יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:38

אנגליה יוצאת למולדובה, ואן פרסי מתחנן לשחק

מוק' מונדיאל: הודג'סון וחניכיו ב-21:45, החלוץ מקווה שוואן חאל יספור אותו מול טורקיה. צרפת עם דשאן מול פינלנד, יפת ישפוט את קרואטיה

|
שחקני נבחרת אנגליה באימון (רויטרס)
שחקני נבחרת אנגליה באימון (רויטרס)

קמפיין מוקדמות המונדיאל בברזיל 2014 ייצא לדרך בשישי, ובצל המשחק של הנבחרת הישראלית מול אזרבייג'אן, גם אריות היבשת יתחילו את הדרך אל עבר ריו דה ז'ניירו.

בבית 8 תפגוש אנגליה את מולדובה למשחק חוץ ב-21:45. לחבורה של רוי הודג'סון מצפה משחק חוץ לא קל ועוד במגרש בו הדשא צפוי להיות המלצה בלבד. גארי קייהיל כבר התלונן: "קשה לשחק כדורגל בתנאים האלה, נקווה שזה לא יפריע לשטף של המשחק. 

גם הודג'סון, שיסתדר ללא וויין רוני, אנדי קארול, אשלי יאנג, אשלי קול ואדם ג'ונסון הפצועים הפצועים סיפר: "אנחנו לא יודעים מה יהיו התנאים, אבל אין מה לזלזל. בקמפיין הקודם הולנד ניצחה אותם בקושי וזה לא משחק קל". מונטנגרו תארח את פולין ב-21:30.

בבית 9 תצא נבחרת צרפת של דידייה דשאן שיערוך בכורה במשחק רשמי על הקווים למשחק חוץ מול פינלנד ב-21:30. המאמן הצרפתי מרוצה בעיקר מכך שג'רמי מנז, שהורחק למשחק אחד עקב דברים שאמר לשופט ביורו יוכל לפתוח ב-11: "הוא עשה מאמץ גדול לשפר את התדמית שלו, זה לא יעזור לו על המגרש, אבל לכדורגלן ברמות האלה זה חובה".

רוי הודג´סון (רויטרס)
רוי הודג´סון (רויטרס)
 

מי שייעדר הוא סמיר נאסרי המורחק, ולמאמן בעיה בהגנה: "קוסילייני לא שיחק הרבה בתקופה האחרונה וזו בעיה, וראמי עשה הכנה קצרה מדי לעונה, לא בטוח שאוכל לסמוך עליהם".גם אבו דיאבי שבשנה שעברה סבל מהרבה פציעות חוזר לסגל ועשוי לפתוח ב-11. במשחק נוסף בבית תארח גאורגיה את בלארוס ב-20:00.

דידייה דשאן. בכורה רשמית (רויטרס)
דידייה דשאן. בכורה רשמית (רויטרס)
 

בבית 1 תארח ווילס את בלגיה ב-21:45. הבלגים שלא העפילו לאליפות אירופה באוקראינה ופולין יקוו לחזור לבמת הגדולה של אירופה ויבנו כרגיל על אדן הזארד ומרוואן פלאייני. במשחק מוקדם יותר תארח סקוטלנד את סרביה ב-17:00. 

קרואטיה תארח את מקדוניה בקרב בין שתי יוצאות יוגוסלביה ב-21:15, במשחק חם במיוחד בו ישפוט אלון יפת הישראלי. מדובר בעוד שיבוץ יוקרתי לשופט הישראלי הבכיר, שייצא לזאגרב עם עוזריו עמיחי מוזס ועבד אל עוברה. מנשה משיח יהיה השופט הרביעי.

אלון יפת. מינוי יוקרתי (שי לוי)
אלון יפת. מינוי יוקרתי (שי לוי)
 

בבית 4 תארח הולנד שסועת המאבקים הפנימיים את טורקיה ב-21:30. המאמן החדש, לואיס ואן חאל, לא סופר עד עתה את חלוץ מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, שצפוי לפתוח על הספסל והודיע כי הוא מוכן לשחק בכל תפקיד, העיקר לקחת חלק בהתמודדות: "אני רוצה להיות חלק מהנבחרת ועדיין מתרגש, הייתה לי שיחה טובה עם ואן חאל ואני מאמין שיהיה בסדר". במשחקים נוספים בבית אסטוניה תארח את רומניה ב-21:00 ואנדורה תארח את הונגריה ב-21:30.

ואן פרסי באקט שלומיאלי. גם ואן חאל לא מתלהב (GettyImages)
ואן פרסי באקט שלומיאלי. גם ואן חאל לא מתלהב (GettyImages)
 

בבית מספר 2 תצא נבחרת איטליה של צ'זארה פראנדלי למשחק חוץ לא קל מול נבחרת בולגריה ב-21:45. האיטלקים יהיו ללא מריו באלוטלי שעבר ניתוח בעין וללא אנטוניו קסאנו שלא הוזמן. מי שצפוי לפתוח בחוד הוא חלוץ מילאן, ג'אמפאולו פאציני. במשחקים נוספים בבית תארח מלטה את ארמניה ודנמרק תארח את צ'כיה (21:15).

באלוטלי חוגג מול גרמניה. הפעם הוא ינוח (רויטרס)
באלוטלי חוגג מול גרמניה. הפעם הוא ינוח (רויטרס)
 

בבית מספר 3 תארח הפייבוריטית לסיים ראשונה, גרמניה, את איי פארו למשחק קליל ב-21:45. קזחסטן תארח את אירלנד ב-19:00. בבית 5, אולי הבית החלש ביותר במוקדמות, תארח נבחרת סלובניה את נבחרת שווייץ. אלבניה תארח את קפריסין ב-21:30 ואיסלנד תארח את נורבגיה ב-21:45.

בבית 7 תארח ליכטנשטיין את בוסניה ב-20:00, ליטא תארח את סלובקיה ב-21:15 ולטביה תארח את יוון ב-21:30.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */