יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:52

גילי ורמוט יפתח בהרכב הנבחרת מול אזרבייג'אן

קשר הפועל ת"א הועדף על פני עזרא במשחק ה-1 במוק' המונדיאל. ההרכב: אוואט, שפונגין, מורי, טיבי, זיו, נאתכו, אלברמן, ורמוט, מליקסון, שכטר וחמד

|
ורמוט ומליקסון. ישתפו פעולה בקישור (משה חרמון)
ורמוט ומליקסון. ישתפו פעולה בקישור (משה חרמון)

נבחרת ישראל תחל הערב (שישי) ב-19:00 את דרכה במוקדמות מונדיאל 2014 בבאקו שבאזרבייג'אן. החניכים של אלי גוטמן טרם השיגו ניצחון בעידן המאמן החדש, ואחרי ארבע משחקי ידידות ואפס ניצחונות הם מקווים להשיג ניצחון ראשון ולפתוח את הקמפיין ברגל ימין.

אחרי תקופה ארוכה במשחק רשמי, ניתן יהיה לראות את הקפטן, יוסי בניון, על הספסל. המאמן הלאומי יזם שיחה עם בניון ושיתף את הקשר בהחלטתו שלא להעלות אותו בהרכב.בנבחרת.

המאמן התלבט לגבי הקישור ובסופו של דבר החליט לפתוח עם הקשר גילי ורמוט ולא עם חן עזרא ממכבי חיפה ב-11. ורמוט ישחק לצד מאור מליקסון ויחד איתם בקישור האחורי ביברס נאתכו וגל אלברמן.

אלי גוטמן יפתח עם שני חלוצים: איתי שכטר ותומר חמד שנראה טוב במיורקה. בהגנה אין שינויים ממה שתוכנן. יובל שפונגין ויואב זיו יהיו המגנים, דן מורי ואיתן טיבי ישחקו במרכז ההגנה.

תומר חמד. יפתח בחוד של הנבחרת (משה חרמון)
תומר חמד. יפתח בחוד של הנבחרת (משה חרמון)
 

פרסום ההרכב התעכב לאחר שאלי גוטמן קיבל לידיו את המערך האזרי ורק אז התאים את ההרכב שלו למשחק. שחקני הנבחרת עברו את האסיפה הטקטית ומיד לאחריה הם ייצאו לאצטדיון שבו ייערך המשחק.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, יואב זיו, ביברס נאתכו, גל אלברמן, גילי ורמוט, מאור מליקסון, איתי שכטר, תומר חמד.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */