יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:13

שירצקי: עמוס טוב יותר מאוואט וצריך לעמוד בשער

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם בעלי ק"ש: "סיכוי קלוש לעלות מהבית באירופה". מזרחי: "אם אני מאמן בנבחרת ניר ביטון בסגל"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

שירצקי: דני עמוס טוב מאוואט וצריך לעמוד בשער הנבחרת
נבחרת ישראל יצאה לדרך. המאמן אלי גוטמן זימן את הסגל לקראת צמד המשחקים מול אזרבייג'אן (יום שישי, 7/9) ומול רוסיה (יום שלישי, 11/9) במוקדמות מונדיאל 2014 והיום (שני) נערכה מסיבת העיתונאים ובה הצגת הספונסר הראשי, "אלטשולר שחם" וחשיפת המדים החדשים של אדידס - המלבישה הרשמית. דיברנו עם הבעלים של עירוני ק"ש, איזי שירצקי, שנתן את דעתו על העומד בין הקורות ועל מצבה של הקבוצה והנבחרת.

גוטמן, שכטר ובניון (שי לוי)
גוטמן, שכטר ובניון. מוכנים לאזרבייג'אן (שי לוי)
 

על הליגה האירופית: "כל הגרלה הייתה קשה, אם אנחנו רוצים להגיע אז צריך להתחיל להתכונן למשחקים האלה. הסיכוי קלוש מאוד לעלות מהבית הזה אבל תמיד יש סיכוי. ראיתי את המשחק נגד מכבי חיפה חצי הראשון היה גרוע מאוד, השחקנים עייפים - הם לא רגילים לכזה עומס, הם כבר חודשיים לא נחים. השבוע הם הולכים לוויקנד בתל אביב עם המשפחות לנוח".

על העונה: "תהיה עונה שונה מהעונה הקודמת, המלחמה על הפלייאוף העליון תהיה גדולה. הפועל ת"א השקיעו, מכבי, חיפה, זה כבר סכומים גדולים עליי. אבל הכסף זה לא הכול, בין 30 מ' ל-50 מ' אין הבדל בתקציב. ברק בדש בן 30 פלוס, לא שאלתי את הסוכן שלו כמה אני הולך לקבל, אלא רק מה הוא הולך לקבל, ברק מרוויח אצלי 60 אלף יורו נטו שם הוא ירוויח 140 אלף יורו נטו. הוא הלך לשנה, אם ירצו אותו לעוד שנה הם יקנו אותו. חברה שגדלו אצלי לא הייתי משחרר בשום מחיר".

ברק בדש. קיבל הזדמנות של פעם בחיים
ברק בדש. קיבל הזדמנות של פעם בחיים
 

"את איתן לא רציתי לשחרר בגלל הפרינציפ, איך שעשו את זה לא היה מתאים, אם הוא היה בא אליי הייתי משחרר אותו. אני עדיין לא מוותר על איתן טיבי. אם מכבי היו פונים אליי כמו בני אדם זה לא היה מגיע לזה. יכולה להיות לנו נבחרת מצוינת. אני לא רוצה לבקר אבל אני חושב שדני עמוס הוא השוער מספר 1 בארץ לפני דודו אוואט, הוא לוקח כל כדור על הרצפה שאני משתגע, אני לא מבין איך הוא עוצר את זה.יש לו דרכון אנגלי הוא שנה הבאה יוצא לאירופה. לחוץ לארץ הוא יהיה חופשי בסוף השנה. בגיל 14 אמרתי שהוא יהיה שוער מספר 1 בארץ".

אריאל הרוש, דני עמוס ורמי גרשון (משה חרמון)
דני עמוס. שירצקי: "טוב יותר מאוואט, צריך לעמוד בשער" (משה חרמון)
 

רותם גרוסמן: מאמינים שניצן יחזור לאמן בימים הקרובים
הפועל ת"א עם 6 נקודות מ-6 אפשריות וזאת אחרי הניצחון 0:2 על הפועל חיפה בבלומפילד אמש. אך עם כל הכבוד לניצחון הביתי, מה שמעסיק את האוהדים ואת אנשי הקבוצה הוא האשפוז של המאמן ניצן שירזי בבי"ח איכילוב ועתידו בקבוצה לא ברור. בנוסף נדבר על חזרתו של גילי ורמוט מאירופה ושני הבלמים תומר בן יוסף וניקולה פטקוביץ' שהצטרפו לקבוצה של שירזי. דיברנו עם דובר הפועל, רותם גרוסמן.

"ניצן שירזי עצמו לא יודע ממש מה מצבו, יש אבחנה ראשונית והוא נכנס להמשך בדיקות ברגעים אלו, ההנחה של הרופאים היא שהבדיקות האלו יימשכו כמה ימים. הדברים ייקחו כמה ימים, חיברנו לו את הרופאים הטובים ביותר ככה שהוא בידיים טובות". 

ניצן שירזי (יוסי ציפקיס)
ניצן שירזי. יעבור בדיקות נוספות לאבחון מצבו (יוסי ציפקיס)
 

"ניצן התלונן בשבועות האחרונים על קצת כאבי ראש אבל ברור שזה הפתיע, לא יכולנו לאבחן דברים כאלה. גם ניצן עצמו היה מופתע מאוד. דיברתי איתו והוא נשמע טוב, אנחנו מאמינים שהוא יחזור לאמן בימים הקרובים. ניצן הוא בנאדם חזק. כרגע שביט אלימלך יעביר את האימונים, אבל זה שולי אנחנו באמת מאחלים לניצן החלמה מהירה ומאמינים שהוא יחזור בקרוב מאוד לאמן את הפועל".

מזרחי: אם הייתי מאמן הנבחרת ניר ביטון היה בסגל בוודאות
מ.ס. אשדוד פתחה מצוין את העונה. הקבוצה של ג'קי בן זקן תקווה להמשיך באותה יכולת לאורך כל העונה ולא ליפול בינואר כמו שקרה בעונה שעברה. דיברנו עם מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי.

"לאשדוד יש גרעין טוב של שחקנים שגדלים יחד והחכמה היא להוסיף להם את הרכש הנכון. הלכו לנו שריקי, קולה ואמברוז, הבאנו את מקרייב ואבו ענזה ועכשיו אנחנו מחפשים מחליף לאמברוז. שנה שעברה ההתרסקות באה בגלל שהסגל היה קצר, היה ברור לי שהיא תגיע, גם ג'קי ידע שהיא תבוא, אבל ידענו שהמטרה היא לקדם שחקנים צעירים מהנוער, ואחרי כל זה, לא הייתה צריכה להיות נפילה כזאת".

ביטון. מקומו בנבחרת ישראל (משה חרמון)
ביטון. מקומו בנבחרת ישראל (משה חרמון)
 

"אני מאמין שלמדנו מהשגיאות של שנה שעברה. המזל הוא שניר ביטון עם הרגליים על הקרקע, הוא לא יצא על תקן אחד שהולך לחתום אלא על מישהו שמקווה להרשים, הייתה בעיה בירוקרטית של רישיון עבודה, האמינו שימצאו פיתרון לזה ולא מצאו, אבל הילד חווה חוייה גדולה מאוד שתעזור לו בהמשך. אני הייתי עוזר מאמן בנבחרת ולא אמרתי שמאמנים יתבטאו לגבי שחקנים. אם הייתי מאמן נבחרת הוא היה בסגל זה בטוח".

לאופר: סיכוי גבוה שקורצקי ימשיך לאמן את הקבוצה
בהפועל ניר רמה"ש ערכו אתמול מסע"ת בה הודיעו כי יש חשד לפלילים בקבוצה. בנוסף פוטרו המאמן ניסן יחזקאל ועוזרו אסף נמני. דיברנו עם עוזר יו"ר הקבוצה, דני לאופר.

"אני תושב רמה"ש והייתי בהרבה משחקים, חייתי את המועדון מקרוב. שמינו את טל עזגד, אז ביקשו את עזרתי ושמחתי לעזור. יש למועדון כמה מחלות קשות מאוד, צריך להבריא אותו ולקנות שקט. זה מועדון מאוד קטן עם 600-700 אוהדים ש-99 אחוז נכנסים למשחקים חינם. אני נכנסתי למועדון לפני 3 שבועות ויש לי את הפורמולה לשינוי, דווקא שבאים למועדון כושל יותר קל לעשות שינוי. יש חומר אנושי בהנהלה יוצא מן הכלל ויש עם מי לעבוד".

מנחם קורצקי. סיכוי גבוה שימשיך לאמן (משה חרמון)
מנחם קורצקי. סיכוי גבוה שימשיך לאמן (משה חרמון)
 

"עד עכשיו זה קודם כל לקנות שקט, בינתיים המאמן הוא מנחם קורצקי, שלב ראשון קיבלנו ארכה ל-30 יום, הוא ימשיך כמעט בוודאות עם מאמן לצידו. יש אנשים שמסתובבים ומקומם לא פה. לכל אחד יש מה להגיד, באתי לרמה"ש כדי להפסיק את השכונה. הלך הרוח מאוד לא חיובי, שחקני כדורגל זה עם שרוצה לקבל את הכסף שלו, מי שלא נותן תרומה לא יהיה כאן".

כמו בכל תוכנית גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגלי'צים והשמענו הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */