יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:37

אין הפתעות בבית הישראלי, הכל מוכן לסיום צמוד

מוקדמות יורובאסקט: מונטנגרו ניצחה 67:76 את אסטוניה וסרביה גברה 62:87 על סלובקיה. הכל מתעצב לקראת הכרעה בסיום, תמונת בתים מלאה בפנים

|
איטליה מול סרביה - אין הפתעות בבית א´
איטליה מול סרביה - אין הפתעות בבית א´

נבחרת הכדורסל של ישראל המשיכה הערב (רביעי) את דרכה לכיוון אליפות אירופה אחרי ניצחון 75:92 על נבחרת איסלנד. למרות הניצחון, המבט צריך להיות בעיקר לבתים א' עד ו' אלא אם כן נצליח לנצח את סרביה בחוץ אחרי ניצחון צפוי על סלובקיה במוצאי שבת.

עם זאת, התסריט הפחות אופטימי מתייחס לכך שהנבחרת תסיים עם מאזן 4-4 (אחרי ניקוי המשחקים מול איסלנד) ותצטרך לפנות ולהתסכל לבתים האחרים בחלקם כבר הגענו כבר משחק אחד מהכרעה.

בבית שלנו, בית א', לא היו הפתעות כשמונטנגרו ניצחה 67:76 את אסטוניה וסרביה גברה על סלבוקיה 62:87 מה שמכין את הכל לקראת סיום דרמטי על פי התוצאות בשאר הבתים. נמניה נדוביץ' בן ה-21 רשם את משחק השיא שלו במדים הלאומיים של סרביה עם 20 נקודות. ולדימיר דאשיץ' הוביל את המונטנגרים עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים.

בית ב: מחזור עם תוצאות חיוביות לכחולים-לבנים אך הדברים צמודים - גרמניה המשיכה עם המאזן המושלם שלה כשניצחה 69:79 את בולגריה והורידה אותה למאזן של 3 ניצחונות ו-4 הפסדים במקום השלישי. רק ניצחון בהפרש גבוה מאוד של הבולגרים על לוקסמבורג צפוי לגרום לכך שהאקסית של פיני גרשון תעפיל על פני שיבק וחניכיו. לעומת זאת השבדים שיחקו רק שישה משחקים אחרי ההפסד לאזרבייג'אן 82:76. אם אחרי המפגשים מול גרמניה ולוקסמבורג יצליחו הצהובים-כחולים לקבוע הפרש טוב משל ישראל אז הם יהיו באליפות. גם אזרבייג'אן, שתשחק מול גרמניה, צפויה לסיים במאזן של 4-4.

בית ג: מפה צפויה להגיע נבחרת עם מאזן סלים פחות טוב מישראל - אוסטריה עלתה למאזן של שלושה ניצחונות עם 81:97 על הונגריה. גם להונגרים וגם לאוסטרים יש משחק מול קרואטיה מה שאומר שמהבית הזה דברים נראים חיוביים. קרואטיה ניצחה את אוקראינה 80:84 במשחק שלא ישנה הרבה לנבחרת שלנו.

מוקדמות יורובאסקט (ONE)
השמחה הגאורגית המוקדמת. הפסידו לבוסניה 107:103
 

בית ד: בוסניה-הרצגובינה ניצחה את גאורגיה 103:107, מירזה טלטוביץ' הנהדר הוביל חמישה בוסנים בספרות כפולות עם 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לטביה ניצלה את ההפסד של הגאורגים והשתוותה אליהם במקום השני בבית עם מאזן של 4 ניצחונות ו-2 הפסדים לאחר שגברה בחוץ על הולנד 81:86 בעזרת 21 נקודות ו-8 ריבאונדים של קאספארס ברזינס.

דאבל דאבל נאה של 24 נקודות ו-10 ריבאונדים של האנק נורל לא עזר להולנדים. מהבית הזה עשויה לעלות קבוצה מהמקום השלישי עם מאזן 3:5 ולא נראה שיש מה לבנות על הבית הזה.

בית ה: אולי התוצאה הטובה ביותר לישראל - ניצחון של שוויץ על בלגיה 82:73. עם התוצאה הזאת הסתבכה בלגיה שצפויה לסיים במקום השלישי אך היא עדיין בעמדה די שווה עם הנבחרת שלנו.בעזרת משחק שיא של ספטן פטקוביץ' בן ה-19, שקלע 25 נקודות. ג'ונתן טאבו קלע 17 לבלגים. פולין הפתיעה בחוץ את פינלנד 91:96.

בית ו: איטליה המשיכה את השליטה שלה עם 82:83 דרמטי בזכות לואיג'י דטומה שמשחק ברומא שניצח את הטורקים והוריד אותם למאזן 3:3. האיטלקים הצליחו לנצח למרות פתיחה נוראית של המשחק, שגרמה להם להיקלע לפיגור של 18 נקודות במהלך החצי הראשון.

איטליה ניצחה. הטורקים הוליכו לאורך כל המשחק (רויטרס)
איטליה ניצחה. הטורקים הוליכו לאורך כל המשחק (רויטרס)
 

הצ'כים שניצחו את פורטוגל עלו למאזן 5 ניצחונות ונצטרך לעודד אותם במשחק מול טורקיה כדי שייתן הזדמנות לגבור גם על הבית הזה.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */