יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:20

שיבק: קוז'יקרו המצטיין, עומרי כספי: תודה לעידו

אחרי ה-75:92 על איסלנד, המאמן והפורוורד הודו לשחקן הוותיק שקלע 8 נקודות. קוז'יקרו: "קורעים את התחת כבר חודשיים". כספי: "עייפים". צפו בתקציר

|
אוחיון, קוז´יקרו ולימונד חוגגים (יוסי ציפקיס)
אוחיון, קוז´יקרו ולימונד חוגגים (יוסי ציפקיס)

נבחרת הכדורסל של ישראל גברה 75:92 על נבחרת איסלנד בנוקיה ועשתה עוד צעד קטן בדרך להגשמת המטרה, עלייה לאליפות אירופה 2013.

הנבחרת לא נראתה טוב ברוב שלבי המשחק, אך הבדלי הרמות בי חניכיו של אריק שיבק לבין האורחים נתנו את אותותיהם ככל שהמשחק התקדם והכניסה של עידו קוז'יקרו למשחק הביאה למפנה.

מאמן הנבחרת, אריק שיבק: "זו נבחרת שניצחנו בקלות בחוץ ואנחנו נמצאים בעומס משחקים עצום. עשרה משחקים ב-28 יום, זה קשה. השתמשנו ברוב השחקנים עד שמצאנו את ההרכב שנתן את הדחיפה. הייתי נותן את פרס השחקן המצטיין לעידו קוז'יקרו".

"מרוצה מהתוצאה לא כל כך מהמשחק. בשלבים האלה פחות חשוב איך המשחק נראה אלא חשוב שניצחנו. אני חושב שהיתה פה גם עייפות, עומס וגם בגלל שחיפשתי את ההרכב שייתן לנו את הדחיפה והריצה. בסה"כ טוב שעברנו את המשחק הזה בצורה טובה למרות פתיחה לא חלקה, לא נלחצנו וזה חשוב".

"אחת הבעיות במשחקים כאלה כמו מול איסלנד וסלובקיה זה שכולם מסביב כבר רושמים לנו ניצחון לפני המשחק אז נכון שאנחנו אמורים לנצח אבל אנחנו משחקים נגד נבחרות ושחקנים לא שחקני קט סל, בשלב הזה יש את העניין המנטלי והפסיכולוגי. אנחנו נעשה את הכל להביא את האנשים כמו שצריך גם למשחק מול סלובקיה".

צפו בנבחרת מנצחת את איסלנד

לקראת שאר המשחקים: "אנחנו צריכים לנצח את סלובקיה. אח"כ אנחנו הולכים למגרש הכי קשה באירופה. אני בטוח שלמשחק מול סרביה נבוא אחרת. נהיה גאים להיות חלק מהמשחק הזה, כייף לשחק בבלגרד מול 20 אלף צופים וזה יעשה את שלו, תהיה אווירה מדהימה ויהיה כיף להיות חלק מארוע כדורסל כזה".

שיבק: מרוצה מהתוצאה, לא מהמשחק

קוז'יקרו עצמו סיפר: "הגעתי משום מקום? אנחנו קורעים את התחת כבר חודשיים זה לא בא משום מקום. לא שיחקתי אבל כל אחד מקבל את ההזדמנות שלו מתישהו. זה הלך טוב ואני מקווה שנמשיך וזה יעזור לנו לעלות".

עומרי כספי (יוסי ציפקיס)
עומרי כספי. "מול סרביה נבוא אחרת" (יוסי ציפקיס)
 

גם עומרי כספי התייחס למשחק ולשחקן שנתן את הערך המוסף: "העייפות לקחה פה חלק, בטח בחלק הראשון. שחקנים כמו עידו שמגיעים מהספסל לוקחים בשבילנו את המשחק. ניצחון חשוב, כל הכבוד לאיסלנד ששיחקה חזק ואגרסיבי מההתחלה. צריך לזכור שאנחנו משחקים בלי הרבה מנוחה, כולם נתנו את התחת ולא שיחקנו מול ילדים אלא מול שחקנים טובים. לא היה לנו יום חופש בחודשיים האחרונים, אנחנו בני אדם וקשה כל הזמן להיות מלאים באנרגיה". 

ליאור אליהו (יוסי ציפקיס)
ליאור אליהו בדרך לעוד 2 נקודות (יוסי ציפקיס)
 

ליאור אליהו שהיה טוב אמר: "המשחק שלנו לא זרם היום בטח לא במחצית הראשונה. ניראנו כאילו יש עלינו יותר מדי לחץ על הכתפיים וזה לא ברור למה כי אנחנו עדיפים עליהם ולא הצלחנו לתרגם את זה ולא הצלחנו לברוח להם כל המשחק. השגנו ניצחון יפה וממשיכים הלאה לקראת סלובקיה".

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */