יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:06

חצי הגמר: שראפובה מול אזרנקה, סרינה מול אראני

ארה"ב: הרוסיה עם 6:3, 3:6 ו-4:6 על ברטולי: "רוצה לנצח את אזרנקה הפעם". וויליאמס דרסה את איבנוביץ' 1:6 ו-3:6, אראני עם 2:6 ו-4:6 על וינצ'י

|
שראפובה מאושרת אחרי ההעפלה לחצי הגמר (GettyImages)
שראפובה מאושרת אחרי ההעפלה לחצי הגמר (GettyImages)

מריה שראפובה, השלישית בעולם, תהיה יריבתה של ויקי אזרנקה בחצי גמר אליפות ארה"ב הפתוחה אחרי ניצחון אדיר במשחק מצוין על הצרפתיה מריון ברטולי, 6:3, 3:6 ו-4:6.

"היא יריבה קשוחה ואני כ"כ שמחה לעלות לחצי הגמר, לא הייתי כאן בשלב הזה הרבה שנים, ידעתי אחרי אתמול שיש לי סיכוי לחזור", אמרה אלופת 2006 של הטורניר המאושרת בסיום והוסיפה: "אזרנקה היא אתגר קשה, היא ניצחה אותי באוסטרליה בקלות, והפעם אני רוצה לנצח".

המשחק שהחל אתמול והופסק בגלל גשם ביתרון 0:4 מוחץ לברטולי, החל עם שני משחקונים של שראפובה ששברה וצימקה ל-2:4, אבל ברטולי הצליחה לסגור את המערכה הראשונה עם 3:6.

המערכה השנייה החלה עם ארבע שבירות רצופות של ההגשה ל-2:2, השתיים שמרו עד ששראפובה שברה ל-3:5 והגישה בהצלחה למערכה השניה. שראפובה שמרה ל-1:2 במערכה השניה אבל ברטולי במשחקון לחימה אדיר שברה בחזרה ל-2:2.

השתיים המשיכו בראלים עוצמתיים שרובם הסתיימו בווינרים, עד ששראפובה הצליחה לשבור ל-4:5, ומשם הגישה בהצלחה למקום בחצי הגמר עם שני סרבים מדהימים בסיום.

ברטולי מאוכזבת ומותשת (רויטרס)
ברטולי מאוכזבת ומותשת (רויטרס)
 

ברטולי שלא היתה רחוקה מלשבור בעצמה בסיום המערכה השלישית, ירדה מאוכזבת, אבל יכולה להיות גאה על היותה שותפה במשחק ברמה כ"כ גבוהה, וזאת המשך לניצחון הגדול שלה על קביטובה בשמינית הגמר.

שרה אראני מאיטליה, פיינליסטית הרולאן גארוס, המשיכה הערב את עונת השיא שלה כשעלתה לחצי הגמר אחרי ניצחון בדרבי איטלקי על חברתה הטובה והפרטנרית לזוגות רוברטה וינצ'י 2:6 ו-4:6. אראני הייתה יותר יציבה במערכה הראשונה ולא התקשתה לזכות בה. אראני גם עלתה ליתרון שבירה, 1:2 במערכה השניה אבל אז וינצ'י שברה בחזרה ועלתה ל-3:4. הסיום היה של אראני שתפגוש בחצי הגמר את הפייבוריטית לזכייה בטורניר, סרינה וויליאמס.

שרה אירני. גברה על חברתה  (רויטרס)
שרה אראני. גברה על חברתה (רויטרס)
 

וויליאמס שוב היתה בשיאה מול אנה איבנוביץ' הסרבית (12) עם 1:6 ו-3:6. סרינה, שלא הפסידה אף משחקון מאז ה-4:4 במערכה הראשונה מול אטרינה מקרובה מרוסיה בסיבוב השלישי, ובדרך הביסה 0:6 ו-0:6 את האבלצ'קובה הצ'כית השמינית, סגרה 23 משחקונים רצופים כשעלתה ל-0:3 מול הסרבית. זו עלתה על הלוח, אבל סרינה השלימה 1:6 תוך 25 דקות.

איבנוביץ' נתנה קצת יותר פייט במערכה השנייה, אבל סרינה סגרה 3:6 ואת המשחק בתוך 58 דקות, ונראית בלתי עצירה בדרך לתואר.

סרינה מרוצה בסיום. מי יעצור אותה? (רויטרס)
סרינה מרוצה בסיום. מי יעצור אותה? (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */