יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:01
ליגת העל לנוער 24-25
125-124מכבי פ"ת1
106-94עירוני ק"ש2
80-24הפועל חדרה3
75-84הפועל רעננה4
74-74מכבי נתניה5
74-64מכבי חיפה6
78-54בית"ר טוברוק7
63-44הפועל רמה"ש8
57-74מ.ס. אשדוד9
55-54מכבי ת"א10
45-54הפועל ראשל"צ11
45-44הפועל חיפה12
48-64הפועל כפ"ס13
35-34בני יהודה14
310-74הפועל ב"ש15
39-64הפועל ת"א16
16-34הפועל פ"ת17
18-44בני סכנין18
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • שבת, 21/09, 10:30
  • בני סכנין
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 21/09, 10:30
  • בני יהודה
  • בית"ר טוברוק
  • שבת, 21/09, 16:15
  • מ.ס. אשדוד
  • הפועל רעננה
  • שבת, 21/09, 16:40
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ראשל"צ
  • שבת, 21/09, 16:45
  • מכבי ת"א
  • הפועל כפ"ס
  • שבת, 21/09, 16:50
  • מכבי חיפה
  • הפועל רמה"ש
  • שבת, 21/09, 17:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 21/09, 17:00
  • הפועל חדרה
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 21/09, 17:00
  • מכבי פ"ת

לעיני הבוסים: 1:3 למכבי ת"א על בית"ר טוברוק

נוער: האלופה פתחה עונה עם ניצחון מול גולדהאר, קרויף ואוסקר. גרץ, ג'אן בפנדל ופרץ כבשו, מלכה רק צימק. הפסדים להפועל ובית"ר

|
שחקני מכבי חוגגים ניצחון ראשון (משה חרמון)
שחקני מכבי חוגגים ניצחון ראשון (משה חרמון)

מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, עמיר תורג'מן, ידע שלא יהיה פשוט לפתוח עונה כאשר לא פחות משישה שחקנים יעזבו את הקבוצה וימשיכו קדימה. למרות זאת, אלופת העונה שעברה גברה היום (שבת) 1:3 על בית"ר טוברוק בקריית שלום בפתיחת עונת 2012/13 בליגת העל לנוער.

בלי רוסלן ברסקי, גאל מרגוליס, בן בן יאיר, יגיל ביטון, ספיר צלביאנסקי וטקלה אסמלש שהיוו את השלד לקבוצה שזכתה בעונה שעברה בתואר, עלתה מכבי למפגש מול הקבוצה שסיימה במקום השלישי, כאשר אל קריית שלום הגיעו הבעלים של המועדון, מיץ גולדהאר, המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, המאמן אוסקר גארסיה ומנהל מחלקת הנוער, ניר לוין שצפו במשחק.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחים שלא השכילו לכבוש ונענשו. בדקה ה-12 ההגנה של בית"ר טוברוק נרדמה, דניאל גרץ ניצל זאת וגלגל מקרוב לרשת של שרון חונייב. שבע דקות חלפו ודור ג'אן הכפיל מהנקודה הלבנה.

זיו מלסה המצוין ודור מלכה הפעיל עשו הרבה צרות לשוער הצהובים גל טובלי (הפגין יכולת נהדרת) שבדקה ה-43 הכשיל את מלכה ברחבה והאחרון ניצל זאת כדי לצמק. עד למחצית הגיע מלכה למצב של אחד על אחד מול טובלי אבל השוער מנע ממנו צמד בתוך שתי דקות.

במחצית השנייה רמת הכדורגל ירדה בצורה קיצונית וכמעט ולא נרשמו מצבים. מכבי יכולה הייתה להכריע את המשחק שבע דקות לקראת הסיום אבל חונייב עשה עבודה טובה בין הקורות. חמש דקות בתוך תוספת הזמן הוא שוב נכנע אחרי שדניאל גרץ עשה עבודה טובה והשאיר את דור פרץ לכבוש מול רשת חשופה.

תורג'מן: "יש עוד עבודה", גבאי: "לא נפלנו מהם"
המאמן המנצח, עמיר תורג׳מן, סיכם: ״בחלק מהמשחק קצת נלחצנו והיינו פחות שקטים, בעיקר בסוף אבל יש לנו קבוצה צעירה שבונה את עצמה ועשינו בסופו של דבר את העבודה. ברגעים שהיינו אגרסיביים והשקענו, שלטנו ושיחקנו נכון עם הנעת כדור. יש לנו עוד עבודה אבל רואים הרבה כישרון ויכולת. גאה בשחקנים".

שחקני מכבי עם עמיר תורג´מן אחרי השריקה (משה חרמון)
תורג'מן והשחקנים בסיום. "יש עוד עבודה" (משה חרמון)
 

המאמן המפסיד, רונן גבאי, שלא עמד על הקווים בשל הרחקה: ״מרוצה מהדרך. זה מגרש מאוד קשה של קבוצה איכותית. לא נפלנו מהם. שם המשחק הוא ניצול מצבים, הם עשו זאת בצורה מצוינית ואנחנו בצורה פחות טובה. איבדתי עשרה שחקנים כאשר שישה מהם הלכו לליגת העל, אנחנו בונים דורות בטוברוק ונותנים עכשיו שוב לצעירים את הבמה".

מחצית ראשונה
דקה 9 - הזדמנות ענקית לבית"ר טוברוק לפתוח כמו שצריך את העונה. כדור קרן הגיע לאיאד אבו עביד שנגח מחמישה מטרים אבל מצא את גל טובלי מוכן בין הקורות.

גולדהאר, קרויף, גארסיה ולוין ביציע (משה חרמון)
גולדהאר, קרויף, גארסיה ולוין ביציע (משה חרמון)
 

דקה 12 - מכבי עולה ל-0:1: דניאל גרץ התכבד בשער הראשון של מכבי בעונת 2012/13. דין אקפי פרץ באגף שמאל והרים לרחבה, ההגנה של טוברוק ישנה ודניאל גרץ ניצל זאת כדי לגלגל לקורה ופנימה, 0:1 לצהובים.

גרץ כובש, חונייב רק מסתכל על הכדור (משה חרמון)
גרץ כובש, חונייב רק מסתכל על הכדור (משה חרמון)
 
שחקני מכבי חוגגים, חונייב מתוסכל (משה חרמון)
שחקני מכבי חוגגים, חונייב מתוסכל (משה חרמון)
 

דקה 19 - 0:2 למכבי: זו בדיוק הפתיחה לה קיווה עמיר תורג'מן. דור ג'אן ניגש לכדור עונשין מ-11 מטרים והכניע ללא קושי את שרון חונייב.

חונייב מזנק לכדור (משה חרמון)
חונייב לא מגיע לכדור של דור ג'אן (משה חרמון)
 

גיא כהן חוגג עם דור ג´אן (משה חרמון)
גיא כהן חוגג עם דור ג´אן (משה חרמון)
 

דקה 32 - עוד הזדמנות גדולה לבית"ר טוברוק כאשר דור מלכה בעט מתוך תיבת החמש אבל גל טובלי בהופעה מצויינת עד עכשיו משאיר את הרשת של מכבי נקייה.

דקה 43 - טוברוק מצמקת ל-2:1: התקפה מתפרצת נהדרת של האורחים הסתיימה בפנדל. מלסה שלח בכדור יפה את דור מלכה שחדר לרחבה, עבר את גל טובלי שהכשיל אותו, עודה לא היסס והצביע שוב על הנקודה הלבנה. דור מלכה ניצל זאת והכניע את שוער מכבי.

מכבי - טוברוק (משה חרמון)
טובלי נכנע לפנדל של מלכה (משה חרמון)
 

מכבי - טוברוק (משה חרמון)
שרץ לחגוג את השער שלו (משה חרמון)
 

דקה 45 - איזו החמצה של דור מלכה. החלוץ של טוברוק יכול היה להשלים צמד בתוך שתי דקות אבל החמיץ ממצב מצוין. עוד מתפרצת של האורחים השאירה את מלכה מול טובלי שהפעם חסם את זווית הבעיטה והציל את הצהובים.

מחצית שנייה
דקה 55 - טעות של טובלי כמעט עלתה לו ביוקר אבל השוער של הצהובים התעשת ומכבי ניצלה.

זיו מלסה נעצר אצל דור פרץ (משה חרמון)
זיו מלסה נעצר אצל דור פרץ (משה חרמון)
 

דקה 63 - דניאל גרץ נגח חזק מ-11 מטרים אבל הכדור חלף ליד המסגרת של חונייב.

דקה 76 - ראול גרשומוב עם כדור עומק גדול לעברו של ארזואן שלא הצליח לעצור אותו ופספס הזדמנות נהדרת לקבוצה האורחת.

דקה 90+5 - מכבי חותמת את המשחק עם 1:3: דניאל גרץ שפתח את המשחק עם שער מסיים אותו עם בישול. מהלך יפהפה בין דור פרץ לגרץ ברחבה של טוברוק הסתיים בבישול של האחרון לפרץ לו נותר רק לגלגל פנימה מול רשת חשופה, חונייב לא יכול היה להושיע.

דור פרץ כובש (משה חרמון)
דור פרץ כובש (משה חרמון)
 

ומקבל את המחמאות מהחברים שלו (משה חרמון)
ומקבל את המחמאות מהחברים שלו (משה חרמון)
 

מכבי ת"א: גל טובלי, איתם שמאי (תמיר אברהמיאן, 77), דור פרץ, דניאל לוי, דין אקפי, דניאל שוורצבוים, דניאל גרץ, אסף מדר (דרור שגיא, 58), עמית פרחי (שגיב יחזקאל, 65, רועי יאיר, 89), גיא כהן (עמאש מנסור, 62), דור ג׳אן.

בית״ר טוברוק: שרון חונייב, ג׳פרי ניסמבאום, אורי כהן, איאד אבו עביד, שמוליק מלול (אור אליהו, 87), ראול גורשומוב, צליל נחמיה (שלו כתר, 69), שמואל ואסי, אייל דנין (נתנאל ארזואן, 73), זיו מלסה, דור מלכה.

הפועל הפסידה, בני יהודה ניצחה את בית"ר ירושלים
בני יהודה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הובילה משער של משה פרץ במחצית הראשונה ובתוך חמש דקות הפכו הזהובים את התוצאה משערים של אביעד בורלא ואלי הרוש.

הפועל ת"א פתחה את העונה עם הפסד בחוץ 2:1 למכבי פ"ת. עדן שרם כבש לאדומים בדקה ה-47 אבל עמרי אזרן השווה בדקה ה-65. שש דקות לאחר מכן, ניראל מחפוד הוכשל בתוך הרחבה, מיכאל וקסלר כבש מהנקודה והעניק לקבוצתו את הניצחון.

עדן שרם מאוכזב (משה חרמון)
עדן שרם מאוכזב (משה חרמון)
 

רמה"ש והפועל ק"ש נפרדו ב-2:2. הקבוצה הצפונית הובילה משער של יואל צ'חנוביץ', רמה"ש הפכה את התוצאה משערים של שלום אדרי ומן בן דוד. לקראת סיום המשחק הצליחו חניכיו של עודד קוטר להשוות משער של אופיר מזרחי.

מאמן ק"ש, עודד קוטר: “היה משחק טוב, הגענו להרבה מאוד מצבים ולא השכלנו לכבוש את השני כשהיינו ביתרון 0:1. אני לא מרוצה מתיקו אבל בכל זאת השוונו בדקות הסיום וזה גם דבר חיובי". 
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */