יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:38

ישראל תארח את אל' אירופה לעתודה בקיץ הבא?

יו"ר האיגוד, אבנר קופל, נפגש עם נשיא פיב"א אירופה, אולפור רפנסון וקידם את המהלך. עוד ביקש היו"ר לשלב מחדש את ראשי האיגוד בוועדות של פיב"א

|
קופל עם רפנסון (איגוד הכדורסל)
קופל עם רפנסון (איגוד הכדורסל)

האם אליפות אירופה לנבחרות עתודה תיערך בקיץ הבא בישראל? את הבשורה הזו בדיוק מנסים באיגוד הכדורסל לקדם כעת. היו"ר החדש, אבנר קופל, שם לעצמו למטרה לארח בארץ את אחת מאליפויות אירופה לנבחרות צעירות.

מיד בסיום משחק הניצחון של נבחרת ישראל מול איסלנד במוקדמות אליפות אירופה, התקיימה פגישה בין נשיא פיב"א אירופה האיסלנדי, אולפור רפנסון, לבין אבנר קופל וממלא מקומו מוטי אמסלם כאשר שני הנושאים המרכזיים שעמדו על הפרק היו בקשת איגוד הכדורסל לארח בקיץ הבא את אחת מאליפויות אירופה לנבחרות צעירות כאשר העדיפות היא לארח את האליפות לנבחרות עתודה דרג א'.

רפנסון עצמו התרשם מהבקשה הישראלית ואף הבטיח לקופל שהנושא ייבדק והחלטה תתקבל בחודשים הקרובים. בנוסף ביקש קופל לשלב מחדש אחרי מספר שנים את ראשי האיגוד כולל את מ"מ הבכיר שמעון מזרחי, בוועדות השונות של פיב"א ואף בוועד המנהל, מקום בו ישראל אינה נמצאת בשנים האחרונות בשל יחסים לא תקינים עם פיב"א אירופה.

שמעון מזרחי ואבנר קופל (שי לוי)
שמעון מזרחי ואבנר קופל. היו"ר פועל עבור האיגוד (שי לוי)
 

בנושא אחר. הניצחון על איסלנד עורר את קצב מכירת המנויים והכרטיסים למשחקי הנבחרת הביתיים, עד כה נמכרו כ-4,300 מנויים (ניתן לרכוש מנוי לארבעת המשחקים או לרכוש כרטיסים לכל משחק בנפרד).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */