יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:39

קרויף שומע: לוזון רוצה מנהל מקצועי זר לנבחרות

אחרי המהפך הספרדי במכבי, גם יו"ר ההתאחדות מעוניין במנהל זר לנבחרות הצעירות שיתחיל לעבוד בינואר. יוקם סגל זהב לנבחרת הנשים תחת גיל 19

|
אוסקר גארסיה וג´´ורדי קרויף (יניב גונן)
אוסקר גארסיה וג´´ורדי קרויף (יניב גונן)

אחרי המהפך הספרדי במכבי ת"א, האם גם בהתאחדות לכדורגל מתחילים לעבור לאופציות המאמנים הזרים? במסגרת ישיבת מזכירות ההתאחדות שנערכה היום (שני), נודע ל-ONE כי המועמד העיקרי לתפקיד המנהל המקצועי עבור הנבחרות הצעירות הוא מאמן זר.

את הדברים בישיבה פתח יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שאמר דברי ברכה לכבוד פתיחת עונת 2012/13. בין היתר ציין לוזון את שביעות רצונו ממספר האוהדים שהגיעו ליציעים במחזור הפתיחה וכן איחל הצלחה לנבחרת ישראל לקראת תחילת קמפיין מוקדמות המונדיאל, ריו 2014.

במעמד הישיבה עלו מספר נושאים על הפרק, כאשר הבולט ביותר היה כאמור בנוגע לחיפוש אחר מנהל מקצועי עבור הנבחרות הצעירות, מנהל שאמור להתחיל לעבוד כבר בינואר 2013. כרגע ישנם ארבעה מועמדים, כאשר העדיפות היא למנהל מקצועי זר. חשוב לציין שבתקופה הקרובה יתנהל מול המועמדים משא ומתן וכי עד נובמבר ייבחר המועמד המתאים.

כמו כן, היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, עדכן את החברים במזכירות על המלצות ועדת שטרוזמן. מלבד עדכון זה עדכנו גם על זכויות שידור וזכיינים, אישור קבלת מועדונים חדשים, לוחות משחקים של נוער, נערים א' ונערים ב'.

לבסוף גם אושר הקמת סגל זהב נשים, לטובת בניית סגל שחקניות שיהיה מוכן לייצג את ישראל בטורניר U19 שנארח בישראל ב 2015.

אבי לוזון (חגי ניזרי)
אבי לוזון. גם הוא רוצה מאמן זר (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */