יום ראשון, 06.10.2024 שעה 14:54

ברקת: אין מינהלת כי לכל אחד יש אינטרסים משלו

הבעלים של ב"ש התארחה בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. שמוליק לוי: "לא שואל את קורנפיין אם לדבר". נאתכו: "נותנים לי ביטחון"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ברדיו
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ברדיו

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

ברקת: "אין מינהלת כי לכל אחד יש אינטרסים משלו"
עסקנו ב-0:0 המאכזב בין הפועל באר שבע לבני סכנין בווסרמיל. אלישע לוי קיווה לפתוח את העונה ברגל ימין אבל המשחק הסתיים בלא הכרעה. נתכונן גם למשחק המרכזי במחזור ה-1 של העונה כאשר מכבי ת"א תארח מחר את מכבי חיפה ב-20:50.

מה שלומך אלונה?
"היה קצת מאכזב אבל הכל בסדר. ציפיתי לניצחון אבל לא תהאכזבתי מהתוצאה אלא מאיך שנראנו. הקהל ואני התבאסנו אבל זה משחק ראשון".

אלונה ברקת ביציע (חגי ניזרי)
אלונה ברקת ביציע. התאכזבה (חגי ניזרי)
 

אפשר לשחק בחום הזה?
"ישבתי בתא הכבוד וזה היה בלתי אפשרי. זה לא תירוץ מבחינתי, יכול להיות שצריך להתחיל את הליגה מאוחר יותר. תחשבו על 5,000 צופים עם ילדים קטנים שגם מגיעים לפני הזמן זה פשוט נורא ואיום. אף אחד לא חושב מה חס וחלילה מה יקרה יום אחד והכל בגלל דברים של רייטינג. אני לא הפסקתי להזיע".

אולי תעשי משהו עם המנהלת ואז יהיה לכם את הכוח להזיז משהו?
"אני לא רואה איך היא קורמת עור וגידים כי הקולגות שלי לא מעוניינים. לצערי כל אחד מושך לכיוון אחר ולכל אחד האינטרסים שלו ואני ל ארואה איך זה קורה. אני מתפללת שזה יקרה כי זה נכון לכדורגל הישראלי".

מה זה אינטרסים?
"כל אחד מסתכל על מה שטוב לו. אני אמרתי את שלי מזמן אבל אני לא יכולה לפעול לבד. אני במערכת יחסים פחות טובה עם ההתאחדות, אני כבר לא יושבת בישיבות. כולם אמרו שנחכה למסקנות של שתי הוועדות ואז נחליט. אני כבר בחוץ ונאלצת לחכות כמו כולם. אולי אחת מהוועדות תמליץ שתהיה מנהלת כי ההתאחדות הבטיחה שהיא תאמץ את ההמלצות".

אלישע לוי (משה חרמון)
אלישע לוי מודה לאוהדים. בינתיים שקט בדרום (משה חרמון)
 

כשנסעת הביתה מהמשחק לא אמרת לעצמך בלב: 'מה יהיה פה אני כלהזמן מתאכזבת'?
"הבן הגדול שלי נורא התאכזב, אני אמרתי שזה משחק ראשון. אתמול כלום לא התחבר, שום דבר לא עבד, זה קורה ואני סומכת על הצוות המקצועי שלנו והשחקנים שיפיקו לקחים כדי שמה שראינו במשחק הראשון לא יחזור".

האוהדים יחסית נעימים, התמתנו?
"פשוט להוריד בפניהם את הכובע, אתמול היה מאכזב".

גיסך, ניר ברקת, הוא הביג בוס של בית"ר?
"אין לי מושג, אנחנו נפגשים אבל מדברים יותר על הילדים ופחות על כדורגל".

הוא לא הציע לך לבוא לבית"ר?
"ממש לא כי הוא יודע שזה לא יקרה".

אלישע מנחם את דוידזאדה (משה חרמון)
אלישע מנחם את דוידזאדה (משה חרמון)
 

שמוליק לוי: "לא שואל את קורנפיין אם לדבר", חיימוביץ': "שיפוט רע"
בתוכנית עסקנו בפתיחת עונת 2012/13 בליגת העל. במוקד משחקי אתמול, קיבלנו דרמה גדולה כאשר האלופה עירוני קריית שמונה גברה במשחק דרמטי 2:3 על בית"ר ירושלים.

בסיום המשחק השתולל קשר הקבוצה מהבירה, דריו פרננדס, וקילל את השופט איתן שמואלביץ' שהגיש דו"ח שיפוט חמור. מאמן בית"ר, אלי כהן, כעס מאוד לפני הסיום, הטיח בקבוק מים על הקרקע והורחק על ידי השופט. השניים צפויים לעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל. שמוליק לוי ואריק חיימוביץ' התארחו בתוכנית.

שמוליק לוי, אפשר לדבר איתך כחבר הנהלה?
"אני נציג העמותה וחבר הדריקטוריון כשיקום בבית"ר".

ערן לוי משוחח עם שמואלביץ´, פרננדס בפינה (יניב גונן)
ערן לוי משוחח עם שמואלביץ´, פרננדס בפינה (יניב גונן)
 

קיבלת אישור מקורנפיין לדבר?
"לא צריך לקבל אישור מאף אחד".

על מה הטענות של שחקני בית"ר?
"לא הייתי במשחק אבל אני יודע שהיה כעס גדול. השופט בדרך כלל זה האובייקט שאליו מפנים את הכעס אבל אני לא חושב שזה המקרה המוצדק. לא בטוח שזה היה במקום, שמעתי מאלי כהן שדריו לא קילל את השופט. תהיה ועדת משמעת וכל אחד יביע את דעתו ויוחלט מה שיוחלט".

אריק חיימוביץ': "גם אני לא יכול לחזור אחרי המילים של דריו בשידור, גם השופט לא ממציא. הוא לא היה לבד, היו עוד אנשים בסביבה והשחקן לא כיוון את המילים שלו בשביל מישהו אחר. אני מסכים לגמרי שהיה משחק רע של השופט, הגיע לבית"ר פנדל והשער של בית"ר היה מנבדל. השופט אתמול לא היה טוב".

שמואלביץ´ (יניב גונן)
שמואלביץ´. שיפוט רע שלו (יניב גונן)
 

מה עובר על שופט במשחק כזה שהוא מציג כזו יכולת?
"שמוליק לוי יעשה חכם אם הוא יקרא לדריו פרננדס וירגיע אותו. מבחינתו של השופט זו פתיחת עונה לא טובה, אני חושב שהוא לא ישן טוב בלילה, הוא איבד בשלב כלשהו את המשחק. אני לא מבין למה הוא לא פסל את השער של בית"ר למרות שהקוון הניף את הדגל. ברור שזה ישפיע על השיבוץ שלו לשבוע הבא, אולי הוא ישפוט בליגה הלאומית".

שמוליק לוי: "אחרי שאתה שומע את כל הדברים על השופט הזה, אני לא אומר שצריך להתנפל עליו אבל האמוציות והבלאגן של להפסיד בדקה 90 זה מה שהם גרמו".

מה היומרות שלך בבית"ר?
"ממש ממש זה לא הכיוון שלי, אני לא מתיימר להיות, אני לא כפוף לאף אחד. יש לי את העסקים שלי ואני לא מתכנן להיות בעל תפקיד בבית"ר. כל ההתנהלות בעמותה וגיוס הכספים גבו ממני המון זמן, עשיתי את זה בכיף ובאהבה אבל אני לא מתכנן להמשיך ככה לנצח".

נאתכו: "אם לא אוביל את הנבחרת, האשמה היא עלי"
מספר ליגינורים פתחו את העונה בצורה חלומית פשוט. ליאור רפאלוב, תומר חמד וביברס נאתכו הם מלכי השערים עד כה בליגות שלהם. נאתכו, עם 6 שערים מ-6 משחקים, התארח בתוכנית וסיפר על ההצלחה ברובין קאזאן ברוסיה.

נאתכו, איך אתה מרגיש עם התפוקה שלך?
"זה משהו שלא ציפיתי לו. חלק נוטים לזלזל כי יש מתוכם 4 פנדלים. לא התפקיד שלי להבקיע ככה אבל אני מנסה לשמר את זה".

ביברס נאתכו (ONE)
ביברס נאתכו. פורח
 

איך החיים ברוסיה?
"כשהגעתי הרבה היו בספק אם אצליח לשרוד, שלא נדבר על לשחק. זה לא מפחיד כמו שזה נשמע. הגעתי פעם ראשונה עם הפועל ונבהלתי כי היה פה מינוס 18 מעלות. עכשיו 25 מעלות ביום, שמש, חיים טובים בסך הכל. עברתי כבר שני חורפים, למזלי בחורף יש לנו פגרה ארוכה ואנחנו לא כאן בחודשים הקשים. זה אורח חיים שאני מאוד אוהב, שקט ומסודר, כולם מתעסקים בכדורגל".

כמה הקרדיט והביטחון מהמאמן עוזרים לך לפרוח?
"מאוד, בשיחה הראשונה שלי אחרי שעברתי עדיין היו לי התלבטויות. הוא אמר לי: 'אני לא רואה את ביברס של היום, אני רואה מה אני יכול לעשות ממך'. תמיד ידעתי שהוא מאמין בי וזה עוזר".

זה חסר בישראל?
"כן, משחק או שניים לא טובים בארץ אז הקהל מתחיל להלחיץ, פה אין את זה. יש לנו ליגיונרים שלא מתלבשים ואף אחד בקהל לא בא בטענות על למה הביאו אותם או משהו כזה".

ביברס נאתכו (ONE)
ביברס נאתכו. הנבחרת תרוויח ממנו סוף סוף?
 

איך עדיין עם כל הניסיון וכל מה שאתה מציג, לא הצלחת להביע חותם על הנבחרת?
"אם בקמפיין הזה אני לא אוביל ולא אהיה טוב אז כל האשמה היא עלי. בקמפיין הקודם הגעתצי בכושר מצוין אבל לא שיחקתי ולא פתחתי. גם כששיחקתי לא הייתי ביברס האמיתי כי לא היה לי את הביטחון. הייתי בא ומשחק משחק כן, משחק לא, משחק אולי".

קובי בלדב: "אני לא אופטימי לגבי מינהלת הליגה"
כמו הפועל ב"ש, גם מכבי נתניה סיימה את מחזור הפתיחה ב-0:0, מול הפועל חיפה בקריית אליעזר. לעומת הקבוצה מהדרום, אצל החבר'ה מעיר היהלומים הציפיות נמוכות יותר ולכן האכזבה בהתאם. אחד משני הבעלים של הקבוצה, קובי בלדב, התארח בתוכנית.

קובי בלדב, למה אתם לא עושים משהו לשנות את שעות המשחקים כדי לא לשחק בחום?
"אנחנו מנסים כל הזמן להזיז גם בגלל הדתיים וזה לא הולך. מי שקובע היום זאת הטלוויזיה".

קובי בלדב וגיל לב (משה חרמון)
קובי בלדב וגיל לב (משה חרמון)
 

אתם מאוכזבים?
"לא, לא הכי מבסוט אבל לא מאוכזב. אחרי מכבי ת"א הייתי מאוכזב, אתמול שיחקנו נגד קבוצה טובה וחזרו לנו שני שחקנים מרכזיים מפציעות וראו את התרומה שלהם. מכבי נתניה תיראה עוד יותר טוב".

מה היה הסיפור עם דג'אני?
"עבר פציעה בשתי המיפשעות, זו בחירה שלו לחזור, זה הפתיע גם אותנו. הייתה לנו מכת פציעות לא קלה ופציעות קשות".

מתי אתם אמורים להתחיל לשחק באצטדיון?
"כרגע ב-31 באוקטובר. את משחק הבית מול הפועל ת"א במחזור השמיני אנחנו אמורים לשחק שם כבר".

יש רוכש פוטנציאלי או שלא בא לכם?
"אין, אנחנו מסתדרים אבל זה לא קל".

אלונה אמרה שלא תהיה מנהלת, גיל לב מסכים איתה?
"אני לא אופטימי לגבי המנהלת, לא חושב שתהיה כזאת"

בנוסף, גם הפעם נהיה עם פינת ה-WINNER שלנו, דיווחי התנועה, הגליצ'ים ונשמיע למאזינים הרבה מוזיקה טובה.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */