יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:36

לונדון: ענבל פיזרו ואיציק ממיסטלוב זכו בארד

השחיינית עם מדליה פראלימפית שביעית סה"כ ושנייה בלונדון כשסיימה שלישית ב-200 חופשי, השחיין עם מדליה רביעית. נתניהו בירך: "כמו מדליות זהב"

|
ענבל פיזרו. עוד מדליה בלונדון (GettyImages)
ענבל פיזרו. עוד מדליה בלונדון (GettyImages)

השחיינית, ענבל פיזרו, המשיכה במסכת ההצלחות במשחקים הפראלימפיים בלונדון וזכתה הערב (שבת) במדליית הארד השנייה שלה לאחר שסיימה שלישית במשחה הגמר ל-200 מטרים חופשי.

פיזרו המתחרה בדרגת הנכות חמש קבעה זמן של 2:56.11 דקות, כשהמנצחת לואיס שרה רונג הנורבגית עצרה את השעון על 2:49.74 דקות. מדליית הכסף הלכה לתרסה פראלס הספרדייה.

זוהי המדליה השנייה של פיזרו בלונדון והשביעית שלה בסך הכול במשחקים הפראלימפיים לאחר שבאתונה זכתה במדליות כסף וארד ובבייג'ין בשלוש מדליות כסף. שלשום זכתה פיזרו במדליה הראשונה של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים כשסיימה במקום השלישי במשחה הגמר ב-50 מטרים חופשי.

יום מוצלח עבר גם על החותרת מורן סמואל שעלתה לגמר דרך שלב הניחומים לאחר שסיימה ראשונה במקצה שלה בזמן של 5:44.78 דקות. סמואל תהיה אחת משש החותרות שתשתתפנה בגמר מחר (ראשון) ב-12:50.

פיזרו שוחה. ממשיכה במסכת ההצלחות (בן פרידמן)
פיזרו שוחה. ממשיכה במסכת ההצלחות (בן פרידמן)
 

הערב המוצלח של המשלחת הישראלית המשיך עם מדליית ארד נוספת בבריכת השחייה. איציק ממיסטבלוב, המתחרה בדרגת הנכות 2, סיים שלישי במשחה ל-200 מטרים חופשי בזמן של 4:58.53 דקות, מאית השניה האחריו סיים במקום הרביעי, איאד שלבי. מדליית הזהב הלכה ליאנג יאנג הסיני שקבע 4:36.18 דקות. דימיטרי קוקרב הרוסי סיים שני. 

עבור ממיסטבלוב, זוהי המדליה הפראלימפית הרביעית לאחר שבאתונה זכה בשתי מדליות זהב ואחת מכסף. את אולימפיאדת בייג'ין פיספס ממיסטבלוב בגלל תאונת דרכים בה היה מעורב שגרמה למותם של שני אנשים.

איציק ממיסטבלוב (עדי בן ברון)
איציק ממיסטבלוב. מדליית ארד (עדי בן ברון)
 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך: "אני מבקש לברך את ספורטאי ישראל שהשיגו שלוש מדליות בסוף השבוע במשחקים הפראלימפיים. אלה מדליות ארד, בשבילנו הן כולן זהב ואנחנו מאוד מאוד גאים בספורטאים שלנו ואנחנו מצדיעים".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */