יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:23

בניון: זו נבחרת מוכשרת מבעבר, לא הכל תלוי בי

נבחרת ישראל הציגה את המדים הרשמיים לפני אזרבייג'אן ורוסיה בפתיחת מוקדמות המונדיאל. גוטמן: "יש פה תלכיד, זה הכוח שלנו". שכטר: "יהיה קשה"

|
שחקני הנבחרת והמדים החדשים (שי לוי)
שחקני הנבחרת והמדים החדשים (שי לוי)

נבחרת ישראל יצאה לדרך. המאמן אלי גוטמן זימן את הסגל לקראת צמד המשחקים מול אזרבייג'אן (יום שישי, 7/9) ומול רוסיה (יום שלישי, 11/9) במוקדמות מונדיאל 2014 והיום (שני) נערכה מסיבת העיתונאים ובה הצגת הספונסר הראשי, "אלטשולר שחם" וחשיפת המדים החדשים של אדידס - המלבישה הרשמית.

מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 וכן בערוץ ONEHD, ערוץ 550. כמו כן, שידור גם ב-ONE TV LIVE.

מאוחר יותר תערוך הנבחרת אימון, אך לפני כן יתקיים בבית הנבחרות בשפיים טקס חניכת אולם ההרצאות על שם אבי כהן ז"ל, במעמד משפחת כהן.

ביום שלישי תקיים הנבחרת שני אימונים באצטדיון ר"ג ויממה לאחר מכן תקיים אימון בוקר בשפיים ובתום האימון תצא לנתב"ג.

סגל הנבחרת: דודו אוואט (מיורקה), דני עמוס (קרית שמונה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), אלעד גבאי (קריית שמונה), טל בן-חיים, איתן טיבי (מכבי ת"א), דן מורי (ויטסה ארנהיים), שיר צדק (קריית שמונה), יואב זיו (מכבי ת"א), גל שיש (בוורן), יוסי בניון (ווסטהאם), גילי ורמוט (הפועל ת"א), ביברס נאתכו (רובין קאזאן), מהראן ראדי (מכבי ת"א), אלמוג כהן (נירנברג), גל אלברמן (מכבי ת"א), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), חן עזרא (מכבי חיפה), מאור מליקסון (ויסלה קראקוב), איתי שכטר (סוונסי), עדן בן בסט (ברסט), תומר חמד (מיורקה), עומר דמארי (הפועל ת"א), בן שהר (הרטה ברלין).

בניון: יש לנבחרת ישראל סגל מוכשר

מאמן הנבחרת, אלי גוטמן: "הראש שלי כבר במשחק מול אזרבייג'אן ורוסיה. אנחנו נבחרת מלוכדת. כשאני מקבל הודעות טקסט משני שחקנים פצועים שלא איתנו בלשון של: 'איזו זכות יש לחברים שלי להיות שם', או בירם כיאל שאומר לי שכמה חבל שהוא לא יכול לעזור בגלל הפציעה. זה התלכיד ואמרתי לשחקנים שזה הכוח שלנו. אני מרגיש פעם ראשונה כמאמן כדורגל מה זה שמדינה שלמה רוצה שתצליח".

אורי שילה, אלי גוטמן, רן שחם (שי לוי)
אורי שילה, אלי גוטמן ורן שחם במסיבת העיתונאים (שי לוי)
 

"אני לא רוצה להשוות לשום קמפיין שהיה לנבחרת כי כל המאמנים שהיו לה היו מאמנים גדולים. אני מאמין בשחקנים שיש לי כרגע ומהם שואב את הביטחון. אני לא מאמין במאמן כדורגל שמגיע לאימון ובטח למשחק בלי תבנית משחק. מאמן נבחרת זה טיפה זונה אבל גם היום יש לי תבנית. זה יכול להשתנות תוך כדי תנועה, נתחיל להתאמן היום, נראה את היכולות של החשקנים. אני לא מאמין בהפתעות, שחקנים אצלי יודעים מי מתוכנן לשחק ובאיזו עמדה".

"אנחנו נמצאים בתחילת עונה, אין לי ספק שמאמן נבחרת קרואטיה מזמין את מודריץ' ששיחק רק כמה דקות העונה. אנחנו עדיין לא נמצאים אי שם בחודש נובמבר או דצמבר. השחקנים שלא משחקים הם מקצוענים ויודעים לתת מעצמם טיפה יותר באימונים. עם כל זה, אין ספק שמאמן רוצה שהשחקנים שלו ישחקו כמה שיותר".

איתי שכטר (שי לוי)
איתי שכטר. לא מזלזל באזרים (שי לוי)
 

"אני יודע הכל על נבחרת אזרבייג'אן, מי השחקנים המשמעותיים שם, אני יודע איזה משחק הם היו רוצים שיתפתח והמפתח להצלחה הוא אם נדע לשלוט בקצב המשחק וזה אומר שנחליט אם לצאת למתפרצות או שנניע את הכדור ונוציא את העוקץ. האם אנחנו לוחצים ומתי או חוזרים לעמדות. נצטרך לקבל את ההחלטות, יש שחקנים מספיק מנוסים".

"בגדול, מדובר בנבחרת עם חלק קדמי די מהיר ומסוכן, כל היתר בתוך תוכנו נעביר מה שצריך לשחקנים. אני רוצה שנגיע למצב שבמשחק שחקני ההתקפה יעשו כל כך הרבה הגנה בכדי שיגיעו לקישור זה כבר יהיה עם כוחות פחותים משמעותית. שחקני הקישור יגרמו שעל כל פס יהיו שניים-שלושה שחקנים כחולים. היום בכדורגל המודרני אין דבר כזה רק שחקני הגנה עושים הגנה. כל שחקן מוגדר לו מה מוטל עליו וכך זה צריך להתבצע".

גוטמן, שכטר ובניון (שי לוי)
גוטמן, שכטר ובניון (שי לוי)
 

קפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון: "המטרה שלי הייתה למצוא קבוצה בה אקבל יותר דקות משחק. היה ברור לי שלא אשאר בצ'לסי. המטרה שלי היא כמובן להגיע בכושר יותר טוב לנבחרת ולתרום כמה שיותר. אני שמח לחזור למועדון כמו ווסטהאם בו היו לי שנתיים נהדרות, היה מו"מ מתיש עם מספר קבוצות אבל רציתי להישאר באנגליה, בטופ. אני כרגע בכושר טוב מאוד, התאמנתי בצורה הרבה יותר רצינית בגלל שלא שיחקתי. יש לנו את השבוע הקרוב לעבוד ביחד, כל אחד צריך להוכיח את עצמו ובשביל זה יש את אלי שיקבע מי ישחק ומי לא".

"אני מרגיש כמו שהרגשתי לאורך כל השנים, אולי אתם בתקשורת גרמתם לדברים להיראות כאיל והם תלויים בי. כיום, בלי לפגוע באף אחד, יש שחקנים מוכשרים יותר בעיקר בהתקפה וזה כיף גדול. לראות שחקנים צעירים שעולים ומצליחים להתבטא בנבחרת זה כיף, אני תמיד אהיה 100 אחוז בשביל הנבחרת".

בניון ושכטר מציגים את המדים החדשים (שי לוי)
בניון ושכטר מציגים את המדים החדשים (שי לוי)
 

חלוץ סוונסי, איתי שכטר: "אזרבייג'אן נבחרת מאוד קשה, הפערים באירופה הצטמצמו, נבחרות גדולות מישראל הגיעו לשם והתקשו. נגיע מאורגנים, לא חושבים על רוסיה כרגע. יהיה שם משחק קשה מול 40 אלף צופים ולא נעימים כל כך".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה: "מעמד מרגש, זו אחת הפעילויות של ההתאחדות שאנחנו הכי מרגישים מחוברים אליה - קמפיין חדש של נבחרת ישראל. אנחונ עושים דברים מאחורי הקלעים על מנת שהקמפיין הזה ייראה אחרת".

יוסי בניון (שי לוי)
יוסי בניון. טוען שהוא בכושר טוב (שי לוי)
 

"בימים אלה של עליות מחירים בכל תחום, אנחנו חושבים שנבחרת ישראל זה מוצר שצריך להיות נגיש וזמין לכל ילד, חייל, סטודנט שרוצים להגיע. החלטנו על מדיניות של הורדת מחירים וכל ילד ב-150 שקלים למנוי יכול לראות את כל משחקי הנבחרת בישראל. אני מודה לשותפים העסקיים שליוו אותנו עד היום, היה לנו שיתוף פעולה פורה וטוב".

"באותה נשימה, אנחנו גאים ומתרגשים לקראת השותפים החדשים כשבראש ובראשונה נותן החסות הראשי בית ההשקעות אלטשולר שחם. נושא החסויות היום לא מובן מאליו וכשגוף כזה נותן גב כזה זה הבעת אמון בכדורגל הישראלי ובנבחרת. התחלנו שיתוף פעולה עם עוד מספר חברות ואנחנו מודים לכולם. בפעם הראשונה יתנוסס דגל ישראל על מדי הנבחרת וכל שחקן יבין עבור מי הוא משחק ואיזה עם דוחף אותו קדימה".

הספונסר רן שחם (שי לוי)
הספונסר רן שחם (שי לוי)
 

רן שחם, בעלים ומנכ"ל משותף של בית ההשקעות אלטשולר שחם: "אנחנו מאוד נרגשים לקחת חלק בחסות של נבחרת ישרל, החיבור בינינו לבין ספורט ברור".
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */