יום ראשון, 06.10.2024 שעה 18:11

דיגנקולב ניצח בקטע ה-4, רודריגס מוביל בכללי

וואלטה: הגרמני רשם ניצחון שני בקטע של הטור. הספרדי לפני פרום וקונטאדור הפייבוריטיים, שצפויים להילחם ראש בראש עד סיום הטור של ספרד

|
ג´ון דיגנקולב לאחר הניצחון בקטע הרביעי (רויטרס)
ג´ון דיגנקולב לאחר הניצחון בקטע הרביעי (רויטרס)

מירוץ וואלטה א-אספניה יצא לדרך לפני חמישה ימים ועד כה מתנהל המירוץ על פי המצופה. לפחות בכל הנוגע לשני המועמדים הבכירים לניצחון, כריסטופר פרום המדורג במקום השני ורחוק שניה אחת מהמוביל ויריבו הספרדי, אלברטו קונטאדור, המדורג במקום השלישי, חמש שניות אחרי הבריטי.

הקטע של היום (רביעי), התנהל בעיר לוגרנו, במסלול המתאים יותר למירוצים חד יומיים או אליפויות עולם. את המסלול, שאורכו הכולל הוא 168 קילומטרים, אותם עברו הרוכבים במסלול מעגלי של 21 קילומטרים שמונה פעמים, סיים ראשון ג'ון דיגנקולב הגרמני, שחצה את קו הסיום בזמן של 4:10:37 שעות ורשם ניצחון שני בקטע של המירוץ השנה לאחר שניצח גם ביום השני.

עד כה עברו הרוכבים את הפרולוג ועוד שלושה קטעים, בהם היה ניתן לראות את הדומיננטיות של שני המועמדים הבכירים לניצחון. פרום וקונטאדור אומנם טרם ניצחו קטע בטור, אך הבהירו לכל שהגראנד טור האחרון של השנה יהיה תחרות פנימית בין שניהם והשאר יכולים להילחם על המקום השלישי על הפודיום במדריד.

היום השלישי של המירוץ היה בסימן חזרתו של קונטאדור לעניינים, כשהאקדחון הספרדי תקף פעמים רבות. שלושה רוכבים בלבד, פרום, חואקין רודריגס ואלחנדרו וואלוורדה, שאף ניצח בטקע זה של טור, הצליחו להישאר קרוב לספרדי ולעמוד בקצב שלו.

פרום וקונטאדור, הטור הספרדי יהיה מלחמה עד הסוף בין השניים (רויטרס)
פרום וקונטאדור, הטור הספרדי יהיה מלחמה עד הסוף בין השניים (רויטרס)
 

ביומיים הקרובים מצפים לרוכבים שני קטעים מישוריים נוספים ואחריהם בשבת יצאו המתחרים ל-174.7 קילומטרים של קטע טיפוס, הכולל שתי עליות מדרגות הקושי 1 ו-2. בראשון תחזור הדבוקה לעוד קטע מישורי ולאחריו יזכו הרוכבים ליום המנוחה.

צמרת הדירוג לאחר יומו החמישי של המירוץ:
חואקין רודריגס - 17:29:22 שעות
כריסטופר פרום - 17:29:23 שעות
אלברטו קונטאדור - 17:29:27 שעות

רודריגס והחולצה האדומה, עד מתי הוא יצליח לשמור עליה? (רויטרס)
רודריגס והחולצה האדומה, עד מתי הוא יצליח לשמור עליה? (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */