזרנקה תתמודד מול סרינה בגמר

הבלארוסית גברה 6:3, 2:6 ו-4:6 בתום משחק הנשים הטוב ביותר בטורניר על שראפובה ופצחה בריקוד. האמריקאית טיילה ל-1:6 ו-2:6 מול אראני

|
אזרנקה חוגגת. אחרי כמעט 3 שעות, מגיע לה (רויטרס)
אזרנקה חוגגת. אחרי כמעט 3 שעות, מגיע לה (רויטרס)

אחרי שעתיים ו-42 דקות של משחק צמוד ומרתק, ויקטוריה אזרנקה, הראשונה בעולם ואלופת אוסטרליה הפתוחה, עלתה בפעם הראשונה בקריירה לגמר אליפות ארה"ב הפתוחה כשהיא מנצחת בחצי הגמר את אלופת הרולאן גארוס מריה שראפובה 6:3, 2:6 ו-4:6 ופוצחת בריקוד נוסח פטקוביץ' על המגרש המרכזי.

44 ווינרים היו לשראפובה, אבל גם 42 טעויות בלתי מחויבות. לאזרנקה היו 19 מכל סוג. שתי השחקניות עלו למגרש עם נתון מדהים, שתיהן לא הפסידו מערכה שלישית בשום משחק ב-2012, אבל אזרנקה היתה היחידה ששמרה על המאזן המושלם בסיום.

"אחרי שהפסדתי את המערכה הראשונה, ניסיתי למצוא את הקצב שלי ולהילחם. ניסיתי לא להתמקד בתוצאה, אלא רק בלתת הכל ולחבוט בעוצמה לפחות כמו של מריה. אני מאוד מתרגשת מהעלייה לגמר ומוכנה לשחק את הגמר כבר עכשיו", אמרה אזרנקה בראיון על המגרש בסיום אחרי משחק הנשים הטוב בטורניר עד כה.

שראפובה פתחה מצוין, שברה ועלתה ל-0:3 ושוב ל-1:5. שתי טעויות כפולות של הרוסיה החזירו את אזרנקה למערכה והיא צימקה ל-5:3, אבל בסופו של עוד משחקון צמוד, שראפובה זכתה במערכה הראשונה עם 3:6.

אזרנקה הייתה זו שברחה במערכה השניה עם שבירה ל-1:3 והיתרון הזה נשמר עד ל-2:5, אז היא שברה שוב ל-2:6. המערכה השלישית זרמה עם משחקונים צמודים, ראלים ארוכים ועם ההגשות. ב-4:5 הצליחה אזרנקה להגיע לנקודת משחק שהוחמצה, אבל הגיעה גם הזדמנות שנייה שאותה ניצלה הבלארוסית כדי לנצח ולעלות לגמר.

סרינה. אזרנקה תצליח לעמור אותה? (רויטרס)
סרינה. אזרנקה תצליח לעצור אותה? (רויטרס)
 

אזרנקה תתמודד על התואר מול הטניסאית שנמצאת בכושר הטוב ביותר בסבב כרגע, סרינה וויליאמס, שהמשיכה לפנות בוקר (בין שישי לשבת) לעשות צחוק מהיריבות שלה, כאשר הפעם זו הייתה שרה אראני האיטלקיה שסבלה מנחת זרועה של האמריקאית עם עם 1:6 ו-2:6.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */