יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:14

הלפרין: עשינו זאת בגדול, עכשיו יש לנו שבוע גורלי

קפטן נבחרת ישראל התלהב מה-53:84 באסטוניה, אך מבין: "חייבים לנצח את איסלנד וסלובקיה בבית ולקוות לבשורות ממשחקים אחרים". צפו בתקציר

|
שחקני הנבחרת באסטוניה. ניצחון גדול (איגוד הכדורסל)
שחקני הנבחרת באסטוניה. ניצחון גדול (איגוד הכדורסל)

"כמה חבל שלא ידענו לעשות את זה גם אז". כך נשמעו בנבחרת ישראל לאחר הניצחון הענק 53:84 בחוץ על אסטוניה כאשר נזכרו בפספוס הגדול במשחק הראשון בארץ ובמקדמה הגדולה שניצחון באותו משחק יכול היה לתת להם בשלב הזה של קמפיין המוקדמות ההפכפך.

בנבחרת ידעו לעמוד במשימה שציפתה להם היטב וכבר מהדקה הראשונה ניכר היה כי חניכיו של אריק שיבק מבינים את גודל המעמד ויודעים בדיוק מהו חשיבות הניצחון במפגש.

כעת תחל תקופת החישובים. בנבחרת יאלצו להתרכז בשלב הראשוני בעצמם, אך לאחר מכן יצטרכו לפזול גם לבתים האחרים ולמשחקים האחרים שמתנהלים בבית הישראלי על מנת לאמוד את מקומם ולקטוף את הכרטיס הנכסף לאליפות אירופה, עליו נלחמו כל הקיץ.

קפטן הנבחרת, יותם הלפרין, שהיה חלק בלתי נפרד מהניצחון ניסה לסכם את החשיבות שלו לקראת המשך הדרך ולקראת השגת המטרה החשובה ביותר של הקיץ: "נתנו משחק מצוין במשך 40 דקות. זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו ואני שמח שעשינו את זה בגדול. מגיע כל הכבוד לצוות המקצועי ולכל השחקנים. עומד לפנינו שבוע גורלי עם שני משחקי בית מול איסלנד ברביעי וסלובקיה במוצאי שבת וצריך עכשיו לנצח את שניהם".

צפו בנבחרת חוגגת על אסטוניה

עוד הוסיף הלפרין במבט רחוק יותר כי יש להתחשב לא רק במה שקורה בבית הישראלי אלא במה שעשוי להיות גורלי עבור הנבחרת בהמשך: "מעבר לשני הניצחונות הקרובים שאנחנו צריכים להשיג בבית צריך להסתכל גם על הבתים האחרים ולקוות לבשורות גם משם".

הנבחרת תנחת בשעות הצהריים בישראל ולאחר מכן תחל בהכנותיה לקראת צמד משחקי הבית ביום רביעי ובשבת מול איסלנד וסלובקיה, במטרה כמובן לרשום שני ניצחונות נוספים ולהמשיך להיאבק על הכרטיס לאליפות אירופה בקיץ הבא. במשחק הסיום של הקמפיין תצא הנבחרת למשחק חשוב מול סרביה בתקווה שתהיה לו משמעות גדולה מאוד עבור המיקומים בבית ושהנבחרת עוד תוכל להיאבק על המקום השני שמוביל אוטומטית לאליפות עצמה.

טיוס מטביע את האסטונים (איגוד הכדורסל)
טיוס מטביע את האסטונים (איגוד הכדורסל)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */